tozdemir05
Yeni Üye
- 1 Haz 2018
- 13
- 51
Merhaba,
Bugüne kadar ses çıkmayınca, süreci sorgulamak için Arçelik müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri, değişim olarak görünüyor olarak söylediler. Henüz arayan olmadı. Anladığım kadarıyla ürün iade alınacak ama yerine bir teklif mi? yoksa direk para iadesi mi? olacak bekliyorum. Benim TV nin ayarında bir TV Arçelik-Grundig grubunda yok sanırım. Para iadesi almak kabul görülürse yerinde olacaktır.
Ama bu durumda bizi biraz borca sokacak sanırım.
Can abi, üstadlar bu duruma göre nasıl hareket etmek doğru olur.
Saygılar.
Bugüne kadar ses çıkmayınca, süreci sorgulamak için Arçelik müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetleri, değişim olarak görünüyor olarak söylediler. Henüz arayan olmadı. Anladığım kadarıyla ürün iade alınacak ama yerine bir teklif mi? yoksa direk para iadesi mi? olacak bekliyorum. Benim TV nin ayarında bir TV Arçelik-Grundig grubunda yok sanırım. Para iadesi almak kabul görülürse yerinde olacaktır.
Ama bu durumda bizi biraz borca sokacak sanırım.
Can abi, üstadlar bu duruma göre nasıl hareket etmek doğru olur.
Saygılar.