H
Çevrimdışı
haliltoprak05
Yeni Üye
- 10 Eyl 2022
- 3
- 44
Sevgili Adem Helvacı üstadım media markt tan aldığım ve alırken de malesef ikna edilerek kometik yıpranmalara karşı da kaskolattığım samsung marka tabletimi garanti kapsamında şarj soketini çerçeveleyen plastik kısımda çok küçük bir kırık oluştuğu için kasko garanti süresi dolmadan 6 ay önce media markta tamit için teslim ettim. "Bundan sonraki detayları size anlatmak istiyorum çünkü vatandaşa örnek teşkil etsin belki yayınlarsınız" (Tamir için bıraktım cihazım için 18. İş günü bana media markt tan geri döndüler. Sağlıklı bir şekilde çalışan tabletime pert kararı verdiklerini, 1700 liraya aldığım şu andaki değeri en aşşağı 3000 tl olan tabletimin karşılığında 600tl lik hediye çeki göndereceklerini, kabul etmemem durumunda cihazım onarılmadan bana teslim edeceklerini, onarım konusunda ısrar edersem cihazın 1 ay sonra imha edileceğini söylediler. Ben de yasal sürenin dolmasına 2 iş gününün kaldığını ve bu süre içinde cihazımın elime ulaşmaması durumunda yasal yollara baş vuracağımı söyledim.) 23. İş günü cihazım gelmediği için elimdeki bütün evraklarla hakem heyetine cihazımın tahüt edilen 20 iş günü süresinde tarafıma teslim edilmediğini beyan eden şikayet başvurumu yaptım. 26. İş günü cihazımın geldiğini söylediler ve cihazımı media marktan 5 ay önce teslim aldım. Başvuru süreci hala işlemektedir. Fakat bu süre içerisinde tabletimin ekran camı çatladı bu durumda ne yapmalıyım. Teşekkür ederim.