Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar arkadaşlar forumda ilk mesaj ve ilk konum konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın Grundig 32 VLE 6730 BP kullanıyordum ilk 3 televizyonum ölü piksel ve tozlanma sebebiyle değişmişti son televizyonumda yine ölü piksel ve tozlanma sebebiyle değişim kararı çıktı fakat bu model eski olduğu için üretilmiyormuş (2017 model olduğu bilgisini aldım) ve bunun yerinde 2020 model 32 GEH 6955 B modeli ile değişim yapılacak fakat bu tv çözünürlüğü FHD değil 1366x768 yani HD çözünürlüğe sahip halbuki diğer tv FHD idi bana verecekleri model çözünürlük bakımından diğer modelin altında görülüyor sizce ne yapmalıyım? Yanıt için şimdiden teşekkürler
Keşke arayıp bana sorsalardı ama direkt bu sabah mesaj geldi bu model ile değişim yapılacak şeklinde Grundig sitesine baktım 32" TV modellerine FHD yok (Hatta şimdi aradım fiyat farkı verip üst model alma şansımın olmayabileceğini çünkü modelin değişiminin onaylandığını söyledi)
2020 model imiş benim önceki TV' de netflix yoktu (gerçi Mi box kullanıyorum tv nin kendi smart özelliğini kullandığım söylenemez) çözünürlük dışında diğer özellikler diğer tv ile aynı niye şu tv ye FHD çözünürlük koymazlar ki? Aksi gibi 32" modellerinin hiçbiri FHD değil
2020 model imiş benim önceki TV' de netflix yoktu (gerçi Mi box kullanıyorum tv nin kendi smart özelliğini kullandığım söylenemez) çözünürlük dışında diğer özellikler diğer tv ile aynı niye şu tv ye FHD çözünürlük koymazlar ki? Aksi gibi 32" modellerinin hiçbiri FHD değil
toronto modelleri yeni çıktı. eski smart arayüzde netflix yoktu. bu yenilerde mevcut. tv yakışıklı biraz. etrafta beko arçelik varsa gidin bir bakın. yada müşteri hizmetlerini arayın 40 inç olanı isteyin.
neden hd oldu bence talep görmüyor(fiyat yüzünden) o boyutlarda fullhd ler . fiyatları şişiriyordu müşteri istemiyordu genel olarak.
maliyet ve alıcı ile alakalı yani
toronto modelleri yeni çıktı. eski smart arayüzde netflix yoktu. bu yenilerde mevcut. tv yakışıklı biraz. etrafta beko arçelik varsa gidin bir bakın. yada müşteri hizmetlerini arayın 40 inç olanı isteyin.
neden hd oldu bence talep görmüyor(fiyat yüzünden) o boyutlarda fullhd ler . fiyatları şişiriyordu müşteri istemiyordu genel olarak.
maliyet ve alıcı ile alakalı yani
Gailba geç kaldım Grundig çok hızlı davranmış ürünün faturasını kesmiş servise göndermek üzere yola bile çıkmış Cuma günü kuruluma geleceklermiş yakınımda beko mağazası var ama artık faydası kalmadı gibi
Gailba geç kaldım Grundig çok hızlı davranmış ürünün faturasını kesmiş servise göndermek üzere yola bile çıkmış Cuma günü kuruluma geleceklermiş yakınımda beko mağazası var ama artık faydası kalmadı gibi
Dün yeni TV' yi kurmaya geldiler (32" FHD tv olmamasından şikayetçi olsamda tv ve monitör olarak 2 amaçla kullandığım için mecburi kabul etmek zorunda kaldım) servis ürünün garantili olduğu için başka model yani daha büyük ekranlı modeller için fiyat farkı çıkmadığını ve bu model ile değiştiğini söyledi (ne kadar doğru bilemiyorum ilk kez başıma geldi bu durum) tabii ki 32 VLE 6730 BP' ye göre bariz ekran kalitesi düşük kalıyor ama mecburi olarak kabul ettim bu arada yorumlar için teşekkür ederim
Herkese merhaba. Ben de yeni biten değişim sürecini yazayım. Belki aynı durumda olan birinin işine yarar.
3 yıl önce 2100 TL' ye Grundig 43 VLX 7730 SP televizyon aldım. 3 defa ekran gitti. Yani ses var görüntü yok arızası. Her 10 - 12 ayda tekrarladı bu arıza ve Arçelik servis alıp tamir edip getirdi.
Garantisi bitmeden tekrar bozulur da yenilerler diye bir umut bekledim. Çünkü 4. arızadan sonra değişim yapılıyor. Derken ekranda 3 adet led çip yanığı fark ettim.
Hemen televizyonun faturasını arayıp buldum. Bir de baktım garanti biteli 10 gün olmuş.
Artık çok geç dedim. Çok kızgındım. O kızgınlıkla twitter dan Arçelik Grundig ve Arçelik destek birimini etiketleyip biraz sitem, biraz şikayet içeren twit yazdım.
Hiç beklemediğim halde çağrı merkezi birkaç saat sonra beni aradı. Twitter şikayetime istinaden aramışlar.
Garanti biter bitmez bozulan televizyon yapmışsınız dedim. Zaten 3 yıldır televizyon gibi kullanamadım tamir ettirmekten dedim. Geçmişi anlattım. Madem öyle servis yönlendirelim dediler. Dedim ücretli tamir düşünmüyorum. Bu cihaz nasıl olsa 12 aydan fazla çalışmıyor dedim. Tamam ücretsiz yönlendiriyoruz dediler.
Teknik servis aradı yarın müsaitseniz geliyoruz dedi. Ücretli mi diye sordum ücretli dedi. Kabul etmedim geçtim bilgisayarın başına. Şikayet sitesinden bir şikayet yazdım. Çağrı merkezi tekrar arayıp hemen ücretsiz servis yönlendiriyoruz dedi ve ardından teknik servis aradı. Bu arada @Adem Helvacı beye fikir danıştım. Kendisine de teşekkür ederim
Arayan teknisyenle randevu zamanını kararlaştırdık. Bir de cihazın nesi var dedi. Durumu anlattım. Ücretli tamir yaptırmayacağımı, cihazın her seferinde 10 - 12 aydan fazla çalışmayacağını, astarı yüzünden pahalıya geleceğini falan söyledim. Öyle deyince istersem değişim için başvuru yapabileceğini, garanti dışı cihazlarda bir miktar ücret karşılığı değişim yaptıklarını ve birçok müşterinin bundan memnun olduğundan bahsetti. Ücret aklına yatmazsa zaten ücretsiz tamir hakkınız da verilmiş dedi. Kabul edip istediği etiket ve panel fotoğrafını whats apptan yolladım. Ertesi gün Arçelikten değişim ile ilgili mesaj geldi. Eskisini alıp yerine 1440 TL' ye benzer özellikte yeni televizyon verecekleri yazıyordu. Biraz araştırma yapıp alabileceğim televizyonlara bakınca istenen ücret makul geldi. Değişimi kabul edip ödemeyi yaptım.
Çağrı merkezi aradı değişim ile ilgili bilgileri verdi. 3 gün sonra da servis yeni televizyonu kurdu. Eskiyi de götürdü.
Sonuç olarak bu işten kârlı mı zararlı mı çıktım kafam karışık açıkçası. Arıza 10 gün önce olsa ücretsiz değişim olacaktı.
Öte yandan 1440 TL' ye 3 yıl garantili sıfır televizyonum olmuş oldu. Twitter dan ve şikayet sitesinden yazmasam da Arçelik ilgilenir miydi bu şekilde bilmiyorum. Son olarak yeni cihaz eskisiyle benzer özellikte bir cihaz.
Herkese merhaba. Ben de yeni biten değişim sürecini yazayım. Belki aynı durumda olan birinin işine yarar.
3 yıl önce 2100 TL' ye Grundig 43 VLX 7730 SP televizyon aldım. 3 defa ekran gitti. Yani ses var görüntü yok arızası. Her 10 - 12 ayda tekrarladı bu arıza ve Arçelik servis alıp tamir edip getirdi.
Garantisi bitmeden tekrar bozulur da yenilerler diye bir umut bekledim. Çünkü 4. arızadan sonra değişim yapılıyor. Derken ekranda 3 adet led çip yanığı fark ettim.
Hemen televizyonun faturasını arayıp buldum. Bir de baktım garanti biteli 10 gün olmuş.
Artık çok geç dedim. Çok kızgındım. O kızgınlıkla twitter dan Arçelik Grundig ve Arçelik destek birimini etiketleyip biraz sitem, biraz şikayet içeren twit yazdım.
Hiç beklemediğim halde çağrı merkezi birkaç saat sonra beni aradı. Twitter şikayetime istinaden aramışlar.
Garanti biter bitmez bozulan televizyon yapmışsınız dedim. Zaten 3 yıldır televizyon gibi kullanamadım tamir ettirmekten dedim. Geçmişi anlattım. Madem öyle servis yönlendirelim dediler. Dedim ücretli tamir düşünmüyorum. Bu cihaz nasıl olsa 12 aydan fazla çalışmıyor dedim. Tamam ücretsiz yönlendiriyoruz dediler.
Teknik servis aradı yarın müsaitseniz geliyoruz dedi. Ücretli mi diye sordum ücretli dedi. Kabul etmedim geçtim bilgisayarın başına. Şikayet sitesinden bir şikayet yazdım. Çağrı merkezi tekrar arayıp hemen ücretsiz servis yönlendiriyoruz dedi ve ardından teknik servis aradı. Bu arada @Adem Helvacı beye fikir danıştım. Kendisine de teşekkür ederim
Arayan teknisyenle randevu zamanını kararlaştırdık. Bir de cihazın nesi var dedi. Durumu anlattım. Ücretli tamir yaptırmayacağımı, cihazın her seferinde 10 - 12 aydan fazla çalışmayacağını, astarı yüzünden pahalıya geleceğini falan söyledim. Öyle deyince istersem değişim için başvuru yapabileceğini, garanti dışı cihazlarda bir miktar ücret karşılığı değişim yaptıklarını ve birçok müşterinin bundan memnun olduğundan bahsetti. Ücret aklına yatmazsa zaten ücretsiz tamir hakkınız da verilmiş dedi. Kabul edip istediği etiket ve panel fotoğrafını whats apptan yolladım. Ertesi gün Arçelikten değişim ile ilgili mesaj geldi. Eskisini alıp yerine 1440 TL' ye benzer özellikte yeni televizyon verecekleri yazıyordu. Biraz araştırma yapıp alabileceğim televizyonlara bakınca istenen ücret makul geldi. Değişimi kabul edip ödemeyi yaptım.
Çağrı merkezi aradı değişim ile ilgili bilgileri verdi. 3 gün sonra da servis yeni televizyonu kurdu. Eskiyi de götürdü.
Sonuç olarak bu işten kârlı mı zararlı mı çıktım kafam karışık açıkçası. Arıza 10 gün önce olsa ücretsiz değişim olacaktı.
Öte yandan 1440 TL' ye 3 yıl garantili sıfır televizyonum olmuş oldu. Twitter dan ve şikayet sitesinden yazmasam da Arçelik ilgilenir miydi bu şekilde bilmiyorum. Son olarak yeni cihaz eskisiyle benzer özellikte bir cihaz.
İşte ayak üstü 1440 TL ni almışlar ya alkışlıyorum onları ücretsiz tamir yada 4. Kez aynı arıza için ücretsiz değişim hakkınız var garanti bitmiş 10 gün olmuş hayır garantiniz daha bitmemiş söyle daha önce servise tamire giden cihaz tamir için kaç gün serviste durdu ise tamirde geçen süre garanti sürenize eklenir ücretsiz değişim hakkını paralı değişim yapmışlar sende kabul edip sevinmişsin ya 4. Led arızası ise ücretsiz değişim hakkınız vardı sizin garantiniz bittiğini sandığınızdan teklifleri size cazip gelmiş
Herkese merhaba. Ben de yeni biten değişim sürecini yazayım. Belki aynı durumda olan birinin işine yarar.
3 yıl önce 2100 TL' ye Grundig 43 VLX 7730 SP televizyon aldım. 3 defa ekran gitti. Yani ses var görüntü yok arızası. Her 10 - 12 ayda tekrarladı bu arıza ve Arçelik servis alıp tamir edip getirdi.
Garantisi bitmeden tekrar bozulur da yenilerler diye bir umut bekledim. Çünkü 4. arızadan sonra değişim yapılıyor. Derken ekranda 3 adet led çip yanığı fark ettim.
Hemen televizyonun faturasını arayıp buldum. Bir de baktım garanti biteli 10 gün olmuş.
Artık çok geç dedim. Çok kızgındım. O kızgınlıkla twitter dan Arçelik Grundig ve Arçelik destek birimini etiketleyip biraz sitem, biraz şikayet içeren twit yazdım.
Hiç beklemediğim halde çağrı merkezi birkaç saat sonra beni aradı. Twitter şikayetime istinaden aramışlar.
Garanti biter bitmez bozulan televizyon yapmışsınız dedim. Zaten 3 yıldır televizyon gibi kullanamadım tamir ettirmekten dedim. Geçmişi anlattım. Madem öyle servis yönlendirelim dediler. Dedim ücretli tamir düşünmüyorum. Bu cihaz nasıl olsa 12 aydan fazla çalışmıyor dedim. Tamam ücretsiz yönlendiriyoruz dediler.
Teknik servis aradı yarın müsaitseniz geliyoruz dedi. Ücretli mi diye sordum ücretli dedi. Kabul etmedim geçtim bilgisayarın başına. Şikayet sitesinden bir şikayet yazdım. Çağrı merkezi tekrar arayıp hemen ücretsiz servis yönlendiriyoruz dedi ve ardından teknik servis aradı. Bu arada @Adem Helvacı beye fikir danıştım. Kendisine de teşekkür ederim
Arayan teknisyenle randevu zamanını kararlaştırdık. Bir de cihazın nesi var dedi. Durumu anlattım. Ücretli tamir yaptırmayacağımı, cihazın her seferinde 10 - 12 aydan fazla çalışmayacağını, astarı yüzünden pahalıya geleceğini falan söyledim. Öyle deyince istersem değişim için başvuru yapabileceğini, garanti dışı cihazlarda bir miktar ücret karşılığı değişim yaptıklarını ve birçok müşterinin bundan memnun olduğundan bahsetti. Ücret aklına yatmazsa zaten ücretsiz tamir hakkınız da verilmiş dedi. Kabul edip istediği etiket ve panel fotoğrafını whats apptan yolladım. Ertesi gün Arçelikten değişim ile ilgili mesaj geldi. Eskisini alıp yerine 1440 TL' ye benzer özellikte yeni televizyon verecekleri yazıyordu. Biraz araştırma yapıp alabileceğim televizyonlara bakınca istenen ücret makul geldi. Değişimi kabul edip ödemeyi yaptım.
Çağrı merkezi aradı değişim ile ilgili bilgileri verdi. 3 gün sonra da servis yeni televizyonu kurdu. Eskiyi de götürdü.
Sonuç olarak bu işten kârlı mı zararlı mı çıktım kafam karışık açıkçası. Arıza 10 gün önce olsa ücretsiz değişim olacaktı.
Öte yandan 1440 TL' ye 3 yıl garantili sıfır televizyonum olmuş oldu. Twitter dan ve şikayet sitesinden yazmasam da Arçelik ilgilenir miydi bu şekilde bilmiyorum. Son olarak yeni cihaz eskisiyle benzer özellikte bir cihaz.
Daha önce servise tamire verdiğin zaman tv serviste kaç gün bekledi ise onları garanti sürene ekle garanti kapsamında ücretsiz değişim yapmaları lazımdı kullanıcı hatası yoksa ücretli değişim yapmaya hakları yok ücretsiz değişim olmalıydı toplama çıkarma yapın serviste geçen süreleri eklerseniz sonuç çıkar
Öncelikle uyarınız için teşekkür ederim. Yazınızda belirttiğiniz gibi garanti belgesinde 6. maddede bu yazıyor. " Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir".
Bu durumda benim garanti en az 25 gün artmış oluyor. Ben de diyordum ki kafamı kurcalayan ne? Taşlar yerine oturmamış gibiydi sanki. Çünkü herşey çok kolay olmuştu. Hiç sorun çıkarmadılar. Hemen halloldu değişim. Basit bir hata ama kazıklandık.Demek ki bundanmış hızları. İş işten geçmemiştir inşAllah diye umarak e posta yazdım arçeliğe. Bakalım ne olacak.
Ayriyeten sizin de bundan sonrası için tavsiyeniz varsa yazarsanız sevinirim. Sonuna kadar uğraşmaya kararlıyım.
Öncelikle uyarınız için teşekkür ederim. Yazınızda belirttiğiniz gibi garanti belgesinde 6. maddede bu yazıyor. " Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir".
Bu durumda benim garanti en az 25 gün artmış oluyor. Ben de diyordum ki kafamı kurcalayan ne? Taşlar yerine oturmamış gibiydi sanki. Çünkü herşey çok kolay olmuştu. Hiç sorun çıkarmadılar. Hemen halloldu değişim. Basit bir hata ama kazıklandık.Demek ki bundanmış hızları. İş işten geçmemiştir inşAllah diye umarak e posta yazdım arçeliğe. Bakalım ne olacak.
Ayriyeten sizin de bundan sonrası için tavsiyeniz varsa yazarsanız sevinirim. Sonuna kadar uğraşmaya kararlıyım.
kullanıcı hatası yoksa ücretsiz değişim yapılmalı olumlu cevap almazsanız THH şikayet edin hakkınızı arayın garantili ürüne garanti dışı işlem yapılamaz kullanıcı hatası yoksa