Galaxy s21 fe

Arf19 Çevrimdışı

Arf19

Aktif Üye
20 Ara 2018
110
44
Merhaba dostlar. Üç gün önce hepsiburada üzerinden galaxy s21 fe cep telefonu aldım. Telefondan memnunum şarjı bir günü çıkarıyor, akıcı vs. Gelgelelim telefonu dün silerken çerçevesinde toplu iğne ucu kadar bir boya açıklığı gördüm. Fabrikada üretim hatası olabilir ya da kılıf takarken iyi boyanmamış alan kalkmış olabilir. Çünkü düşme ya da çarpma emaresi yok. Aslında ben söylemesem kimsenin göreceği de yok. Pire için yorgan yakmak da istemiyorum. Benim sorum telefonlarda bu tarz kozmetik hataları normal midir? Yarın öbür gün telefonda bir arıza olsa bunu sebep göstererek garanti kapsamında yapmak istemeyebilirler mi? Hukuki yönünden çok uygulamayı soruyorum. Teşekkürler
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,972
Eskiden yaşı olan Samsung kasaları soyulurdu da, yeni üretimde hata kabul edilemez bence.
Cihazın kutusunda güvenlik etiketi var mıydı?
Başkasından iade cihaz değildir herhalde?
İade ve değişim süreci zaman alır ama isterseniz servise danışın?
 
Arf19 Çevrimdışı

Arf19

Aktif Üye
20 Ara 2018
110
44
Eskiden yaşı olan Samsung kasaları soyulurdu da, yeni üretimde hata kabul edilemez bence.
Cihazın kutusunda güvenlik etiketi var mıydı?
Başkasından iade cihaz değildir herhalde?
İade ve değişim süreci zaman alır ama isterseniz servise danışın?
Güvenlik etiketi vardı. Telefon orijinal jelatinine sarılı geldi. İade cihaz değil. Garantisini de kontrol ettim. Evde herkesin gözü bozuk olduğundan farketmediler bile. İadeye göndersem belki üzerindeki o noktayı görüp kabul de etmeyebilirler. Bunun bende olmadığının da ispatı yok. Servis de bulunduğum yerde yok maalesef. Arada kaldım ama iade etmeyeceğim sanırım.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,972
Güvenlik etiketi vardı. Telefon orijinal jelatinine sarılı geldi. İade cihaz değil. Garantisini de kontrol ettim. Evde herkesin gözü bozuk olduğundan farketmediler bile. İadeye göndersem belki üzerindeki o noktayı görüp kabul de etmeyebilirler. Bunun bende olmadığının da ispatı yok. Servis de bulunduğum yerde yok maalesef. Arada kaldım ama iade etmeyeceğim sanırım.
Siz bilirsiniz. Kabı ile kullanın o zaman.
Bir de başka şikayet olacak mı ona bakın.
Ama bence sizden kaynaklı deseler bile yeni üründe boya soyulması kabul edilemez.
Bence bir görüşün.
Bölgenizde servisi yoksa her türlü vakit kaybı yaşanacak mecbur.
İlerlerse o sökülme o sıkıntı.
 
Arf19 Çevrimdışı

Arf19

Aktif Üye
20 Ara 2018
110
44
Siz bilirsiniz. Kabı ile kullanın o zaman.
Bir de başka şikayet olacak mı ona bakın.
Ama bence sizden kaynaklı deseler bile yeni üründe boya soyulması kabul edilemez.
Bence bir görüşün.
Bölgenizde servisi yoksa her türlü vakit kaybı yaşanacak mecbur.
İlerlers

Fotoğraf çekip koyarsanız daha iyi olur. Diğer türlü yorum havada kalabilir

IMG_20220625_234553.jpg
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
İlk defa görüyorum böyle bir durum. Mantıklı bir tespit yapmışsınız. Fakat ileride garanti yönünden bir sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum.
Fakat koskoca üretici tarafında da garip bir durum açıkçası..
 
Arf19 Çevrimdışı

Arf19

Aktif Üye
20 Ara 2018
110
44
Bana da samsung gibi bir firmanın telefonunda bunun olması garip geldi. Bu modellerde youtube da gördüğüm kadarıyla çerçeve ve ekran presli olarak takılıyor. İlk üretim esnasında üretim bandında sorun yaşanmış olabilir mi diye düşünüyorum. Hepsiburada da çok tercih edilebilecek olmasına rağmen gri renk daha ucuza satılıyor. Belki stok ile ilgilidir ama aklımda deli sorular.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,972
Bana da samsung gibi bir firmanın telefonunda bunun olması garip geldi. Bu modellerde youtube da gördüğüm kadarıyla çerçeve ve ekran presli olarak takılıyor. İlk üretim esnasında üretim bandında sorun yaşanmış olabilir mi diye düşünüyorum. Hepsiburada da çok tercih edilebilecek olmasına rağmen gri renk daha ucuza satılıyor. Belki stok ile ilgilidir ama aklımda deli sorular.
Kalite kontrolleri nasıl yapılıyor bilmiyoruz.
İşgüzar bir personelin işi olabilir.
O da size denk gelmiş olabilir.
Ben olsam değişim için diretirim.
 
Arf19 Çevrimdışı

Arf19

Aktif Üye
20 Ara 2018
110
44
Hukuki yönden her türlü sorunu çözerim. Ama sorun şu ki bunlar süreç ve sinir katsayısı sağlamlığı işi. Telefona işim gereği acil ihtiyacım var. Belki iade göndersem görmeden alırlar bile. Ama almazlarsa servisiydi onayıydı iki ayı bulur. Bir de sizden derlerse Tüketici Hakem heyeti. Tekrar alacağım telefonun da iyi olacağının garantisi yok. İşletim sistemi batarya ısınma vs. birçok sıkıntı şikayet var. Garantide vs sorun çıkmayacaksa ki arkadaşların görüşlerinden sonra sanmıyorum iadeden vazgeçtim. Ama gözüm o koskoca telefonda toplu iğne ucu kadar alana takılıyor mu takılıyor :)))
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,972
Hukuki yönden her türlü sorunu çözerim. Ama sorun şu ki bunlar süreç ve sinir katsayısı sağlamlığı işi. Telefona işim gereği acil ihtiyacım var. Belki iade göndersem görmeden alırlar bile. Ama almazlarsa servisiydi onayıydı iki ayı bulur. Bir de sizden derlerse Tüketici Hakem heyeti. Tekrar alacağım telefonun da iyi olacağının garantisi yok. İşletim sistemi batarya ısınma vs. birçok sıkıntı şikayet var. Garantide vs sorun çıkmayacaksa ki arkadaşların görüşlerinden sonra sanmıyorum iadeden vazgeçtim. Ama gözüm o koskoca telefonda toplu iğne ucu kadar alana takılıyor mu takılıyor :)))
Mesafeli satış sözleşmesi gereği 15 gün iade hakkınız yok mu?
İade edin, tekrar alın?
 
Arf19 Çevrimdışı

Arf19

Aktif Üye
20 Ara 2018
110
44
Mesafeli satış sözleşmesi gereği 15 gün iade hakkınız yok mu?
İade edin, tekrar alın?
Elbette var. Ancak üzerindeki defoyu görüp sizden kaynaklı derlerse ya da inceleme için servise yönlendirirlerse sorun orada başlar. İade incelemeye dönüşür ve süreç uzadıkça uzar. Hadi siz yaptınız dediler tüketici hakem heyeti. Dediğim gibi işim telefonla ve acil ihtiyacım var. Aslında bu tam benim şanssızlığım. Yazılımsal ya da donanımsal bir sorun olsa hiç tereddüt etmezdim. Ancak kozmetik problemde her zaman siz yapmışsınız deme ihtimalleri var. Aslında ürünü açınca inceledim ama gözümden kaçtı muhtemelen. Bundan sonra kamera kaydı alacağım artık. İnternet üzerinden garanti sorgulamıştım ama bir de samsungu aradım. Garanti başlangıcı sim kart takma tarihim. Sorunu söyleyince tüm sorgulamalarını yaptılar. Ürün iade ürün değil. Zaten tüm güvenlik önlemleri üzerinde idi. Bu saatten sonra hayırlısı olur umarım. Benden herkese tavsiye olsun bir ürünün kutusunu ilk siz açıyorsanız mutlaka kamera kaydı alın. İlgilenen herkese teşekkür ederim
 
Geri
Üst Alt