DAIKIN Dedik Bağrımıza Bastık. Ne Oldu Bu Markaya Böyle?

teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Daıkın servisi bir kardeşimiz yorum yazmış, kendisine verdiğim cevabı forumda da paylaştım ama arkadaşın yazdığı yorumun altına gelen yorumlar ilginç :kiskis

''İtlik yapma yemek ısmarla bana, o kadar kazıkladın bizi'' diyor birisi :kiskis

teraspy teraspy Alo abi ne diyorsun bu işe? :kiskis

Aaa, burayı görmemişim , ama youtubede verdim cevabımı ,biraz rahatsız olduğumdan giremedim fazla (üşütme) ,gerçi iyiyim biraz :ok
Buraya da kopyalıyayım:

Bir sıkıntı veya hata yaşanması gayet normaldir ,normal olmayan "varsa bayii ve servisin suçudur" dediğin noktadan sonra firmanın tüketiciye olan yaklaşımıdır, anladım ki yaklaşım konusunda hepimizin nedense kızdığı vestelin eline su dökemeyeceği de açıktır.Burada bizim 3 maymun dediğimiz ,"görmedim-duymadım-bilmiyorum" u oynamak gibidir yapılanlar. Firma olarak "Evet ,hata olmuş,en kısa sürede çözümleriz" demekle bir şey kaybetmez ,aksine kazanırdınız konu da bu kadar dallanıp budaklanmazdı,çok da zor değildi bunu yapmak doğrusu sevgili Serdar.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Şu Daıkın Servisleri hakikaten ''İlahi Sürahi'' diyecek türde insanlar. Youtube yorumumda da aynısını yazdım.

Abi neyi anlamıyorum biliyor musunuz?

Bu kişiler yazdıkları bu sözde ..şşak geçer tarzda yazdıkları yorumlarla aslında tüketiciye yapılan bu rezilliği onayladıklarının farkında değiller mi?

Buyurun yorum bu.


az.jpg



Bu da kendisine verdiğim cevap.

Vallahi kimin ne çaldığını tüketicinin evindeki maldan gördük, gelip buraya yorum yazan mallardan da gördük. (Sizi Tenzih ederim, sildiğim mesajlardan bahsediyorum)

Şu DAIKIN servislerin bir çoğu ''ilahi sürahi'' diyeceğimiz tarzda arkadaşlar nedense. Baksanız DAIKIN bunların babalarının fabrikası, biz de fabrikaya laf söyledik zannedecek öyle bir fanatikler. :)))))))))

Bir defa size DAIKIN ile DAIKIN TÜRKİYE yönetimini ayırmayı beceremiyorsunuz ki ben neyi oturup tartışayım sizinle?

Biz DAIKIN kötü marka dedik mi? DAIKIN ALMAYIN dedik mi? Demedik.
Ne Dedik? ''Daıkın Türkiye, Tüketicisine Bunu Nasıl Reva Görür?'' Dedik. Bu şimdi marka ile mi yoksa ülke yönetimi ile ilgili bir durum mu?

Bakın ilkokul 4 seviyesinde anlattım olayı umarım artık anlamışsınızdır.

Ayrıca, kimse demiyor ki ''Yuh kardeşim DAIKIN tüketicisine nasıl böyle klima takar?'' veya ''DAIKIN Tüketicisine böyle klima takıp üstüne bunu yapan kişiyi/işletmeyi/şirketi (artık her kimse) nasıl halen servis olarak tutar?''

Yahu Mehmet Bey kardeşim, takmayı BECEREMEDİĞİNİZ klima İFŞA OLMUŞ, kendi firmanız yani DAIKIN TÜRKİYE tüketicinin evine Bölge Müdürü düzeyinde ziyaret gerçekleştirip farklı bir servis ile SIFIR ÜRÜNÜ ADAM GİBİ taktırmış, biz bununla ilgili memnuniyet içeren video çekme hazırlığındayız, sizin gibi amacının ne olduğu belli olmayan, sözde firmalarını korumaya çalışan ama aslında kendi firmasına zarar verdiğini dahi bilemeyecek kadar düşüncesiz arkadaşlar buralara gelip halen böyle SAÇMA SAPAN yorumlar yazmaktan geri kalmıyor.

Ben DAIKIN TÜRKİYE yetkililerinin yerinde olsam vallahi yasaklarım sizlerin bu mecralarda gelip yorum vs yazmasını zira darılmayın ama buralarda yazı yazabilecek düzeyde kapasiteniz yok değerli ustacım. Her şeyden evvel tarafsız değilsiniz çünkü.

Ben tarafsızım mesela. Ticari hiç bir faaliyetim yok. Kamu yararı statüsünde çalışmalar yapıyorum Yüce Devletimizin Kontrolünde. Yani Daıkın mal satarsa cebime giren, Satmazsa cebimden çıkan bir şey olmadığı için benim bir TASA durumum da olmuyor sizin gibi. Buna paralel beni tanıyanlar bırakın sponsorluk anlaşması, reklam kampanyası vs gibi durumları, inceleme için yollanan ürünleri bile hediye olarak dahi kabul etmem, İnceleme süresi bitince iade ederim. Yaaaaaani sevgili ustacım tutmadı be girişimin, Sözde beni madara etmeye gelmişsin o kendi aklınca ama, sen de dersine çalışmadan gelmişsin.

Ben burada DAIKIN dahil hiç bir markayı ne güzellemek, ne de kötülemek için içerik üretmem. Benim içeriklerim ya hukuka intikal etmiş, ya da etmek üzere bana gelmiş dosyalardır. Yani o imalarınız bana sökmez değerli(!) ustacım.

Çok merak ettim, bu gööööya beni ti'ye alan yazınızı yazmadan evvel siz meslektaşınızın taktığı klimanın görüntülerini gerçekten izlediniz mi? Yoksa diğerlerinin yaptığı gibi wp grubunuzdan gazı alıp mı geldiniz buraya?

Eğer görüntüleri izlediniz ve buna rağmen siz bu montajı ve sonrasında tüketiciye reva görülenleri onaylayan bu yazıyı yazdıysanız DAIKIN TÜRKİYE olarak gerçekten acınacak durumdasınız demektir. Yok eğer izlemediyseniz durum daha da vahimdir zira yukarıda kapasiteden bahsederken bunu vurgulamaya çalışmıştım.

Bu vesile ile DAIKIN TÜRKİYE nin yetkililerine de sesleneyim.

Bir tüketici, bakın tek bir tüketici montajında tek bir servis hatasına ilaveten tek bir tutum hatanız nedeniyle buralara gelen bu konuda bilgi birikimi klima takmanın ötesine geçememiş, Firmanıza direkt veya dolaylı yollardan bağlı DAIKIN TÜRKİYE servisleri, servis çalışanları, amirleri memurları müdürleri çırakları vs vs her kim olursa olsun bilin ki sizler bu yarayı kaşıdıkça kendinize zarar verirsiniz. Yahu suçunuz müspet, her şey ortada, firma olarak siz de hatanızı kabul edip gereğini yerine getirmişsiniz ancak belli ki daha sizin kendi servislerinize lafınız geçmiyor. Bu mu yani bizim KOSKOCA diyerek güvenip insanlara önerdiğimiz DAIKIN markasının Türkiye yönetimi?

Yaptığınız hata üstüne tek bir telefon ve bir özür ile kapatılabilecek bir konuyu EGO meselesi yapıp bu hallere getirdiniz, daha da ötesine götürmek istiyorsanız keyfiniz bilir benim açımdan bir sorun yok.

Kulağıma ''MAHKEMEYE VERECEĞİZ, HAZIRLIK YAPIYORUZ'' tarzında sözüm ona beni korkutup geri adım attıracağını düşündürdüğünüz bilgileri kuşlar aracılığı ile uçurmaya çalışacağınıza DELİKANLI OLUN kendiniz arayın söyleyin ''mahkemeye veriyoruz'' diye. Sanki ilk defa mahkemeye veriliyorum :))

Ben kaç kere söyledim, bir kere daha söyleyeyim ve sorayım ''Halk faydası söz konusu olduğunda, oradan bakılınca, mahkemelerden korkan birisi gibi mi duruyorum?''

Siz verin mahkemeye, sonrasını vatandaş dahil hep birlikte görelim :)
 
B Çevrimdışı

baran5454 

Süper Üye
14 Kas 2019
559
Yahu Mehmet Bey kardeşim, takmayı BECEREMEDİĞİNİZ klima İFŞA OLMUŞ, kendi firmanız yani DAIKIN TÜRKİYE tüketicinin evine Bölge Müdürü düzeyinde ziyaret gerçekleştirip farklı bir servis ile SIFIR ÜRÜNÜ ADAM GİBİ taktırmış, biz bununla ilgili memnuniyet içeren video çekme hazırlığındayız, .......
A Adem Helvacı hocam. Tüketicinin sorunun çözülmesine memnun olmakla birlikte. Bu kadar problem oluşturup tüketiciye bunları reva gören bir firma videodan sonra hatasını anlayıp düzeltmesi benim için hiç bir anlam ifade etmiyor. Benim nazarımda kabul edilebilir tarafı yok. Sonuçta probleme sebep olanlar ile problemi çözenler aynı kişiler. Bu olayda bireysel bir çözüm olmuş sizin videonuz sayesinde. Sonuçta hocamız montaj hatalarını tespit etmiş ve size ulaşabilmiş size ulaşamayan, hataları tespit edemeyen, hatta ve hatta bu klima böyle çalışır diyecek bir sürü insan var klima alan. Bu olay çözülmüş olsa da firmanın tutumunun ne olduğunu bize gösteriyor bu olay.

Başımdan yeni geçen olayı anlatarak noktalayim. Yakın zamanda LG klima taktırdım. Birinci kurulumdan memnun kalınca ikinci de başında durmadım kardeşimi bıraktım yanlarında takip etsin diye. Geldiğimde borunun izolasyonunda eksiklik ve iç ünitenin de eğik takıldığını farkettim. Direk LG müşteri hizmetlerine fotoğraf attım. klimaları bu şekilde mi takıyorsunuz dedim hemen özür dileyerek servisi yonlendirecegini belirtti. Ertesi gün servis özür dileyerek geldi ve izalasyonu sardı abi duvar yamuk ondan sana öyle geliyor dedi. Su terazini istedim koydum bak klima yamuk dedim. Abi özür dileriz arkadaşların gözünden kaçmış demek ki dedi ve düzeltti. Sonra gittikten sonra yine incelerken bu sefer dış üniteye bağlanan bakır boruları örten kapağın olmadığını farkettim evde ve kutu içerisinde de bulamadım. Bulsaydim kendim takacaktim. Yine fotoğrafını çektim müşteri hizmetlerine fotoğraf attım klimaniz da kapak yok buradan şu damlıyor diye yazdim artık klimalarinizda kapak masrafından mi kurtulmaya çalışıyorsunuz diye yazdım. Yine özür dileyerek servisi yonlendirdi. Ertesi sabah yine servis elinde kapak ve yine özür dileyerek geldi ve taktı. Sonra da dedi ki abi çocuk çantaya koymuş ve unutmuş ne olur bir daha birşey olursa bizi ara puanımız düşüyor. Ben bahanelerini yemedim ama Servis hata yapabilir, unutabilir, dalginligina gelebilir, bilgisiz ya da art niyetli olabilir. Sonuçta hepimiz insanız ama ben bölge müdürüyle görüşmedim sadece müşteri hizmetlerine Whatsappdan mesaj attım. Alaycı bir tavir ile de karşılaşmadım.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı hocam. Tüketicinin sorunun çözülmesine memnun olmakla birlikte. Bu kadar problem oluşturup tüketiciye bunları reva gören bir firma videodan sonra hatasını anlayıp düzeltmesi benim için hiç bir anlam ifade etmiyor. Benim nazarımda kabul edilebilir tarafı yok. Sonuçta probleme sebep olanlar ile problemi çözenler aynı kişiler. Bu olayda bireysel bir çözüm olmuş sizin videonuz sayesinde. Sonuçta hocamız montaj hatalarını tespit etmiş ve size ulaşabilmiş size ulaşamayan, hataları tespit edemeyen, hatta ve hatta bu klima böyle çalışır diyecek bir sürü insan var klima alan. Bu olay çözülmüş olsa da firmanın tutumunun ne olduğunu bize gösteriyor bu olay.

Başımdan yeni geçen olayı anlatarak noktalayim. Yakın zamanda LG klima taktırdım. Birinci kurulumdan memnun kalınca ikinci de başında durmadım kardeşimi bıraktım yanlarında takip etsin diye. Geldiğimde borunun izolasyonunda eksiklik ve iç ünitenin de eğik takıldığını farkettim. Direk LG müşteri hizmetlerine fotoğraf attım. klimaları bu şekilde mi takıyorsunuz dedim hemen özür dileyerek servisi yonlendirecegini belirtti. Ertesi gün servis özür dileyerek geldi ve izalasyonu sardı abi duvar yamuk ondan sana öyle geliyor dedi. Su terazini istedim koydum bak klima yamuk dedim. Abi özür dileriz arkadaşların gözünden kaçmış demek ki dedi ve düzeltti. Sonra gittikten sonra yine incelerken bu sefer dış üniteye bağlanan bakır boruları örten kapağın olmadığını farkettim evde ve kutu içerisinde de bulamadım. Bulsaydim kendim takacaktim. Yine fotoğrafını çektim müşteri hizmetlerine fotoğraf attım klimaniz da kapak yok buradan şu damlıyor diye yazdim artık klimalarinizda kapak masrafından mi kurtulmaya çalışıyorsunuz diye yazdım. Yine özür dileyerek servisi yonlendirdi. Ertesi sabah yine servis elinde kapak ve yine özür dileyerek geldi ve taktı. Sonra da dedi ki abi çocuk çantaya koymuş ve unutmuş ne olur bir daha birşey olursa bizi ara puanımız düşüyor. Ben bahanelerini yemedim ama Servis hata yapabilir, unutabilir, dalginligina gelebilir, bilgisiz ya da art niyetli olabilir. Sonuçta hepimiz insanız ama ben bölge müdürüyle görüşmedim sadece müşteri hizmetlerine Whatsappdan mesaj attım. Alaycı bir tavir ile de karşılaşmadım.

Hocam durumun sizler de, bizler de, onlar da hep birlikte farkındayız.
Biz onların bilerek bu şekilde davrandıklarını biliyoruz, onlar bizim bilerek öyle davrandıklarını bildiğimizi biliyor ancak her zmaan ISRARLA belirttiğim üzere ülkemizde YAPTIRIM mekanizması işlemediği için sistem mecburen böyle yürüyor.

Ben elimizdeki BİRLİKTEN DOĞAN GÜCÜ firmalara ve markalara karşı bu şekilde kullanmayı o nedenle tercih ediyor ve yine ISRARLA o nedenle çok daha hızlı büyümemiz gerektiğini savunuyorum zira bu firma ve markalar yukarıda bahsettiğim şekilde durumu zaten biliyor olmakla birlikte umursamıyorlar.

ne zamana kadar? Sosyal mecrada ifşa olana kadar.

İşte ondan sonra durumun rengi değişiyor.

Genel olarak önce direnç gösteriyorlar, bu daıkın konusunda olduğu gibi önce firma yalakaları geliyor ya direkt olarak küfür ediyor ya kendi küçük zekaları kadar kinaye yapıyorlar falan.

Devamında burada HALKIN GÜCÜ ile karşılaşınca hoooop geri vitesler, mesaj silmeler, sonrasında müdürlük düzeyinde temas sağlayıp '''Aman efendim hiç öyle şey olur mu biz bunu bilmiyorduk bilsek asla bla bla''

Sonra hemen ürün değişimleri, tüketicileri mutlu etme yarışı, ''aman efendim canım efendim'' kibarlıkları vs.

Yahu dün ecdadımıza küfrediyordu servisleriniz o zaman neredeydiniz?

Bakınız HALKIN GÜCÜ tabirini bu vesile ile bir kere daha vurgulamak istiyor ve diyorum ki ''Ne kadar çok olursak o kadar etkiliyiz ama sizler gibi olmalı, AKTİF ve ETKİN''

Basit bir örneğini, benim için artık rutinleşen, hemen her gün olmasa 3-5 günde bir görmeye başladığım şu tarz geri dönüşlerden verebilirim.

Bakın daha yeni yayınladım bu konu ile ilgili videoyu. Biz video yayınlayana kadar bu kardeşimizi kimse umursamadı, ne zaman videoyu yayınladık ve bu firmaya parmak salladık, sonuç ortada.

Bakınız etkin 300-500 kişiyiz biz.

Forumumuzda da, benim kanalda da genel olarak abone sayısı 35000 ortalama civarında olsa da gerçekten etkin 300-500 kişiyiz.

Peki dostlar lütfen söyleyin bana, 300-500 kişinin gücü ile bunları başarabiliyorsak, 3000-5000 etkin kişi olduğumuzda neleri başarabileceğimizi hayal edebiliyor musunuz?

Biz buralara bir günde gelmedik, olmak istediğimiz yere de bir günde ulaşamayacağız biliyorum ama aşağıdaki şu söylemler benim umudumu her zaman canlı tutuyor dostlar.

Bu vesile ile şu aşağıdaki tabloda benim adım geçiyor olsa da bu benim değil, samimi söylüyorum ki sizlerin başarısı.

VAR OLUN ?


unicorned7c27f7f1cd7ccf.jpg

unicorn2.jpg
 
B Çevrimdışı

baran5454 

Süper Üye
14 Kas 2019
559
Hocam durumun sizler de, bizler de, onlar da hep birlikte farkındayız.
Biz onların bilerek bu şekilde davrandıklarını biliyoruz, onlar bizim bilerek öyle davrandıklarını bildiğimizi biliyor ancak her zmaan ISRARLA belirttiğim üzere ülkemizde YAPTIRIM mekanizması işlemediği için sistem mecburen böyle yürüyor.

Ben elimizdeki BİRLİKTEN DOĞAN GÜCÜ firmalara ve markalara karşı bu şekilde kullanmayı o nedenle tercih ediyor ve yine ISRARLA o nedenle çok daha hızlı büyümemiz gerektiğini savunuyorum zira bu firma ve markalar yukarıda bahsettiğim şekilde durumu zaten biliyor olmakla birlikte umursamıyorlar.

ne zamana kadar? Sosyal mecrada ifşa olana kadar.

İşte ondan sonra durumun rengi değişiyor.

Genel olarak önce direnç gösteriyorlar, bu daıkın konusunda olduğu gibi önce firma yalakaları geliyor ya direkt olarak küfür ediyor ya kendi küçük zekaları kadar kinaye yapıyorlar falan.

Devamında burada HALKIN GÜCÜ ile karşılaşınca hoooop geri vitesler, mesaj silmeler, sonrasında müdürlük düzeyinde temas sağlayıp '''Aman efendim hiç öyle şey olur mu biz bunu bilmiyorduk bilsek asla bla bla''

Sonra hemen ürün değişimleri, tüketicileri mutlu etme yarışı, ''aman efendim canım efendim'' kibarlıkları vs.

Yahu dün ecdadımıza küfrediyordu servisleriniz o zaman neredeydiniz?

Bakınız HALKIN GÜCÜ tabirini bu vesile ile bir kere daha vurgulamak istiyor ve diyorum ki ''Ne kadar çok olursak o kadar etkiliyiz ama sizler gibi olmalı, AKTİF ve ETKİN''

Basit bir örneğini, benim için artık rutinleşen, hemen her gün olmasa 3-5 günde bir görmeye başladığım şu tarz geri dönüşlerden verebilirim.

Bakın daha yeni yayınladım bu konu ile ilgili videoyu. Biz video yayınlayana kadar bu kardeşimizi kimse umursamadı, ne zaman videoyu yayınladık ve bu firmaya parmak salladık, sonuç ortada.

Bakınız etkin 300-500 kişiyiz biz.

Forumumuzda da, benim kanalda da genel olarak abone sayısı 35000 ortalama civarında olsa da gerçekten etkin 300-500 kişiyiz.

Peki dostlar lütfen söyleyin bana, 300-500 kişinin gücü ile bunları başarabiliyorsak, 3000-5000 etkin kişi olduğumuzda neleri başarabileceğimizi hayal edebiliyor musunuz?

Biz buralara bir günde gelmedik, olmak istediğimiz yere de bir günde ulaşamayacağız biliyorum ama aşağıdaki şu söylemler benim umudumu her zaman canlı tutuyor dostlar.

Bu vesile ile şu aşağıdaki tabloda benim adım geçiyor olsa da bu benim değil, samimi söylüyorum ki sizlerin başarısı.

VAR OLUN ?


unicorned7c27f7f1cd7ccf.jpg

unicorn2.jpg

Bu konulardaki çabaların takdire şayan zaten. Söylenebilecek söz yok. Ellerine, emeğine, zamanına, gönlüne ve tüm etkin olan takipçilerine sağlık diyebilirim :clap2
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Youtube da sataşma yazılarını sildiğim için okadar emek verip yazdığım şu yazı şurada dursun :)

E bak şimdi iş öyle soyadları ile dalga geçecek seviyelere inecekse ben sana hitaben ''Naber kadıncı sercan?'' derim olmaz.
Ne sana yakışır ne bana. Sonra ilk okul seviyesi dedim diye alınıp güceniyorsun. sınıfları düşürüyorsun.

Aramızda eğitim ve kültür düzeyi olarak çok ciddi fark olduğu ortada bence hiç girme o toplara zira İLK yazdığın mesajdan beri bu konuda faul durumdasın.

Yazdıklarının tamamını az önce okudum ve madde madde hepsinin cevabı var, ama elbette cevap vermeyeceğim tek tek.

En üzüldüğüm konu ise eğer sen bu mesleğin içinden birisi isen ülkem adına bir kere daha utandım, bir kere daha üzüldüm. Mesleğin içinden değilsen, vatandaş sercan olarak yorum yazdıysan yorumun baş üstüne, ''bilmiyorsun işin aslını ''astarını der geçerim.

Son mesajından anlaşıldığı üzere firma çalışanısın, o nedenle sana artık laf anlatmaya gerek yok siz işin PAZARLAMA kısmındasınız yani sizinle aynı değil karşı taraflardayız biz. Yazdıkların içerisinde bir cümlenden YİNE konuyu anlamadığın anlaşılıyor zira bana kalkıp ''SEN KİMSİN, DEVLETMİSİN?'' diye sormuşsun.

EVET diyorum sana, eğer sizin firmanız ile ilgili RESMİ bir şikayet dosyası benim üyesi olduğum Hakem heyetine geldiğinde ben devletim kardeşim. Bu kanalda ben sıradan bir vatandaş olan, yasa ve yönetmelikleri çok iyi bilen, ODTÜ den hukuki mevzuat eğitimi alan, Yüksek lisans hedefi Radyo Televizyon Proıgramcılığı yanısıra Adalet olan, tüketici elektroniği konusunda ise işin kitabını yazan ego kibir sahibi birisi olarak (Seni kırmayayım haydi) tüketicilerin hakkını firmalara karşı GÖNÜLLÜ olarak savunan, GÖNÜLLÜ girişimlerinin yanısıra TÜKETİCİ DERNEĞİ KURUCU BAŞKANI olan basit birisiyim.

Şimdi siz bir vatandaşa yamuk yaptığınızda tüm bu vasıflarla konuya ben karışmayacağım da kim karışacak çok merak ettim.

Görevim gereği heyette gündem toplantısına girdiğimde ise EVET Devletimi temsil ediyor, o doğrultuda karar yazıyorum. Yani benin Devlet olup olmamam senin pozisyonuna göre değişiyor.

Konuya ilk girişinden beri seni sevmedim sevgili sercan ama yazdığın doğru şeyler de var o nedenle en azından insan olmandan dolayı saygı duyarım.

İnsani gelişimini kısmen de olsa tamamlamış birisi dahi düşmanına bile saygı göstermesi gerektiğini bilir.

Beni kibir ile suçlayan senin konuya girişin o KİBİR ile olması nedeniyle sert ve ters tepki aldığını sen kabullenene kadar bu konu kapanmaz. Sen de kabullenmeyeceğine göre bu konu kapanmayacak demektir hayhay benim adıma hiiiiiç sorun yok.

Ayrıca mesajını 6 saat önce yazmışsın ama ben bu günkü gündem toplantısına katılmak üzere kaymakamlığa gitmeden evvel sana özel bir video yayınlamıştım, sanırım onu izlemeden bu cevabı yazmışsın bilemiyorum zira izlemiş olsan şu maddelerdeki bir çok saçmalığı bence yazmazdın. Videoda da belirttiğim üzere biz bakın BİZ diyorum, KİTLE olarak sizin gibileri yani HAKLININ YANINDA olmayanları bu kanalda ve yanımızda görmek istemiyoruz.

Hayat bakış açılarımız farklı, zira siz benim önce eleştirip sonra teşekkür etmemi dansözlük olarak ifade ediyorsunuz, biz ise buna MARKALARI TERBİYE ETMEK diyoruz.

Sevgili sercan bunu bize kim öğretti? Markaların kendisi öğretti. Nasıl öğretti? Sosyal mecrada ciyak ciyak bağıran süslü tikilerin işleri 5 dakikada çözdürülürken, Köylü Ali dayımın sesi çıkmadığı için 15 gün buzdolabı tamir edilsin diye beklerken öğretti.

Madem ki markaların anladığı dil bu, o halde onların anladığı dilden konuştuğumuzda sizin neden ağırınıza gidiyor?

Israrla anlamadığınız ya da markanıza bir türlü konduramadığınız için kabullenemediğiniz husus şu. Eğer bu video yayınlanmasaydı Deniz Öğretmenin işi çözülmeyecekti neden bu konuda ısrarla direnç gösteriyorsunuz ki?

1- Mağdur ettiler
2- İsyan ettik
3- Durumu çözdüler
4- Teşekkür ettik

Abi denklem bu derece basit :))))))))

Şimdi; Sizin için yayınladığım videoda sizleri neden bu kanalda istemediğimizi, yorumların neden silinip kişilerin neden engellendiğini izah ettim. Bu mesajlarınızın da benimkilerle birlikte birkaç gün sonra silineceğini de beyan ettim. O birkaç gün içerisinde dilerseniz buradan, dilerseniz sizin için çektiğim videonun altından cevaplayabiirsiniz lakin bizler bu kısırdöngü tartışmaları, Yavan yavan marka savunmalarını istemiyoruz.

Kimse burada mesnetsiz marka da karalayamaz, marka da güzelleyemez o kadar basit.

O koskoca aileleri Emre bey neden düşünmemiş ve siz zamanında tüketicisi ile ilgilenmeyen Emre Bey'e neden hesap sormayı düşünmüyorsunuz?

Beni düşmanıymış zannettiğiniz Daıkın markasının o evde kalması için gösterdiğim çabayı görmezden geldiğiniz, kendi hatalarınız ile ilgili özeleştiri yapamadığınız sürece zaten sizinle anlaşabilmemiz de mümkün değil. Bu birkaç gün içerisinde cevabınız var ise yazın, içinizdeki kini nefreti kusun, edeceğiniz küfürleri şimdiden edip kalitenizi ortaya serin benim için sorun yok. Sonra tüm bu saçma sapan yazılar silinecek, bu kullanıcı adınız da engellenecek bilginiz olsun.

Haaa, derseniz ki ''Olayın hiddetidir, insanız sinirle yazıyoruz bazı şeyler ama düşününce haklı olduğunuz yerler olduğunu anladım'' başımız gözümüz üstünde yeriniz var.

Size de gelin burada marka kötüleyin demiyoruz kaldı ki biz de burada marka kötülemiyoıruz. Yılların Daıkın markasını ne hale getirdiniz diye isyan etmezdik öyle olsa.

Aslında siz de vestelciler gibisiniz. Gidin sosyal mecrada Adem Helvacı vestel için zamanında ne mücadeleler vermiştir bakın, ama o vestel için verilen mücadele, bu günkü yönetimin tüketiciye bakış açısı nedeniyle değişti, şimdi çok mecbur değilsem vestel ürün aldırmıyorum kendi kitlemize. Dışarıdan bakan beni vestel düşmanı zannediyor. Kardeşim aynen sizin Daıkın için belirttiğiniz üzere vestel de onbinlerce dolaylı ekmek istihdam sağlayan firma ben buna halel getirmem. Ama bu demek değil ki yöneticilerini eleştirmeyeceğiz.

Bakın benim vestel videolarıma ben markaya mı yoksa yönetime mi sataşıyorum.

Sizde de bir türlü anlayamadığınız konu sizin markanıza değil markanın TÜRKİYE YÖNETİMİNE parmak sallıyorum ve bu bizim EN DOĞAL HAKKIMIZ buna kimse ne itiraz edebilir ne de sorgulayabilir. Markalar haşa Allah değildir, yöneticileri de peygamber değil, HERKES SORGULANABİLİR yani siz de bence kendi yönetiminizin önce KÖTÜ deneyim yaşatıp sonra MÜKEMMEL final yapan yöneticiler arasındaki farkı görmeniz, bana sataşacağınıza kendi içinizdeki bu ikircikli politikayı eleştirmeniz gerekirdi.

Sevgili sercan. Son sözüm. Hepimiz insanız, videoda da belirttiğim üzere benim hitabet tarzımı sizlerin konuya giriş şekliniz belirliyor. Daıkın konusu haricinde şu kanalda yazılan onbinlerce mesaja bir bak, siz hiç youtube ortamında birbiri ile bu derece saygılı ve yapıcı yazışan başkasının derdi ile dertlenen başka kaç tane kanal gördünüz?

Şunu unutma sercan, Sen de tüketicisin. Yarın senin de hakkının aranması gereken konular olacak, YİNE DE bizim elimizden bir şey gelirse seve seve, senin için de parmak sallarım canın sağ olsun. Selametle..
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

VIP
26 Haz 2020
1,235
Youtube da sataşma yazılarını sildiğim için okadar emek verip yazdığım şu yazı şurada dursun :)

E bak şimdi iş öyle soyadları ile dalga geçecek seviyelere inecekse ben sana hitaben ''Naber kadıncı sercan?'' derim olmaz.
Ne sana yakışır ne bana. Sonra ilk okul seviyesi dedim diye alınıp güceniyorsun. sınıfları düşürüyorsun.

Aramızda eğitim ve kültür düzeyi olarak çok ciddi fark olduğu ortada bence hiç girme o toplara zira İLK yazdığın mesajdan beri bu konuda faul durumdasın.

Yazdıklarının tamamını az önce okudum ve madde madde hepsinin cevabı var, ama elbette cevap vermeyeceğim tek tek.

En üzüldüğüm konu ise eğer sen bu mesleğin içinden birisi isen ülkem adına bir kere daha utandım, bir kere daha üzüldüm. Mesleğin içinden değilsen, vatandaş sercan olarak yorum yazdıysan yorumun baş üstüne, ''bilmiyorsun işin aslını ''astarını der geçerim.

Son mesajından anlaşıldığı üzere firma çalışanısın, o nedenle sana artık laf anlatmaya gerek yok siz işin PAZARLAMA kısmındasınız yani sizinle aynı değil karşı taraflardayız biz. Yazdıkların içerisinde bir cümlenden YİNE konuyu anlamadığın anlaşılıyor zira bana kalkıp ''SEN KİMSİN, DEVLETMİSİN?'' diye sormuşsun.

EVET diyorum sana, eğer sizin firmanız ile ilgili RESMİ bir şikayet dosyası benim üyesi olduğum Hakem heyetine geldiğinde ben devletim kardeşim. Bu kanalda ben sıradan bir vatandaş olan, yasa ve yönetmelikleri çok iyi bilen, ODTÜ den hukuki mevzuat eğitimi alan, Yüksek lisans hedefi Radyo Televizyon Proıgramcılığı yanısıra Adalet olan, tüketici elektroniği konusunda ise işin kitabını yazan ego kibir sahibi birisi olarak (Seni kırmayayım haydi) tüketicilerin hakkını firmalara karşı GÖNÜLLÜ olarak savunan, GÖNÜLLÜ girişimlerinin yanısıra TÜKETİCİ DERNEĞİ KURUCU BAŞKANI olan basit birisiyim.

Şimdi siz bir vatandaşa yamuk yaptığınızda tüm bu vasıflarla konuya ben karışmayacağım da kim karışacak çok merak ettim.

Görevim gereği heyette gündem toplantısına girdiğimde ise EVET Devletimi temsil ediyor, o doğrultuda karar yazıyorum. Yani benin Devlet olup olmamam senin pozisyonuna göre değişiyor.

Konuya ilk girişinden beri seni sevmedim sevgili sercan ama yazdığın doğru şeyler de var o nedenle en azından insan olmandan dolayı saygı duyarım.

İnsani gelişimini kısmen de olsa tamamlamış birisi dahi düşmanına bile saygı göstermesi gerektiğini bilir.

Beni kibir ile suçlayan senin konuya girişin o KİBİR ile olması nedeniyle sert ve ters tepki aldığını sen kabullenene kadar bu konu kapanmaz. Sen de kabullenmeyeceğine göre bu konu kapanmayacak demektir hayhay benim adıma hiiiiiç sorun yok.

Ayrıca mesajını 6 saat önce yazmışsın ama ben bu günkü gündem toplantısına katılmak üzere kaymakamlığa gitmeden evvel sana özel bir video yayınlamıştım, sanırım onu izlemeden bu cevabı yazmışsın bilemiyorum zira izlemiş olsan şu maddelerdeki bir çok saçmalığı bence yazmazdın. Videoda da belirttiğim üzere biz bakın BİZ diyorum, KİTLE olarak sizin gibileri yani HAKLININ YANINDA olmayanları bu kanalda ve yanımızda görmek istemiyoruz.

Hayat bakış açılarımız farklı, zira siz benim önce eleştirip sonra teşekkür etmemi dansözlük olarak ifade ediyorsunuz, biz ise buna MARKALARI TERBİYE ETMEK diyoruz.

Sevgili sercan bunu bize kim öğretti? Markaların kendisi öğretti. Nasıl öğretti? Sosyal mecrada ciyak ciyak bağıran süslü tikilerin işleri 5 dakikada çözdürülürken, Köylü Ali dayımın sesi çıkmadığı için 15 gün buzdolabı tamir edilsin diye beklerken öğretti.

Madem ki markaların anladığı dil bu, o halde onların anladığı dilden konuştuğumuzda sizin neden ağırınıza gidiyor?

Israrla anlamadığınız ya da markanıza bir türlü konduramadığınız için kabullenemediğiniz husus şu. Eğer bu video yayınlanmasaydı Deniz Öğretmenin işi çözülmeyecekti neden bu konuda ısrarla direnç gösteriyorsunuz ki?

1- Mağdur ettiler
2- İsyan ettik
3- Durumu çözdüler
4- Teşekkür ettik

Abi denklem bu derece basit :))))))))

Şimdi; Sizin için yayınladığım videoda sizleri neden bu kanalda istemediğimizi, yorumların neden silinip kişilerin neden engellendiğini izah ettim. Bu mesajlarınızın da benimkilerle birlikte birkaç gün sonra silineceğini de beyan ettim. O birkaç gün içerisinde dilerseniz buradan, dilerseniz sizin için çektiğim videonun altından cevaplayabiirsiniz lakin bizler bu kısırdöngü tartışmaları, Yavan yavan marka savunmalarını istemiyoruz.

Kimse burada mesnetsiz marka da karalayamaz, marka da güzelleyemez o kadar basit.

O koskoca aileleri Emre bey neden düşünmemiş ve siz zamanında tüketicisi ile ilgilenmeyen Emre Bey'e neden hesap sormayı düşünmüyorsunuz?

Beni düşmanıymış zannettiğiniz Daıkın markasının o evde kalması için gösterdiğim çabayı görmezden geldiğiniz, kendi hatalarınız ile ilgili özeleştiri yapamadığınız sürece zaten sizinle anlaşabilmemiz de mümkün değil. Bu birkaç gün içerisinde cevabınız var ise yazın, içinizdeki kini nefreti kusun, edeceğiniz küfürleri şimdiden edip kalitenizi ortaya serin benim için sorun yok. Sonra tüm bu saçma sapan yazılar silinecek, bu kullanıcı adınız da engellenecek bilginiz olsun.

Haaa, derseniz ki ''Olayın hiddetidir, insanız sinirle yazıyoruz bazı şeyler ama düşününce haklı olduğunuz yerler olduğunu anladım'' başımız gözümüz üstünde yeriniz var.

Size de gelin burada marka kötüleyin demiyoruz kaldı ki biz de burada marka kötülemiyoıruz. Yılların Daıkın markasını ne hale getirdiniz diye isyan etmezdik öyle olsa.

Aslında siz de vestelciler gibisiniz. Gidin sosyal mecrada Adem Helvacı vestel için zamanında ne mücadeleler vermiştir bakın, ama o vestel için verilen mücadele, bu günkü yönetimin tüketiciye bakış açısı nedeniyle değişti, şimdi çok mecbur değilsem vestel ürün aldırmıyorum kendi kitlemize. Dışarıdan bakan beni vestel düşmanı zannediyor. Kardeşim aynen sizin Daıkın için belirttiğiniz üzere vestel de onbinlerce dolaylı ekmek istihdam sağlayan firma ben buna halel getirmem. Ama bu demek değil ki yöneticilerini eleştirmeyeceğiz.

Bakın benim vestel videolarıma ben markaya mı yoksa yönetime mi sataşıyorum.

Sizde de bir türlü anlayamadığınız konu sizin markanıza değil markanın TÜRKİYE YÖNETİMİNE parmak sallıyorum ve bu bizim EN DOĞAL HAKKIMIZ buna kimse ne itiraz edebilir ne de sorgulayabilir. Markalar haşa Allah değildir, yöneticileri de peygamber değil, HERKES SORGULANABİLİR yani siz de bence kendi yönetiminizin önce KÖTÜ deneyim yaşatıp sonra MÜKEMMEL final yapan yöneticiler arasındaki farkı görmeniz, bana sataşacağınıza kendi içinizdeki bu ikircikli politikayı eleştirmeniz gerekirdi.

Sevgili sercan. Son sözüm. Hepimiz insanız, videoda da belirttiğim üzere benim hitabet tarzımı sizlerin konuya giriş şekliniz belirliyor. Daıkın konusu haricinde şu kanalda yazılan onbinlerce mesaja bir bak, siz hiç youtube ortamında birbiri ile bu derece saygılı ve yapıcı yazışan başkasının derdi ile dertlenen başka kaç tane kanal gördünüz?

Şunu unutma sercan, Sen de tüketicisin. Yarın senin de hakkının aranması gereken konular olacak, YİNE DE bizim elimizden bir şey gelirse seve seve, senin için de parmak sallarım canın sağ olsun. Selametle..

Kralcılara boşa nefes tüketiyorsun abi. Salla gitsin.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Youtube da sataşma yazılarını sildiğim için okadar emek verip yazdığım şu yazı şurada dursun :)

E bak şimdi iş öyle soyadları ile dalga geçecek seviyelere inecekse ben sana hitaben ''Naber kadıncı sercan?'' derim olmaz.
Ne sana yakışır ne bana. Sonra ilk okul seviyesi dedim diye alınıp güceniyorsun. sınıfları düşürüyorsun.
....
Adem youtubeden soramadım ama ,çalgıcı lazım mı ,ister 9/8 çalarım istersen oryantal ,gerçi parmaklar pek gitmiyor artık ama ne isterler bilemiyorum ,sen daha yakınsın onlara bir ip ucu verebilirsin,ama ağır bir arabım iyi gider :kiskis
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Adem youtubeden soramadım ama ,çalgıcı lazım mı ,ister 9/8 çalarım istersen oryantal ,gerçi parmaklar pek gitmiyor artık ama ne isterler bilemiyorum ,sen daha yakınsın onlara bir ip ucu verebilirsin,ama ağır bir arabım iyi gider :kiskis
Alo abim, bu gün belgeleri ile ispatlı şekilde öğrendiğim bir konu üzerine anladım ki bir dansözden dahi göremeyeceğim hayatımın kıvırmasını gördüm bana yetti abi :kiskis

Detayları sana telefonda anlatırım şimdi bizim gerçek dansözler bunları da okuyup çıldırmasın :kop

Neyse ki önemli gelişmelerin ekran alıntılarını saat tarih damgası ile alıp saklamak gibi güzel bir huyum var, günü geldiğinde lazım oluyorlar :kas
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Alo abim, bu gün belgeleri ile ispatlı şekilde öğrendiğim bir konu üzerine anladım ki bir dansözden dahi göremeyeceğim hayatımın kıvırmasını gördüm bana yetti abi :kiskis

Detayları sana telefonda anlatırım şimdi bizim gerçek dansözler bunları da okuyup çıldırmasın :kop

Neyse ki önemli gelişmelerin ekran alıntılarını saat tarih damgası ile alıp saklamak gibi güzel bir huyum var, günü geldiğinde lazım oluyorlar :kas
Aynı şekilde yaparım bende,hatta hatırlarsan telefonda da konuşmaları kayıt ederim demiştim ki "uydurma,ben öyle demedim" denilmesin diye :)
Ama ,sen sorsaydın yine ,elimden geldiince çalmaya çalışırım ,alatura istemem ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt