Gaming gen bozulan monitör

F Çevrimdışı

ffck1

Yeni Üye
16 Ocak 2023
7
20
Öncelikle merhabalar gaming gen üzerinden almış olduğum monitör aldıktan 2 gün sonra bozuldu güç kablosunu taktığım zaman cız diye ses geliyor ve monitör çalışmıyor ben bu monitör için değişim yada iade talep edebilir miyim herhangi sorun çıkarmı gaming gene mail attım şikayetvar sitesinede yazdım.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Konuya iki ayrı yorum yapabiliriz. Bu yorumşlardanbirisi HUKUKİ kısımdır ve Yasa önünde %100 değişim hakkınız mevcuttur.
Bir de ülkemizdeki işleyiş şekli kısmı var ki o biraz vahim bir durum.
Burası ile 100 ayrı kola ayrılır bakış açısı olarak, tüketici hatası diyebilirler, elektrikten olmuş bizden değil diyebilirler, hasarlı kutu almışsınız ondan diyebilirler, fişi sert takmışsınız diyebilirler, sıvı teması var diyebilirler ve bunların tamamı ülkemizde ispata gerek duyulmadan söyleniyor ne yazık ki.

Sizin ilk yapmanız gereken, talebinizi (Değişim vs) iletip firmanın nasıl bir tavır sergileyeceğini beklemek.
Size tavsiyem, tüm iletişiminizi yazılı kanaldan ilerletin ki olası Hukuki süreçte elinizde yazılı argüman olsun.


6502 Sayılı TKHK Madde 8 kapsamında ilk 6 ay içerisinde arıza yapan ürün AYIPLI ÜRÜN olarak kabul edilir ve aynı Kanun 11 inci maddesinde size sunulan seçimlik hakları çerçevesinde ürün değişimi talep edebilirsiniz.
 
F Çevrimdışı

ffck1

Yeni Üye
16 Ocak 2023
7
20
Konuya iki ayrı yorum yapabiliriz. Bu yorumşlardanbirisi HUKUKİ kısımdır ve Yasa önünde %100 değişim hakkınız mevcuttur.
Bir de ülkemizdeki işleyiş şekli kısmı var ki o biraz vahim bir durum.
Burası ile 100 ayrı kola ayrılır bakış açısı olarak, tüketici hatası diyebilirler, elektrikten olmuş bizden değil diyebilirler, hasarlı kutu almışsınız ondan diyebilirler, fişi sert takmışsınız diyebilirler, sıvı teması var diyebilirler ve bunların tamamı ülkemizde ispata gerek duyulmadan söyleniyor ne yazık ki.

Sizin ilk yapmanız gereken, talebinizi (Değişim vs) iletip firmanın nasıl bir tavır sergileyeceğini beklemek.
Size tavsiyem, tüm iletişiminizi yazılı kanaldan ilerletin ki olası Hukuki süreçte elinizde yazılı argüman olsun.


6502 Sayılı TKHK Madde 8 kapsamında ilk 6 ay içerisinde arıza yapan ürün AYIPLI ÜRÜN olarak kabul edilir ve aynı Kanun 11 inci maddesinde size sunulan seçimlik hakları çerçevesinde ürün değişimi talep edebilirsiniz.
Cevabınız için teşekkür ederim iletişime geçip konuşucam gaming gen ile.
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
590
45
Konuya iki ayrı yorum yapabiliriz. Bu yorumşlardanbirisi HUKUKİ kısımdır ve Yasa önünde %100 değişim hakkınız mevcuttur.
Bir de ülkemizdeki işleyiş şekli kısmı var ki o biraz vahim bir durum.
Burası ile 100 ayrı kola ayrılır bakış açısı olarak, tüketici hatası diyebilirler, elektrikten olmuş bizden değil diyebilirler, hasarlı kutu almışsınız ondan diyebilirler, fişi sert takmışsınız diyebilirler, sıvı teması var diyebilirler ve bunların tamamı ülkemizde ispata gerek duyulmadan söyleniyor ne yazık ki.

Sizin ilk yapmanız gereken, talebinizi (Değişim vs) iletip firmanın nasıl bir tavır sergileyeceğini beklemek.
Size tavsiyem, tüm iletişiminizi yazılı kanaldan ilerletin ki olası Hukuki süreçte elinizde yazılı argüman olsun.


6502 Sayılı TKHK Madde 8 kapsamında ilk 6 ay içerisinde arıza yapan ürün AYIPLI ÜRÜN olarak kabul edilir ve aynı Kanun 11 inci maddesinde size sunulan seçimlik hakları çerçevesinde ürün değişimi talep edebilirsiniz.
Derler Adem Hocam, derler.
Yapmasak da yaptı derler :hihi
 
F Çevrimdışı

ffck1

Yeni Üye
16 Ocak 2023
7
20
Adem Helvacı Adem Helvacı

Adem abi adamlar bana arızalı olan monitörü 2 defa geri gönderdi birinde kargoyu almadım bugün tekrar geldi onuda gittim kargo ile geri gönderdim beni 1.5 2 haftadır oyalıyorlar müşteri hizmetlerini hergün arayıp bilgi aldım bana iadeniz bu hafta içi gelir dediler hatta şuan tekrar geri gönderdim bakalım ne olucak.

yurticikargo.png
 
Geri
Üst Alt