lemon
Aktif Üye
- 31 Eki 2020
- 416
- 38
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
26 nisanda incehesap üzerinden dell g15 5510 marka model laptobu satın aldım. ram 8 gb slotlardan biri boş diğeri dolu. sorun: Boş olan Ram slotuna ram takınca laptop açılmıyor, kendi içindeki rami de boş slota takınca yine laptop açılmıyor.ram slotlarından biri arızalı. servisini aradım durumu anlattım. sorunu anlatan bir kağıt yazın cihazı yollayın gereken yapılır dendi. cihazı alalı 10 gün olmuş arıza tespitinden sonra değişim talep ediyorum diyerek cihazı servise yolladım.
servisten kayıt sms geldi ürün elimize ulaşmıştır kayıt numarası budur sistemden sorgulayabilirsiniz yazıyordu . sorguladığımda ürününüz incelemededir tarzında bir şey yazıyordu.
Fakat ertesi gün kontrol ettiğimde sisteme kayıtlı böyle bir ürün bulunamamıştır tarzında birşey söyledi
servisi aradım bana ürün için doa değişim istendiğini bunun için delle mail atıldığını gelen onay mailinden sonra ürünün değişeceğini söylediler. onay maili bana gelecek miş ben onaylayacakmişim sonra laptop değişim işlemleri başlayacakmış...
Bu sabah telefonla arandım, dellin onay vermediğini ürünün değişim olmayacağını tamiri edilip bana göndereceklerini söylediler.
neden doa değişim olmayacağını sorduğumda. olay burda başlıyor
servisin söylediği ürün türkiyeye girdikten- 240 gün içersinde oluşan arızalara doa değişim onayı veriliyormuş.
Benim cihazım 240 günü geçmiş oyüzden doa değişim yapılmayacakmış.
Ben bunu fatura tahinden ilk 6 ay olarak biliyorum.
benim fatura tarihim 26.04.2022 ama cihaz gümrükten türkiyeye girdikten sonra 240 gün geçerse doa değişimi yapılmıyormuş. var mı böyle bir yasa? laptobu 11000 liraya aldım
ben şimdi ne yapmalıyım benim gibi 240 günden mağdur olan bilgisayarı değiştirilmeyen bir kişiye daha denk geldim yardımınıza ihtiyacım var Adem Helvacı