HEPSİBURADA Adalet Nerede? Dedik bakalım ses gelecek mi?

Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Allah öncelikle dürüst, temiz niyeti temiz insanlara yüz kat, sana ve bu videoya vesile olan şerolarla uğraşmak durumunda olanlara bin kat kolaylıklar versin hocam. ?

* * *

2010 yılında buradan, uygun indirim ile saat aldım, yanında küçük bir şişe parfüm hediyesi vardı. Saat 100 ₺ parfüm de 20₺ falandı o günün fiyatlarıyla.

Ürün geldi, hediye yok, faturaya baktım sıfır fiyatla parfüm görünüyor. Dedim ki, 10 yıldır kesintisiz alış veriş yaptığım burada beni anlar ve hediyeyi gönderir... Nerdeee.

Yok koliyi kontrol edip öyle alsaydın, yok tutanak tuttursaydın diye çamura yattılar. 2-3 yıl boyunca tüm sosyal medya hesaplarını takip ederek "küçücük hediyeyi çalacak kadar düşüksünüz" yorumu attım, ama nafile.

11 yıldır hiç işim olmaz bunlarla.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Allah öncelikle dürüst, temiz niyeti temiz insanlara yüz kat, sana ve bu videoya vesile olan şerolarla uğraşmak durumunda olanlara bin kat kolaylıklar versin hocam. ?

* * *

2010 yılında buradan, uygun indirim ile saat aldım, yanında küçük bir şişe parfüm hediyesi vardı. Saat 100 ₺ parfüm de 20₺ falandı o günün fiyatlarıyla.

Ürün geldi, hediye yok, faturaya baktım sıfır fiyatla parfüm görünüyor. Dedim ki, 10 yıldır kesintisiz alış veriş yaptığım burada beni anlar ve hediyeyi gönderir... Nerdeee.

Yok koliyi kontrol edip öyle alsaydın, yok tutanak tuttursaydın diye çamura yattılar. 2-3 yıl boyunca tüm sosyal medya hesaplarını takip ederek "küçücük hediyeyi çalacak kadar düşüksünüz" yorumu attım, ama nafile.

11 yıldır hiç işim olmaz bunlarla.

Bu gün bir dostumuz ulaştı bana diğer hattımın wp hesabından.

Sadece bilgi vermek için aramış kargo videolarımdan birisinden ötürü.

Adem abi diye başlayıp devam etmiş hocam sesli mesaj ile. Fotolar vs yollamış.

Yine bir Sürat kargo Faciası, paramparça gelen ufak yatak odası mobilya ürünü çekmeceli vs bir şey.

Teslim almak istememiş, kargo elemanı ''Abi bir şey olmaz küçük hasar' demiş önce, Sonra ''sen zaten neden bunu aldın ki bunlar sunta bak sen mdf almalıydın'' demiş :kiskis

Kardeşim tutanak tutsana diyen tüketiciye abi tutanak yok ki yanımda demiş.

Önemli değil kağıt getir ben kalem alayım içeriden yazalım demiş ama nafile, onlar geçersiz demiş beyzademiz.


Daha neler neler anlattı çocuk ama kargo ne kadar şarapsız ise, firma o dere insanmış inan. Bir şekilde firmaya ulaşmış çocuk. Adamlar demiş ki siz üzülmeyin, teslim alın, hasarlı kısımları biz ücretsiz yollarız.

Tek hasarlı ayak yerine iki
Tek hasarlı çekmece kapağı yerine 3
ve yedek olarak da arka panel yollamış adamlar.

Hocam düşün ki ortada bir sosyal medya tehdidi yok, Tanıdık siyasi yok, şikayetvara yazan yok, sadece durum bildirimi var vatandaş tarafından.

Şimdi sen söyle bana hocam, ben bu firmanın adını zikredip bir teşekkür videosu çekmeyeyim de ne yapayım?
 
Akigo35 Çevrimdışı

Akigo35 

Süper Üye
20 Tem 2020
1,124
43
Bu nasıl bir dünya. Bırak kırık çıkmayı satın alınca 1 ay kullanip sorgusuz iade etme hakkımız var. Beğenmedim demek kafi. Bunlar neyin kafasını yaşıyor
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
Yine çakallık ve yine karşısında Sayın A Adem Helvacı hocam. Müşteri sayıları arttıkça bu güzel siteler inanılmaz çiğ bir hal alıyor. Yanılmıyorsam 2010’da başladım Hepsiburada da alışverişe. O kada ilgiliydilerki güvenerek alırdım. Şimdi yetişemiyorlar ve çoğu şikayeti botlarla hazır cevaplarla geçiştirmeye çalışıyorlar. Müşteri temsilcisine bağlanmanız için 3000 mAh batarya yemeniz gerekiyor. Bağlanıncada çoğunlukla çözüm olmuyor klişe cümlelerle cevap veriyorlar. Umuyorum kısa zaman Tüketici Kanunu güncellenir de bizde böyle kurumsal şirketleri farklı bir podyumda görmek isteriz.
 
meebbe Çevrimdışı

meebbe 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,426
32
İyice suyunu çıkardılar her şeyin.Bu gibi durumları göze alamadığım için büyük beyaz eşyaların servise teslim edilmesini istiyorum.Hatta satıcıya özellikle yazıyorum ki elimde kanıt olsun diye.Bu gibi durumda muhatapları servis olur en azından.Nacizane göze alamayanlar dediğim gibi yapsınlar derim.Bir yandan da bunlar insanları bayilere yönlendirmek için kasıtlı olarak markalar tarafından da yapılıyor gibi geliyor bana.Ne olursa olsun mağazalardan haşlanmak yerine internet alışverişlerini tercih ediyorum.Yine reklam gibi olmasın ancak Hepsiburada , trendyol müşteri hizmetleri kötü.Hele GittiGidiyor tam satana kadar yanınıza.En güzeli yine n11 derim.En son Hepsiburada dan ayakkabı almıştım flo mağazasından yırtıldı iade yapmadılar , yaklaşık 8 ay sonra THH kararı ile ücret iadesi çıktı.Hepsiburada her türlü pisliği yaptı yok hangi hesaptan aldın ne zaman.Arkadaşımın hesabından almışım , neyseki baştan aldığınıza karta dediler sonra hesaba Eft ile oldu iade.En son geçen hafta trendyol dan redmi note 10 aldım.Nedense sim tepsisinde 2. sim yuvasında plastik takoz var yapıştırılmış olduğuna çift sim kart kullanamıyorum.Trendyol müşteri hizmetleri hiç yardımcı olmadı bana servise gönderin rapor düzenlesinden diyorlar.Yeni aldığım cihaz kusurluysa ben niye uğraşıp 20 gün servisten telefon bekleyeyim diyorum.Başka türlü iade değişim olmaz diye tutturdular.Sonra satıcı anlayışlı çıktı da yeni sim tepsisi gönderdi.
 
Fair Play Çevrimdışı

Fair Play 

Süper Üye
4 Şub 2021
556
peki bu şekilde yaşanan sorunlar arttıkça insanların öyle veya böyle yerli firmalardan online alışverişten vazgeçeceğini sonunda da yine kendilerinin kaybedeceğini düşünmüyorlar mı? Özellikle de piyasaya amazon gibi çok daha güvenilir imajı veren bir firma girmişken? (Not: bu tabiki amazonda sorun olmaz anlamına gelmiyor. Güven algısı daha yüksek olursa amazona, hepsiburada gibi yerli firmalar kaybeder diye düşünüyorum. Bknz: ikea öncesi sonrası)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt