Önce çekici sorunu çözülsün de. Daha elektrikli araçların arıza halinde nasıl çekileceğini bilen yok. ;)Servis ve yedek parça sorunu çözmeden piyasa giremezler.
o yüzden bu araçları çok bekleriz.
%99 vites kolunun çevresin, altında gizli buton,swich bulunur.Önce çekici sorunu çözülsün de. Daha elektrikli araçların arıza halinde nasıl çekileceğini bilen yok. ;)
TOGG ilk çıktığından bizim köyden biri satın almış ve şehirden köye giderken araç yolda arıza yapmış ve yolda kalmış. Telefon ile fabrikayı arayıp durumunu anlattığında; ''Aracı olduğu yerde bırakın, üzerine branda ile örtün, siz oradan ayrılabilirsiniz'' tarzında bir yanıt alıyorÖnce çekici sorunu çözülsün de. Daha elektrikli araçların arıza halinde nasıl çekileceğini bilen yok. ;)
Olmuyor işte. Boşver boşta elektrik üretmesini, tüm aktarma organları (şanzıman bulunan sistemlerde şanzıman ve rejeneratif tüm ekipman) doğrudan aktarmalılarda pil yönetimi dahil her türlü sistem olumsuz etkilenir. Yani akülü arabalar gibi basit mantık maalesef geçerli değil. Tek yol askılı vinçler, o da kapalı otoparkta nasıl çalışacak?%99 vites kolunun çevresin, altında gizli buton,swich bulunur.
Butona bastıktan sonra vites kumanda kolu boşa düşer vites N alıp çekiyor çekersin diye düşünüyorum fakat sadece ön ve arka tekerden çekme yapılarak taşıma yapılırsa
tekerlek bu süreçte döneceği için elektrik üretir
arızalı sistemde bu sorun yaratır mı bilmiyorum.
Tork konvertörlü otomatik şanzımanlı araçlarda 2 tekerlek çekerken 60km hızını üzerinde çıkılması tavsiye edilmez.
Balata, plate, taslara zarar verir.