E.C.A Kombi Garanti Sorunu

X Çevrimdışı

XaeRo 

Yeni Üye
25 Ağu 2019
35
41
23.06 Perşembe tarihinde kombimdeki arıza için ECA Müşteri hizmetlerini aradım. Cihazımın garanti süresini öğrenmek ve servis kaydı açtırmak istediğimi belirttim. Bilgilerimi ve cihazın seri numarasını vererek bilgilerimi aldılar. 2019 tarihinde montaj yapıldığını 5 yıl garanti kapsamında olduğunu söylediler. Bende garanti kapsamında olduğu için yetkili servis kaydı açtırdım. 24.06 Cuma günüde servis evime geldi. Kombimde kart arızası olduğunu söyledi ve aracından kart alarak garanti kapsamında değişim yapacağını söyledi.

Kartı getirip cihazın kayıtlarını girerken garanti süremin dolduğunu 3 yıllık garantiye sahip olduğumu belirtti. Müşteri hizmetleriyle görüştüğümü bana 5 yıllık garantim olduğunu söylediklerini belirttim. Yanında tekrar MH'ni arayarak teyit ettirmek istedim. MH bilgilerimi kontrol ederek 5 yıl dedi ve sonra düzelterek montaj tarihinden sebep 3 yıl dedi. Aynı modelde aynı seride olan cihazların Haziran 2019 ayından sonra montaj olanları 5 yıl ondan önce montaj olanları 3 yıl garanti kapsamındaymış. 1400 TL kart ücreti ve servis ücreti çıkarttılar bende itiraz ederek konuyu MH ile görüşeceğimi söyledim. Şikayet kaydı oluşturdum ses kayıtlarının dinlenmesini istedim ama bir çözüm olacağını pek sanmıyorum.

Bu konuda hukuki haklarımı aramak istiyorum. Karta o ücreti ödemek istemiyorum. Hukuki olarak ve kart tamiri konusunda tavsiyelerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler. Adem Helvacı Adem Helvacı Umut Barış Umut Barış

WhatsApp-Image-2022-06-24-at-14.56.38ff1d9dad2b22996f.jpg

WhatsApp-Image-2022-06-24-at-17.03.347a5eafb3b3b920b6.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Firma açıklama yapmış 5 yıl garanti kampanyası tarih aralığı var sizi kapsamıyor haklılar..

 
X Çevrimdışı

XaeRo 

Yeni Üye
25 Ağu 2019
35
41
En azından müşteri memnuniyeti adına bir indirim talep ettim onu da yapmadılar. Müşterisini kartı dışarı tamir ettirmeye sevk eden bu anlayışla zor. Hayırlısı.
 
Diridiri06 Çevrimdışı

Diridiri06 

Süper Üye
7 Eki 2019
519
33
Bende baymak taktirdim benim kurulum yapilinca 3 yil verdi sonra bir kampanya yapti şu tarihler arasi kombini kurdur 5 yil garanti diye ben yararlanamamistim
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
En azından müşteri memnuniyeti adına bir indirim talep ettim onu da yapmadılar. Müşterisini kartı dışarı tamir ettirmeye sevk eden bu anlayışla zor. Hayırlısı.
Firma servise tamir seçeneği sunmuyorsa, servisin yeni kart dışında bir teklif şansı kalmıyor.
Güvenilir biri tarafından tamir edilirse sıkıntı yok.
Umarım başka bir parça nedeniyle kart bozulmamıştır.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Demekki kart arızası çok oluyor servis kartla geliyor kart satıp fazla kazanmak varken tamir etmezler dışarıda tamir ettireceksiniz.

Kimi firmalar sistem böyle diyor yardımcı olmuyor bazı firmaları m. Temsilcisi bekletiyor, şefine sorup bu seferlik garantiden olsun diyor.

Sosyal medya kanalından Twitter face vs sitem edin yazın belki etkili olabilir..
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Olaya bakın ,MH aranıyor 5 yıl deniliyor,iş işlem yapmaya gelince aynı MH 3 yıl diyor :)
Çok geçerliliği yok ama,ben de yaşadığım bir sorundan dolayı telefonuma "ses kaydetme programı" yükledim,firmayı aradığımda "hem benim hem sizin güvenliğinizden dolayı konuşmalar kayıt altında tutuyorum,kabul ediyormusunuz" diyorum.Ediyorlar :)
Eskimiş bir çok kaydı daha yeni sildim,tabii özellikle firmalarla alakalı kayıtlar,buna vestel ve akbank da dahildir :)
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Olaya bakın ,MH aranıyor 5 yıl deniliyor,iş işlem yapmaya gelince aynı MH 3 yıl diyor :)
Çok geçerliliği yok ama,ben de yaşadığım bir sorundan dolayı telefonuma "ses kaydetme programı" yükledim,firmayı aradığımda "hem benim hem sizin güvenliğinizden dolayı konuşmalar kayıt altında tutuyorum,kabul ediyormusunuz" diyorum.Ediyorlar :)
Eskimiş bir çok kaydı daha yeni sildim,tabii özellikle firmalarla alakalı kayıtlar,buna vestel ve akbank da dahildir :)
Muhtemelen ilk görüşülen temsilci tam detayına bakmadı veya duruma hakim değildi.
Firmanın yaş tahtaya basacağını sanmıyorum.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
sosyal medyadan çemkireceksin yazıp duracaksın dönüş yaparlar en etkili yer..
 
Geri
Üst Alt