Dış Ünite Montajı Hakkında

berkayk

Yeni Üye
Puan 3
Çözümler 0
Katılım
23 Haz 2023
Mesajlar
7
Yaş
31
berkayk
Merhaba,

Dış ünitemi astırmam site kuralları gereği yasak olduğundan yere koymak durumundayım. Balkonu öldürmemek adına cm cinsinden uzunlukları verdiğim yere koymak istiyorum ama düzgün bir kurulum dökümanı bulamadım. Yine bu forumdan istediğim tavsiye üzerine LG DualCool S18ETK alacağım, dış ünite boyutları 770x545x288 gözüküyor. Dış ünite ilgili yere kurulabilir mi ?

Edit: Çizgilerdeki değerler;
  • Kırmızı Çizgiler -> 88cm ve 96cm​
  • Siyah Çizgiler -> 100cm ve 108cm​

WhatsApp-Image-2023-06-24-at-10.23.19.jpg
WhatsApp-Image-2023-06-24-at-10.23.20.jpg
 
gider borunun olduğu duvarla kapi az açık haldeki aradaki mesafeyi ölçün.

borunun olduğu duvara ust kısma sığma ihtimali var.
 
gider borunun olduğu duvarla kapi az açık haldeki aradaki mesafeyi ölçün.

borunun olduğu duvara ust kısma sığma ihtimali var.
Affınıza sığınarak tam anlayamadım. Ek olarak balkon kapısı içe açılıyor.
 
WhatsApp-Image-2023-06-24-at-10.23.1986207e1dfd44b5d1.jpg


Resimde dikdörtgenle işaretlediğim alanın üstünü tavana kadar alacak bir görsel daha ekleyebilir misiniz?
 
bu duvarın uzunluğunu sormustum.

Screenshot_20230624_132816_Samsung-Internet.jpg
Resimdeki karolar 50' lik gibi görünüyor. Duvar dibindekiler kesilmiş. Muhtemelen o alan yeterli olmayacak. Ancak kapı üstündeki alan eğer uygun olursa orası mantıklı olur gibi geliyor. 😉
 
Resimdeki karolar 50' lik gibi görünüyor. Duvar dibindekiler kesilmiş. Muhtemelen o alan yeterli olmayacak. Ancak kapı üstündeki alan eğer uygun olursa orası mantıklı olur gibi geliyor. 😉
45 mi 60lık mı emin olamadım.
 
45 mi 60lık mı emin olamadım.
Bende süpürgeliğe dikkat etmemişim. 60' lık olsa gerek. (1,5 karo 100 geldiğine göre, süpürgelik binen yerle birlikte 108) Eğer kapı üstünde yeterli yer olursa bu iş olur gibi.
 
Bende süpürgeliğe dikkat etmemişim. 60' lık olsa gerek. (1,5 karo 100 geldiğine göre, süpürgelik binen yerle birlikte 108) Eğer kapı üstünde yeterli yer olursa bu iş olur gibi.
Kapı üstüne montaj yapilirsa balkonu öldürmemiş oluruz.

evde uzun boylu varsa belki bir ihtimal kafasına denk gelebilir ama her şekilde yere koymaktan iyidir.
 
bu duvarın uzunluğunu sormustum.

Screenshot_20230624_132816_Samsung-Internet.jpg
60cm hocam orası

Kural gereği balkon zeminine koymak zorundayım. Üstlere takamıyorum malesef yoksa kapı üzerine monte ettirecektim
 
60cm hocam orası

Kural gereği balkon zeminine koymak zorundayım. Üstlere takamıyorum malesef yoksa kapı üzerine monte ettirecektim
Bu kısmını merak ettim. Mülkiyet sınırları size ait olan ve bina dış cephe sınırlarında olmayan bir alana hangi hukuki gerekçeyle şerh koyabiliyorlar ki? Hatta bu konuda deneyimi bulunan @Sota daha net bilgi paylaşabilir.
 
Bu kısmını merak ettim. Mülkiyet sınırları size ait olan ve bina dış cephe sınırlarında olmayan bir alana hangi hukuki gerekçeyle şerh koyabiliyorlar ki? Hatta bu konuda deneyimi bulunan @Sota daha net bilgi paylaşabilir.

Kiracı olduğumdan yönetimin kararına uymak zorundaydım fakat bu konuyu daha detaylı araştıracağım. Teşekkür ederm
 
60cm hocam orası

Kural gereği balkon zeminine koymak zorundayım. Üstlere takamıyorum malesef yoksa kapı üzerine monte ettirecektim
Kural gereği derken :alala , nerede oturum yapıyorsunuz merak ettim doğrusu
 
Geri
Üst Alt