Evimizin Olduğu Bölgede Turkcell Çok Yavaşladı

Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
593
3 adet telefon hattımız Turkcell ve evde superbox var. Yaklışık 2 yıldır bulunduğumuz evdeyim. Son 4-5 gündür internet çok yavaş. 3 telefon hattında ve özellikle superboxta. Bazen 10mbit olması gereken hıza çıkıyor ama çok dengesiz ve kesintiler olmaya başladı. Telefonda durum daha vahim. Turkcelle arızayı yaşadıktan 1 gün sonra arıza kaydı açtım. Bugün arayıp sorduğumda "Sonraki yatırım döneminde bakılacak" diye not düşülüp kapatılmış. Sordum neymiş diye baz istasyon kontrolü gibi bir şeymiş. Bazen 4-5 ayda bir yapılır bazen ise ayda bir yapılır denildi. Şu sıralar youtubeda bile video izlerken sorun yaşıyorum. Eğer turkcell yardımcı olmaz ise ne yapmam gerekiyor? Superbox üzerinden arıza kaydı açmadılar çünkü superboxu aldıktan sonra adres değişikliği yaptık ve adres güncellemesi yapamadıklarını söylediler.
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
593
Bölgede bir sorun var veya altyapı artık yetersiz.
Tüketici hakem heyetine gidin olmadı.
Ama sözleşmeye bakın tabi, tek taraflı fesih hakkı olabilir Turkcell'in.
3 telefon hattında da sıkıntı yaşıyoruz. Superbox ile 4 ediyor. Superbox modem ile çektiği için en iyisi. Telefon hattında internetin açılması şansa kalmış artık. Hiç bu zamana kadar böyle bir sıkıntı yaşamamıştım. Nisanda bitiyor sözleşme, 10mbit sınırsıza 160 veriyordum. Şu an 15mbit sınırsız var ve fiyatı 600tl olmuş. Şaka değil gerçek.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
3 telefon hattında da sıkıntı yaşıyoruz. Superbox ile 4 ediyor. Superbox modem ile çektiği için en iyisi. Telefon hattında internetin açılması şansa kalmış artık. Hiç bu zamana kadar böyle bir sıkıntı yaşamamıştım. Nisanda bitiyor sözleşme, 10mbit sınırsıza 160 veriyordum. Şu an 15mbit sınırsız var ve fiyatı 600tl olmuş. Şaka değil gerçek.
Yani bu tür uygulama ülkemizde ucuz değil ki.
Yok mu ev internet altyapısı?
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,456
49
3g yi kaldırıyorlar 5g montaj ı yapılıyor banada Vodafone dan ücretsiz 5g sim için mesaj geldi . Yatırım kaynaklı dedikleri bu olsa gerek
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Deneyimlerime en iyi çeken turkcell baz istasyonu kaynaklı sorun olabilir şikayetler artarsa bakarlar.
Vodafone Avea denedim bir binanın bodrum katında ikiside çekmedi sadece turkcell çekti o gün bugün, turkcell kullanıyorum eskisi gibi değil varlık fonunda , turkcell yatırımlar bakımlarda aksamalar var kalite biraz düştü diyebilirim fiyatlar arttı kalite düştü.
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
Bölgede bir sorun var veya altyapı artık yetersiz.
Tüketici hakem heyetine gidin olmadı.
Ama sözleşmeye bakın tabi, tek taraflı fesih hakkı olabilir Turkcell'in.
Siz faturanızı düzenli ödüyorsanız, hizmeti tam kapasite ile size ulaştırmak zorundalar. Öncelikle Noter çağrırıp internetinizin vesiare ne hizmet alıyorsanız, yavaş çalıştığına düşük hızda hizmet aldığınızı tespit ettirin, akabinde öncelikle İlçe Tüketici hakem heyetine oradan netice alamazsanız, tüketici mahkemesine gidin, gerekirse asliye hukukta eksik kusurlu hizmetten tazminat bile talep edebilirsiniz.
Benim oturduğum binayada Türkcell süperonline fiber gelmişti, ilk abonelerindenim, bina 72 daire 17 kat, beyefendiler 24 lük switch takmışlar binaya, 2 günde tüm portlar doldu, 26-27 aboneleri oldu, yeni abone geldikçe, eskilerden birinin kablosunu switchten çıkarıp yeniyi takıyorlar, eski abone arıza yazdırınca bu sefer başka birinin kablosunu çekip onu geri takıyorlar filan, böyle 2-3 ay oyaladılar beni, en son gelen teknik servise patladım, adamcağızda dedi ki abi 25.ci aboneyi kurmaya gelen ekibin buraya yeni switch getirip kurması lazımdı ama Turkcellden istememişler işin çakallığına kaçmışlar dedi. Bunu duyunca aradım müşteri hizmetlerini verdim veriştirdim, ben dedim faturamı günüde ödüyorsam hizmeti de bana eksiksiz vermek zorundasınız. bir daha internetim kesilirse Noter çağırıp tutanak tutturacağım, yasal zeminde hakkımı sonuna kadar arayacağım dedim, ondan sonra apar topar 2ci 24lük switchi getirip takmışlar, o gün bugündür, sıkıntı yok Allaha şükür. bunlara diş göstermezseniz, maalesef olan Tüketiciye oluyor.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Siz faturanızı düzenli ödüyorsanız, hizmeti tam kapasite ile size ulaştırmak zorundalar. Öncelikle Noter çağrırıp internetinizin vesiare ne hizmet alıyorsanız, yavaş çalıştığına düşük hızda hizmet aldığınızı tespit ettirin, akabinde öncelikle İlçe Tüketici hakem heyetine oradan netice alamazsanız, tüketici mahkemesine gidin, gerekirse asliye hukukta eksik kusurlu hizmetten tazminat bile talep edebilirsiniz.
Benim oturduğum binayada Türkcell süperonline fiber gelmişti, ilk abonelerindenim, bina 72 daire 17 kat, beyefendiler 24 lük switch takmışlar binaya, 2 günde tüm portlar doldu, 26-27 aboneleri oldu, yeni abone geldikçe, eskilerden birinin kablosunu switchten çıkarıp yeniyi takıyorlar, eski abone arıza yazdırınca bu sefer başka birinin kablosunu çekip onu geri takıyorlar filan, böyle 2-3 ay oyaladılar beni, en son gelen teknik servise patladım, adamcağızda dedi ki abi 25.ci aboneyi kurmaya gelen ekibin buraya yeni switch getirip kurması lazımdı ama Turkcellden istememişler işin çakallığına kaçmışlar dedi. Bunu duyunca aradım müşteri hizmetlerini verdim veriştirdim, ben dedim faturamı günüde ödüyorsam hizmeti de bana eksiksiz vermek zorundasınız. bir daha internetim kesilirse Noter çağırıp tutanak tutturacağım, yasal zeminde hakkımı sonuna kadar arayacağım dedim, ondan sonra apar topar 2ci 24lük switchi getirip takmışlar, o gün bugündür, sıkıntı yok Allaha şükür. bunlara diş göstermezseniz, maalesef olan Tüketiciye oluyor.
Bilmiyorum hakkı olanı alabilir mi. :kiskis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt