Televizyonu geçtiğimiz cumartesi günü (02.07) kurdurduk. O gün kontrol ettik kuruluma gelen arkadaşla beraber. Vakit darlığı nedeniyle çok detaylı incelemedik ama yine de göz ucuyla baktık cihazda herhangi bir sorun yoktu. Neyse dün gece film açtım izlerken sahne geçişinde ölü piksel olayını fark ettim. 1 tane kesin olarak var. Öyle bir şey ki tv'ye biraz güneş vursun, yanlardan bak, belli bile olmuyor. Sabah Vestel'i aradım kayıt oluşturduk değişim talep ettim. Talebi aldılar fakat ürün detaylı testlerden geçer, onarıma gidilebilir dediler ben de 5 günlük cihazı onarıma vermek istemem dedim. Ayrıca televizyonun servis kısmına baktım 3453 dakika lifetime gösteriyordu. İade cihaz gönderilmiş olabilir tarafıma dedim. 5 günde b kadar süre cihaz çalışmadı, hadi test edildi desek yine de bu kadar açık kalacağını sanmıyorum. Bugün servis gelecek, müşteri temsilcisi bayan cihazı alıp ********* dedi arkadaşlar gelecekler dedi ben değişim istiyorum dedim yineleyerek. Geldiklerinde değişim talebini yineleyeceğim. Bu ölü piksel olayıyla ilgili tüketici kanunu vs var mı arkadaşlar? Ayıplı mala giriyor benim bildiğim ama elimde bir şe olursa daha sağlam ilerleyebilirim. Birkaç saate gelecekler. Yardımcı olursanız sevinirim.