Umut Barış
VIP
- 23 Kas 2017
- 21,011
Kılıfta kullanın o zaman, sıvı temas etmesin o bölgeye mümkün mertebe.Elbette var. Ancak üzerindeki defoyu görüp sizden kaynaklı derlerse ya da inceleme için servise yönlendirirlerse sorun orada başlar. İade incelemeye dönüşür ve süreç uzadıkça uzar. Hadi siz yaptınız dediler tüketici hakem heyeti. Dediğim gibi işim telefonla ve acil ihtiyacım var. Aslında bu tam benim şanssızlığım. Yazılımsal ya da donanımsal bir sorun olsa hiç tereddüt etmezdim. Ancak kozmetik problemde her zaman siz yapmışsınız deme ihtimalleri var. Aslında ürünü açınca inceledim ama gözümden kaçtı muhtemelen. Bundan sonra kamera kaydı alacağım artık. İnternet üzerinden garanti sorgulamıştım ama bir de samsungu aradım. Garanti başlangıcı sim kart takma tarihim. Sorunu söyleyince tüm sorgulamalarını yaptılar. Ürün iade ürün değil. Zaten tüm güvenlik önlemleri üzerinde idi. Bu saatten sonra hayırlısı olur umarım. Benden herkese tavsiye olsun bir ürünün kutusunu ilk siz açıyorsanız mutlaka kamera kaydı alın. İlgilenen herkese teşekkür ederim
Gittiği yere kadar gider artık.
Ciddi sıkıntı olursa kasa değişimi yaptırırsınız.
Tabi yapabilirlerse.
Malum yeni cihazları sökmesi epey güç.