Daıkın servisi bir kardeşimiz yorum yazmış, kendisine verdiğim cevabı forumda da paylaştım ama arkadaşın yazdığı yorumun altına gelen yorumlar ilginç
''İtlik yapma yemek ısmarla bana, o kadar kazıkladın bizi'' diyor birisi
teraspy Alo abi ne diyorsun bu işe?
Kardeşim bindiğiniz atın kılıcını çekmekten vazgeçin her şeyden evvel.
Mitsubishi Electric Klima sektörünün lideridir açık ve net. Siz Daıkın servisisiniz diye bu gerçek değişecek değil.
Bu gün Daıkın servisi olan siz, yarın ME servisi olduğunuzda ne diyeceksiniz? ''Daikin 3 milyar TL 2000 Çalışanı ile Türkiye’nin lider markasıdır'' mı diyeceksiniz?
140.000 çalışanlı Mitsubishi Electric ile 75.000 çalışanlı Daıkın kıyaslayıp DAIKIN DAHA BÜYÜK demek de iyi bir cesaret ister ama olsun siz servisi olduğunuz için öyle görmek istemenize kimse itiraz edemez. Yine de siz bence 4,394 trilyon Japon yeni gelire sahip olan bir firmaya karşı ''Daıkın daha iyi'' derken temkinli davranın herkes bizim kadar hoşgörülü değildir LAAAP diye yapıştırıverir cevabı üzülürsünüz.
Haaa Mitsubishi Heavy İnd. için bu lafı söylemiş olsam haklısınız ağzıma kürekle vurun da, Bir Daıkın'cı olarak ME nin adını destur ile anmanız gerektiğini bilmeniz lazım.
Bence hocam bırakın bu satıcı ağızlarını artık, biz o mağazalarınıza gelen müşterilerinizden değiliz, biz bu işin mutfağında da değil mutfağını kuranlarız yani bize yapmayın bari.
Konumuza dönecek olursak değerli Servis Kardeşim; Bu DAIKIN KURNAZLIĞI başka bir şey değil.
Neden biliyor musunuz?
Yönetim düzeyinde bilinen bir konuda tüketicinin YASAL hakkı dahi olmasına rağmen tüketicinin dört seçimlik hakkına AMBARGO koyan firma DAIKIN olduğu için bunun adı da DAIKIN KURNAZLIĞI dır. Eğer konu montajı yapan servis veya satışı yapan satıcı kaynaklı olsa haklısınız, küreği yine yapıştırın ağzıma lakin satış kanalı malı satmış kusursuz teslim etmiş, MAL ON NUMARA yani klimanıza lafımız yok o nedenle bunu iade edip halen DAIKIN alma derdindeyiz. Satıcıda suç yok mutabıkız.
Nakliyeciye kusur bulalım desek o da yok, adamlar işlerinin hakkını vermiş.
Montajı yapan kaynaklı olan bu kusurda eğer takınılan tavır farklı olsa idi biz bunu halen inanın KUSUR olarak kabul eder ve gereği için hoşgörü gösterirdik. Montajı yapan hata yapmış eyvallah da, firmanın tavrı servisin tavrından daha acı verici.
Bu şahıs İngilizce öğretmeni bir garip vatandaş, size karşı bir art niyeti husumeti kastı olan birisi değil, PARASINI VERDİĞİ malın adam gibi montaj yapılıp çalışmasını istemiş ne suçu var şimdi vatandaşın da bu gün okuduğum bir kaç yorumdan BAYİ ve SERVİS olduğu anlaşılan kişilerin saldırısına uğruyor?
Şu çuvaldızı bize saplamaya çalışırken bir toplu iğne alıp da kendinize batırmayı hiç denediniz mi?
Güzel kardeşim montaj olmuş mu? OLMAMIŞ
Firma yasal yükümlülüğünü yerine getirmiş mi? GETİRMEMİŞ
Tüketiciden özür dilenmiş mi? DİLENMEMİŞ aksine ''Heeeaaa, ne vaaar''' diyen bir ego abidesi sürekli kendisi ile irtibat kurmuş. Yöneticiler ortada yok.
Tüketicinin parasını verip satın aldığı ON NUMARA mal servis kusuru yüzünden lekelenmiş mi? EVET
Tüketicinin yasal hakkını kullanmasına izin verilmiş mi? HAYIR
Dostum pardon da siz neyi savunmaya geldiniz buraya?
Eğer kurnaz değiller ise tüketicinin hakkını verir, malın ayıpsız misli ile değişimi yapar ve başka bir servis ile montajı doğru düzgün yeniden yaptırıp özrünü dilerdi konu kapanırdı.
Egonuz bu kadar yüksek olmasın, Ticareti bırakıp gönüllü olarak tüketici hukuku ile ilgilenmeye başlamadan evvel biz de uzun yıllar yetkili servislik yaptık, tüketiciye biz de kusur işledik gerek servis gerekse kurum kaynaklı, yeri geldi sıfır masa üstü bilgisayarı arızalı çıkan tüketiciye, kusur monitörde olmasına rağmen KOMPLE sistem alıp arabamıza yükledik, Müşteri Temsilcisi kadın personelimiz, Elektronik Atölye şefimiz ve bir buket çiçeğimiz ile Aydın Kuşadası'nda, Sahil sitelerinde tüketici ziyareti gerçekleştirdik X markasında. Yani kusur bu yahu herkes yapar ama telafi için bir çaba sarf edilir. Sizde durum ne? ''BİZ DAIKINIZ,'', Eeee bize ne?
Hataya kimsenin lafı yok onlarca kere yazdık ama buradaki durum hata değil KASIT+EGO başka bir açıklaması yok.
Video yayınlandığından beri kaç DAIKIN yetkilisi benimle irtibat kurmuş mesela eğer bu yapılan kurnazlık değil ise? Yıllardır bu mecralarda ve arka planda mahkemelerde bu davaların takiplerini yaparım ben. Muhatap olmadığım, irtibat halinde olmadığım marka firma sayısı neredeyse yok gibi bir şey. Basın ve Halkla ilişkiler, hukuk, müşteri hizmetleri, ssh,abk vs vs her firmanın markanın bir çok departmanı ile yıllardır bu konuları konuşur tartışırız arka planda. Şimdi sizin beni aramanız benim ne işime yarar sizce? Yani sizin yöneticileriniz adına belki incileri dökülecek kaygısı olabilir ama normalde benim vaktimi çalar sizin ekibinizden birisinin beni araması, yine de ben ne yapıyorum, size parmak sallıyorum, o egonuzu yeneceksiniz ve tüketici ile irtibat kuracaksınız bu kadar basit. Tüketicinin sorununu çözeceksiniz biz de gereğini yapacağız hep yapıyoruz zaten. Peki sizde durum ne? ;)
Ağırınıza gideceğine yöneticilerinize söyleyin, tüketicinin HAKKINI versinler biz de KURNAZ DAIKIN diye başlık açmak yerine TEŞEKKÜRLER DAIKIN diye başlık açalım.
Sizin baktığınız yerden burayı ne görüyorsunuz bilmiyorum ama burası sizin tüketicilerinize uyguladığınız zorunlu yaptırımların sökeceği yer değil. Tüketici Elektroniği branşında Tüketici Hukuku adına mücadele veren koca bir aileyiz biz.
Yani bu tarafta parmağı sallayan taraf siz değilsiniz biziz.
Yani Emre bey için oradan tüketiciye ''' Git o 5500 ile klimanın yenisini al'' demek nasıl kolaysa oturduğu yerden, bizim için de Daıkın bir kurnazlık yapmaya kalktığında bunu deşifre etmek o derece kolay.
Bizim sizin gibi, bir markayı ''şu kadar tl bütçeli bu kadar çalışanlı vs vs '' diye övme kaygımız yok, biz lafa değil icraata bakıyoruz.
Laf ne? ''Daikin 3 milyar TL 2000 Çalışanı ile Türkiye’nin lider markasıdır''
İcraat ne? Tüketicinin hem montajını becereme, hem malını..okla, hem de zeytinyağı gibi üste çık.
Emre bey de yüksek tecrübesi ile ''Bizim size iade edeceğimiz 5500tl ile gidip 8000tl lik aynı klimadan alabilirsiniz'' diye akıl fikir versin.
Oldu
Vallahi Allah Akıl Fikir Versin seviyorum sizin gibi insanları
Yazılanların hiç birisi şahsınızla ilgili değil bilginiz olsun. Bu tamamen bir tüketici dernek yetkilisi ile bir marka yetkilisinin hukuki çerçevede jargon kullanarak yaptığı yazışmadır. Yani ben aslında size yazıyor görünsem de yazdıklarımın tamamı sizin yöneticilerinize ithafendir bilginiz olsun
Hukuk servisinize de söyleyin boşuna asıp kesmek için uğraşmasınlar. Bu işler bu güne kadar hiç bir şekilde hukuk kanalından çözülmedi çözülmez de,
Tüketici ile görüşüp sorunu çözeceksiniz ki sizin bu sorununuz çözülsün.
Haydi bakalım servis kardeş, Allah işlerinizde kolaylıklar versin. Seni anlıyorum merak etme. İnsan, içinde bulunduğu marka ile ilgili bir zıpçıktının parmak sallamasını hazmedemiyor ama biz de tüketici tarafı olarak sizin bize reva gördüğünüz bu rezil uygulamayı hazmedemiyoruz.
Sağlıcakla Kalınız.