B
Çevrimdışı
bunakkaptan
Yeni Üye
- 21 Haz 2020
- 2
- 82
Adem bey merhaba. 15 Haziran 2020 tarihinde..'' n11 '' de satış yapan Grundig Türkiye mağazasından Grundig 65 GDU 7810B televizyon satın aldım . Parasını K. Kartı ile ödedim .Satış Grundig Türkiye mağazası tarafından ONAYLANDI ve... Kargoya hazırlanıyor EN GEÇ 18 Haziran 2020 tarihinde kargoya verilecek diye mail geldi. 16.06.2020 tarihinde tekrar mail attım ve kesinlikle 18.06.2020 tarihinde kargolanacak mı diye tekrar sordum ve '' Değerli Müşterimiz, Sipariş tarihi itibari ile iş yoğunluğuna göre en geç 3 iş günü içerisinde ürünlerimizin sevkiyatı yapılmaktadir. Bilginize.'' mesajı geldi. Fakat 18.06.2020 tarihinde Tv kargoya verilmedi ve 19.06.200 tarihinde aynı site de yani ''n11 '' de ki Grundig Türkiye mağazasında bu ürüne 300TL zam geldiğini gördüm ve Grundig Türkiye mağazasına 15.06.2020 tarihinde satın aldığım ve ONAYLADIĞINIZ TV yi neden kargolamadınız diye mesaj yolladım. Hiç bir cevap yazmadıkları gibi 20.06.2020 tarihinde aynı ürünün fiyatını bu sefer de ?? 5.399,00 TL ye yükselttiler. Televizyonumu satışını kendileri ONAYLADIKLARI halde kargolamıyorlar. sanırım satışı iptal etmemi ve televizyonu yeni fiyat üzerinden almamı bekliyorlar bu eğer doğru ise yapılan bu iş ticaret ahlâkına aykırı ve dürüst bir iş değildir. . Hangi mercilere baş vurabilirim . Teşekkürlerimle.
E.Özkan
E.Özkan