Grundig TV Değişimi

T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Bu kazanımda en büyük pay size ait. Uyarı yapmasaydınız benim bu işin üzerine gitme durumum olmayacaktı. Ama eksik olan bişeyler olduğunu hissettim. O eksiği siz fark ettiniz. Tekrar teşekkür ediyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Otomatiğe almış olduklarına ben de eminin. Çünkü yeni televizyonun kurulumunu yapan teknisyen eski arızalarda kaç gün tamirde kaldığını, garanti biteli kaç gün olduğunu falan sorup kısa bir düşünceye daldı.
Arçelik ile görüşme yaparken benim cihazla ilgilenen servis istasyonundan da bir teknisyen arayıp biz tamirdeki süreyi garantiye kesinlikle eklemiyoruz, uğraşmayın boşa deyince yıldırma ekibine onu dahil ettiklrini anladım Herkes her şeyin farkında diye düşünüyorum.
senin konuya uyanman hakkını araman hoşlarına gitmemiş kanun diyor bunu garanti belgesinde yazar tamirde geçen süre garanti süresine eklenir diye paşa paşa uymak zorundalar ama zorluk çıkarmadan konu THH'ye götürmeden sorunu çözmeleri yinede iyi birsey bu yalaka m.hizmetleri olmasa işlerini düzgün yapsalar
hülya hanım gibi müşteriyi dinleyip sorununu çözüme götürseler nerdeee sala başını al maaşını ondan böyle oluyor
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Otomatiğe almış olduklarına yemin edebilirim ama ispatlayamam. :) Kurumsal politika olarak böyle bir yavşaklık olduğunu da sanmıyorum. Bana kalırsa satış sonrası maliyetleri işte şu kadar düşürdük diye bir rapor sunum hazırlayıp üstlere yalakalık peşindeki birilerinin işi bu.
Kurum içerisinde çalışırken böyle yalaka işgüzarları çok gördüm gerçekten.

Masa başı kararlar ile saha operasyonu yürüten plaza süslüleri..
 
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45

Herkese merhaba. Arçeliğin haksız yere aldığı ücret iade edildi. Bu olayda amacım kesinlikle para değil @denysmih6 arkadaşımızın yorumu üzerine uğradığımı öğrendiğim haksızlığı düzeltmekti. Yeni cihaz garantili olmayacak ama ben hakkım neyse onu almış olmanın vicdani rahatlığını tercih ettim.
Esasen bu foruma üye olma amacım televizyonumun bozulması üzerine (garantisi de bitti zennederek) yeni televizyon araştırmak idi. Takip ediyordum ama üye değildim. Olay nereden nereye geldi.
Bilgi paylaştıkça çoğalıyormuş. Bunu net olarak gördüm.
Bu platformun kurulmasında öncülük eden A Adem Helvacı ve emeği geçen kim varsa ne büyük ve değerli bir iş yaptıklarını bize göstermiş oldu. Başarılar diliyorum.
 
A Çevrimdışı

atmosfer

Yeni Üye
19 Şub 2021
3
34
Kurum içerisinde çalışırken böyle yalaka işgüzarları çok gördüm gerçekten.

Masa başı kararlar ile saha operasyonu yürüten plaza süslüleri..
Gelişmiş ülkelerde 'Toplam Kalite Yönetimi' diye kurumsal anlayış var. Bizde ise tam derebeylik anlayışı var. Müdürlük, acentacılık, bayilik kurumsal derebeyleri.
Personel maaşlarını birkaç gün geciktirerek gecelik repo yapan müdürlerimiz meşhurdur. Bu memleket bunca kaosa rağmen hala ayakta diye şaşırırız ya... İşte böyle ayakta kalıyor. Herkes birbirinin hakkını ihlal ederek herkes birbirine farkında olmadan örtülü ve asalak kredi sunmuş oluyor. Adem Hocam gibi idealist adamlar da "yahu her türlü zarardayız zaten, herkes birbirini kazıklarsa herkes başladığı yere dönmüş oluyor. İyisi mi bu saçmalığa son verelim ki, memleketçe kalitemiz daha fazla düşmesin." demektedir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri