Daewoo 55DM54U Ölü piksel sorunu

N Çevrimdışı

nikneyme

Aktif Üye
3 Eyl 2020
96
37
Televizyonu geçtiğimiz cumartesi günü (02.07) kurdurduk. O gün kontrol ettik kuruluma gelen arkadaşla beraber. Vakit darlığı nedeniyle çok detaylı incelemedik ama yine de göz ucuyla baktık cihazda herhangi bir sorun yoktu. Neyse dün gece film açtım izlerken sahne geçişinde ölü piksel olayını fark ettim. 1 tane kesin olarak var. Öyle bir şey ki tv'ye biraz güneş vursun, yanlardan bak, belli bile olmuyor. :) Sabah Vestel'i aradım kayıt oluşturduk değişim talep ettim. Talebi aldılar fakat ürün detaylı testlerden geçer, onarıma gidilebilir dediler ben de 5 günlük cihazı onarıma vermek istemem dedim. Ayrıca televizyonun servis kısmına baktım 3453 dakika lifetime gösteriyordu. İade cihaz gönderilmiş olabilir tarafıma dedim. 5 günde b kadar süre cihaz çalışmadı, hadi test edildi desek yine de bu kadar açık kalacağını sanmıyorum. Bugün servis gelecek, müşteri temsilcisi bayan cihazı alıp ********* dedi arkadaşlar gelecekler dedi ben değişim istiyorum dedim yineleyerek. Geldiklerinde değişim talebini yineleyeceğim. Bu ölü piksel olayıyla ilgili tüketici kanunu vs var mı arkadaşlar? Ayıplı mala giriyor benim bildiğim ama elimde bir şe olursa daha sağlam ilerleyebilirim. Birkaç saate gelecekler. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Pitbull Çevrimdışı

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,103
43
Tek bir ölü piksel için sorun etmezdim. Panellerin çoğunda çıkıyor. Yeni gelende hiç çıkmayacağı gibi 1 den fazla da çıkabilir.
 
N Çevrimdışı

nikneyme

Aktif Üye
3 Eyl 2020
96
37
Canlı yada ölü pikselde değişim olur .30 gün içi değişim hakkınızda var
Canlı yada ölü pikselde değişim olur .30 gün içi değişim hakkınızda var
Biraz önce arkadaş geldi hocam. Normalde 1 tane zannediyordum, iyice yaklaşınca 2 tane olduğunu fark ettik. 3’ün altındaysa işlem yapamıyoruz dedi. Ben de böyle bir olay yok 1 tane olsa bile ayıplı mal kapsamına girer değişim istiyorum dedim. Yapacağımız bir şey yok bu şekilde kullanacaksınız dediler. Vestel’i aradım değişim talebini yineledim, gelen arkadaşın ifadelerini de belirttim. Çarşamba günü fabrika sizle iletişim kuracak dediler. Kesinlikle onarım işlem istemediğimi belirttim bakalım artık. Teşekkür ederim yorumunuz için :)

Tek bir ölü piksel için sorun etmezdim. Panellerin çoğunda çıkıyor. Yeni gelende hiç çıkmayacağı gibi 1 den fazla da çıkabilir.
Hocam sinek küçüktür ama mide bulandırır hesabı. :) 2 tane oldu ölü piksel sayımız. Bu şekilde kullanım yapmak istemiyorum. Ben farklı şehire geçeceğim olmuşken sağlam, temiz tertip bir şekilde cihazı bırakayım onlara. Teşekkür ederim yorumunuz için. :)
 
N Çevrimdışı

nikneyme

Aktif Üye
3 Eyl 2020
96
37
Bugün fabrika aradı inceleme yapmışlar kullanıma engel durum söz konusu değilmiş(!) Herhangi bir işlem yapamayacaklarını belirttiler. Ben defalarca söyledim cihazda ölü piksel var mı evet var, garantisi var mı evet var, kurulum yapılalı 1 ay olmadı hepsi kabul ama kullanıma engel değil diyorlar. Nasıl iş bu anlamadım gerçekten çok can sıkıcı bir durum. Nasıl bir yol izleyebilirim bu saatten sonra? Televizyondan da sıkıldım iyice.
 
N Çevrimdışı

nikneyme

Aktif Üye
3 Eyl 2020
96
37
Görseller ve servis raporu ile thh başvurunuz
Teşekkür ederim hocam. Teknik servis gelip fotoğraf da çekmişti, tutanak tutulmuştu 2 ölü piksel var şeklinde. Ben bu tutanağı çıktı olarak alayım o zaman. Bugün sonuç bildirmişlerdi sözlü olarak onu da yazılı olarak isteyeyim bakalım verecekler mi.. Bugün başvurumu yapayım işi bitsin
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
yarghı
Teşekkür ederim hocam. Teknik servis gelip fotoğraf da çekmişti, tutanak tutulmuştu 2 ölü piksel var şeklinde. Ben bu tutanağı çıktı olarak alayım o zaman. Bugün sonuç bildirmişlerdi sözlü olarak onu da yazılı olarak isteyeyim bakalım verecekler mi.. Bugün başvurumu yapayım işi bitsi

Dilekçenizde şu hususu mutlaka belirtiniz.

Yargıtay Ankara 13 üncü Hukuk Dairesinin 2013/1750 sayılı kararının emsal teşkil ettirilmek sureti ile ekte sunduğum raporlar ile var olduğu yetkili servis tarafından doğrulanan ölü piksellere istinaden ürünümün ayıpsız misli ile değişimi talebimin kabulünü arz ederim.
 
N Çevrimdışı

nikneyme

Aktif Üye
3 Eyl 2020
96
37
yarghı


Dilekçenizde şu hususu mutlaka belirtiniz.

Yargıtay Ankara 13 üncü Hukuk Dairesinin 2013/1750 sayılı kararının emsal teşkil ettirilmek sureti ile ekte sunduğum raporlar ile var olduğu yetkili servis tarafından doğrulanan ölü piksellere istinaden ürünümün ayıpsız misli ile değişimi talebimin kabulünü arz ederim.
Çok teşekkür ederim hocam. Hakem heyetine gittim ikamet adresim farklı olduğu için(başka ilde görev yapıyorum) başvuruyu alamadılar. E devlet üzerinden TÜBİS yoluyla başvurumu yaptım, güzelce olayı anlattım sizin ifadenizi de ekledim. Umarım olumlu sonuç alırız. :)
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Çok teşekkür ederim hocam. Hakem heyetine gittim ikamet adresim farklı olduğu için(başka ilde görev yapıyorum) başvuruyu alamadılar. E devlet üzerinden TÜBİS yoluyla başvurumu yaptım, güzelce olayı anlattım sizin ifadenizi de ekledim. Umarım olumlu sonuç alırız. :)
Başvuruyu almak istememişler yoksa aslında başvuru almalarına engel durum değil bu. Ben vatandaş olarak oturduğum yerden (Fethiye) İstanbul'a dosya açıyorum da , onlar DEVLET olarak mı açamıyor muş? :)

Güzel haberlerinizi bekliyoruz. :ok
 
N Çevrimdışı

nikneyme

Aktif Üye
3 Eyl 2020
96
37
Başvuruyu almak istememişler yoksa aslında başvuru almalarına engel durum değil bu. Ben vatandaş olarak oturduğum yerden (Fethiye) İstanbul'a dosya açıyorum da , onlar DEVLET olarak mı açamıyor muş? :)

Güzel haberlerinizi bekliyoruz. :ok
Ben de güvenmiştim arkadaşlara demek ki uğraşmamak için başlarından savdılar. Hata bizde herkesi kendimiz gibi zannediyoruz.
Süreç hakkında bilgilendirme yapacağım umarım güzel sonuçlar alırız. Teşekkür ederim tekrardan 😊
 
N Çevrimdışı

nikneyme

Aktif Üye
3 Eyl 2020
96
37
2022/0046.1249 21.7.2022 19:07:02 Başvuru Tamamlandı
2022/0046.1249 22.7.2022 08:57:35 Başvuru Bilgileri Güncellendi
2022/0046.1249 22.7.2022 08:57:47 Savunması İstendi
2022/0046.1249 8.8.2022 14:29:02 Savunması Geldi

Son güncellemeler bu şekilde. Askere gidip gelmiştim ne olur ne olmaz diye babamın numarasını da vermiştim yedek numara olarak şikayete eklemiştim. Süreç nasıl devam edecek bakalım, beklemedeyiz şu an için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri