Konuya iki ayrı yorum yapabiliriz. Bu yorumşlardanbirisi HUKUKİ kısımdır ve Yasa önünde %100 değişim hakkınız mevcuttur.
Bir de ülkemizdeki işleyiş şekli kısmı var ki o biraz vahim bir durum.
Burası ile 100 ayrı kola ayrılır bakış açısı olarak, tüketici hatası diyebilirler, elektrikten olmuş bizden değil diyebilirler, hasarlı kutu almışsınız ondan diyebilirler, fişi sert takmışsınız diyebilirler, sıvı teması var diyebilirler ve bunların tamamı ülkemizde ispata gerek duyulmadan söyleniyor ne yazık ki.
Sizin ilk yapmanız gereken, talebinizi (Değişim vs) iletip firmanın nasıl bir tavır sergileyeceğini beklemek.
Size tavsiyem, tüm iletişiminizi yazılı kanaldan ilerletin ki olası Hukuki süreçte elinizde yazılı argüman olsun.
6502 Sayılı TKHK Madde 8 kapsamında ilk 6 ay içerisinde arıza yapan ürün AYIPLI ÜRÜN olarak kabul edilir ve aynı Kanun 11 inci maddesinde size sunulan seçimlik hakları çerçevesinde ürün değişimi talep edebilirsiniz.