23.06 Perşembe tarihinde kombimdeki arıza için ECA Müşteri hizmetlerini aradım. Cihazımın garanti süresini öğrenmek ve servis kaydı açtırmak istediğimi belirttim. Bilgilerimi ve cihazın seri numarasını vererek bilgilerimi aldılar. 2019 tarihinde montaj yapıldığını 5 yıl garanti kapsamında olduğunu söylediler. Bende garanti kapsamında olduğu için yetkili servis kaydı açtırdım. 24.06 Cuma günüde servis evime geldi. Kombimde kart arızası olduğunu söyledi ve aracından kart alarak garanti kapsamında değişim yapacağını söyledi.
Kartı getirip cihazın kayıtlarını girerken garanti süremin dolduğunu 3 yıllık garantiye sahip olduğumu belirtti. Müşteri hizmetleriyle görüştüğümü bana 5 yıllık garantim olduğunu söylediklerini belirttim. Yanında tekrar MH'ni arayarak teyit ettirmek istedim. MH bilgilerimi kontrol ederek 5 yıl dedi ve sonra düzelterek montaj tarihinden sebep 3 yıl dedi. Aynı modelde aynı seride olan cihazların Haziran 2019 ayından sonra montaj olanları 5 yıl ondan önce montaj olanları 3 yıl garanti kapsamındaymış. 1400 TL kart ücreti ve servis ücreti çıkarttılar bende itiraz ederek konuyu MH ile görüşeceğimi söyledim. Şikayet kaydı oluşturdum ses kayıtlarının dinlenmesini istedim ama bir çözüm olacağını pek sanmıyorum.
Bu konuda hukuki haklarımı aramak istiyorum. Karta o ücreti ödemek istemiyorum. Hukuki olarak ve kart tamiri konusunda tavsiyelerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler. Adem Helvacı Umut Barış
Kartı getirip cihazın kayıtlarını girerken garanti süremin dolduğunu 3 yıllık garantiye sahip olduğumu belirtti. Müşteri hizmetleriyle görüştüğümü bana 5 yıllık garantim olduğunu söylediklerini belirttim. Yanında tekrar MH'ni arayarak teyit ettirmek istedim. MH bilgilerimi kontrol ederek 5 yıl dedi ve sonra düzelterek montaj tarihinden sebep 3 yıl dedi. Aynı modelde aynı seride olan cihazların Haziran 2019 ayından sonra montaj olanları 5 yıl ondan önce montaj olanları 3 yıl garanti kapsamındaymış. 1400 TL kart ücreti ve servis ücreti çıkarttılar bende itiraz ederek konuyu MH ile görüşeceğimi söyledim. Şikayet kaydı oluşturdum ses kayıtlarının dinlenmesini istedim ama bir çözüm olacağını pek sanmıyorum.
Bu konuda hukuki haklarımı aramak istiyorum. Karta o ücreti ödemek istemiyorum. Hukuki olarak ve kart tamiri konusunda tavsiyelerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler. Adem Helvacı Umut Barış