2 sene garantisi olan Amd Sapphire rx570 8gb ekran kartım 11.ayında arızalandı,yetkili servis ürünün onarımının mümkün olmadığını,iade/değişim formlu ile satıcı firmayla iletişime geçmem gerektiğini söyledi.Satıcıdan ürün değişimi talep ettim stok olmadığından dolayı ücret iadesi yapacaklarını söylediler.Stok olmadığı için satıcı firmanın elinden ne gelir bilmiyorum fakat alacağım ücret iadesi ile o ürünün bir alt modelinin ikinci elini bile alamayacak kadar fiyat farkı oluştu.
Bu durumda mağduriyetimin çözülmesi için THH ye başvurma kararı aldım.Bugün garanti ile iletişime geçtim ürünü,garanti belgesi ve faturasını göndermelerini istedim.Ürünün iade/değişim raporu çıktı diye imhaya gitmiş olabileceği söylediler yarım saat sonra aramamı istediler.tekrardan aradığımda ürünün ellerinde olduğunu imhaya gitmediğini söylediler ve ürünü geri almak için kendilerine ürünü geri aldığım takdirde garanti sürecinin sona ereceğini kabul eden bir mail göndermemi istediler.Bekletmelerini istedim yarın gidip THH ye danışacağım ve gerekli işlemlere başlayacağım.
Başından böyle bir olay geçen,bu konularla alakalı bilgisi olan arkadaşlardan yol gösterici olması adına yardım bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum.
Bu durumda mağduriyetimin çözülmesi için THH ye başvurma kararı aldım.Bugün garanti ile iletişime geçtim ürünü,garanti belgesi ve faturasını göndermelerini istedim.Ürünün iade/değişim raporu çıktı diye imhaya gitmiş olabileceği söylediler yarım saat sonra aramamı istediler.tekrardan aradığımda ürünün ellerinde olduğunu imhaya gitmediğini söylediler ve ürünü geri almak için kendilerine ürünü geri aldığım takdirde garanti sürecinin sona ereceğini kabul eden bir mail göndermemi istediler.Bekletmelerini istedim yarın gidip THH ye danışacağım ve gerekli işlemlere başlayacağım.
Başından böyle bir olay geçen,bu konularla alakalı bilgisi olan arkadaşlardan yol gösterici olması adına yardım bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum.