Ekran kartı garanti süreci

B Çevrimdışı

BurakAy

Yeni Üye
26 May 2021
1
30
2 sene garantisi olan Amd Sapphire rx570 8gb ekran kartım 11.ayında arızalandı,yetkili servis ürünün onarımının mümkün olmadığını,iade/değişim formlu ile satıcı firmayla iletişime geçmem gerektiğini söyledi.Satıcıdan ürün değişimi talep ettim stok olmadığından dolayı ücret iadesi yapacaklarını söylediler.Stok olmadığı için satıcı firmanın elinden ne gelir bilmiyorum fakat alacağım ücret iadesi ile o ürünün bir alt modelinin ikinci elini bile alamayacak kadar fiyat farkı oluştu.
Bu durumda mağduriyetimin çözülmesi için THH ye başvurma kararı aldım.Bugün garanti ile iletişime geçtim ürünü,garanti belgesi ve faturasını göndermelerini istedim.Ürünün iade/değişim raporu çıktı diye imhaya gitmiş olabileceği söylediler yarım saat sonra aramamı istediler.tekrardan aradığımda ürünün ellerinde olduğunu imhaya gitmediğini söylediler ve ürünü geri almak için kendilerine ürünü geri aldığım takdirde garanti sürecinin sona ereceğini kabul eden bir mail göndermemi istediler.Bekletmelerini istedim yarın gidip THH ye danışacağım ve gerekli işlemlere başlayacağım.
Başından böyle bir olay geçen,bu konularla alakalı bilgisi olan arkadaşlardan yol gösterici olması adına yardım bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,609
Ürünün faturadaki bedeli ne ise onu alırsınız bence.
Ekran kartlarında stok sorunu olduğu için fiyatlar yüksek.
Asıl sorun servis firmanın stok olmadığı için onarım maliyetine girişmemesi bence.
Bu arıza kart alındıktan 2-3 ay sonra yaşansaydı böyle yapabilirler miydi acaba merak ediyorum.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış

Bu servislermi değişti acaba önceden satıcıyla muhatap olmuyorduk servis tamiri mümkün değilse değişim kararı verir aynı ürünü merkezden şipariş geçerdi aynısını yoksa bir üst model yada muhadil ürün getirtirdi değişimi servis yapardı :kiskis
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İthalatçı kimse ise ürünü TR'ye kim getirdiyse onunla iletişime geçin. Mesela penta bilgisayar getirmiş ise onlarla görüşün böyle sorunları ithalatçı firmalar büyük bölümünü çözüyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri