Fatura alamama ve şikayet sorunu

B Çevrimdışı

baho

Yeni Üye
26 Şub 2017
22
n11 üzerinden ürün aldım kusuru var. gelen kargoyu geri gönderdim. resim ve video çektim. sitede iade talebi oluştu hiç bir işlem yapılmıyor. zorluk çıkarırlarsa hakem heyetine gideceğim fakat fatura da yollamıyorlar. nereye şikayet edebilirim.15 gün süre iade süresi de geçerse hakkım zayi olabilir. faturasız hakem heyeti zaten kabul etmez bu durumda ne yapabilirim .yardımcı olur musunuz?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,554
n11 üzerinde yapılan alışverişlerde faturalandırma işlemi ürünü onayladıktan sonra yapılıyor.

geçen hafta farklı firmalardan 4 ürün aldım hepsi aynı durum yaşandı.
 
evrenatabek Çevrimdışı

evrenatabek 

Süper Üye
19 Eyl 2018
64
46
Bankanızın şubenizi arayın ekran görüntüsü ve iade resimleri ile ödemeyi iptal ettirin. Tabiki evrak isterlerse
 
B Çevrimdışı

baho

Yeni Üye
26 Şub 2017
22
Teşekkür ederim valla ben o sitede alışveriş yaptığımda çoğu zaman fatura gelmiyor isteyince zar zor yolluyorlar nadiren de olsa paketin içinde yolluyorlar kafalarına göre bana mı öyle denk geliyor bilemiyorum onay verecek durum yok mal düzgün gelse zaten sorun olmayacaktı.
Diğer yandan banka dediğiniz gibi iptal ediyorsa öyle yapayım İnşallah olur çok sağolun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt