sidar2000
Aktif Üye
- 3 Ocak 2019
- 311
- 38
Dostlar herkese selamlar. Yazı biraz uzun. Okuyunca Bosch servis rezaletini ve 2 saat içinde bulunduğum, polis çağırmaya kadar giden rezaleti görün.
Bosch klima aldım. 12409 modeli. Kurulum yapmadan önce keşif vs hepsi yapıldı. Yeri kararlaştırdık. Klima geldi horoz lojistikten. Bir gün sonra servis gelip takacağız dedi. Telefonda kendilerine vakumlama kesin yapın diye tebliğ ettim!! yapmadan teslim almam dedim, tabi ki yapıyoruz dediler. Gelip kurulum yaparken, bende işin başında durmak için eve geldim.Tekrar vakumla yapacak mısınız dedim. Tekniker evet dedi. Dış üniteyi montaj yaparken, bende nalbura gidip 3*2.5. kablo aldım. Dışarıdan içeriye kabloyu versin, kalan elektriği ben kendim bağlarım dedim. Geldim ki eve klima çalışıyor. Montaj yapan tekniklere vakum yaptın mi diye sordum? Yapmadık abi , gerek yok, süpürme yaptık dedi. Bu yeni klima gerek yok. Süpürme ayni şey, bunların motorları uzun ömürlü vs vs söyleyip, yersen yoğurt içersen ayran dedi. Olay burada başladı. Ben bu şekilde teslim almam, sökün alin dedim. Servis tutanağı tutun dedim. Tekniker kabul etmedi. Neden vakumlama yapmadın, kaç kez tebliğ ettim dedim. Abi el alışkanlığı yanlışlıkla yaptım haklısın dedi. Hatasını kabul etti.
Haklı olmam uzun süreçte klimadan verim almamı durduracak, borunun içinde nem hava olacak dedim. Kabul etmiyorum almam , söküp atarim , servis tutanağı tutun , hatalı montaj diyin dedim. O sıra servis müdürü, satıcı vs. vs. telefonda konuştuk. Satıcıya göre ben haklıyım. Servis müdürü kullan memnun kalmazsan sökeriz dediler. Tabi ben çıldırdım. HAYATTA HİÇ SEVMEDİĞİM DURUM, MÜŞTERİ İKEN DEDİĞİMİN YAPILMAMASI, EŞEK YERİNE KOYULMAK. SERVİS MÜDÜRÜ, EN GÜÇLÜ VE ATÖLYEDEKİ DEVASA VAKUM. CİHAZINI GETİRDİ, EVDE 40 DK VAKUM YAPILDI. TABİ BEN TEKNİKERE BAYA KIZDIM. İNANIN ÜNİTE Ezilmiş olsa alırım, çiziğe yada sineğin bokuna takılmam. Ama dediğimi yapmak zorundasın!! Müşteri memnuniyeti var. Onu geçtim , kurulum kılavuzunda , vakumlama yapın diyor. Bakin kendi kılavuzlarında yazıyor. Fakat tekniker efendi 30 dk hızlı bitsin diye milleti eşek yerime koyuyor, cihazın ömrünü kısaltıyor. KİM BİLİR KAÇ KİŞİNİN GÜNDE HAKKINA GİRİYORLAR. Allah'tan hak mı bu şimdi ??????????
adamlar iki üç gün kullanın, beğenmezsiniz geri alalım diye , anlaşmaya vardılar, kısacası bana yanlış montaj yapılan cihazı iteklediler.
birde tekniker bana , arkadaşına gelen , çizik buzdolabını watsapptan gösteriyor, arkadaşına değiştirme dedim diyor. Yahu arkadaş o senin , arkadaşının kişisel tercihi? Bu benim kendi ürünüm kendi tercihim. Sen pilav seversin. Ben ağzıma sokmam ki, bu kılavuzda yapılması gereken ZORUNLU bir uygulama. TEKRAR DİYORUM KLAVUZDA ZO-RUN-LU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DÜZELTME : ufak bir düzeltmede gelsin, tekniker arkadaşın kişiliğine. emeğine yine saygı duyuyorum. oda insan sonuçta, hepimiz insanız hata yapabiliriz. ama yapılan hatayı kabul edip, verdiği zararı karşılamakta, hatanın bir nebze affedilmesine neden olur. karşı tarafın eşek miyim? ben bu kadar para verdim. cihazın anasını ağlattın psikolojisinden çıkmasına olanak verir. bakın kendim matbaacıyım. sineğin boku ile Uğraşıyorum. milletin egosu ile savaşıyorum. ben yada firmam böyle bir hata yapsak (çok özür dileyerek) bana monte ederler o klimayı. ağzımıza s... çarlar. yer gök inler. yahu biz kime parasıyla ve ciddi rakamlarla iş yaptırsak ürün alsak burnumuzdan geliyor. kardeşim bu klimayı böyle taktım elin süpürmeye gitti. bu benim sorunum değil. senin gün içinde yaşadıkların yada ailesel hayatın buda benim sorunum değil. sorunlarımız ortaksa, buyur klimanın 2 taksitini öde. yada kredi kartımı yada kredimi öde. yada çin'den alacağımız kadığın kaporasını çinli fabrikaya gönder..... herkes işini doğru yapmak zorunda. HALEN O KADAR SİNİRLİYİM Kİ, ŞEYTAN GİT EVE SÖK CAMDAN AT DİYOR. DÜNYANIN EN SAKİN ADAMINI BİLE SİNİR HASTASI ETTİNİZ. İNSANİ OLARAK HAKKIM HELAL OLSUN YİNE. AMA ALLAH'A HAVALE EDİYORUM. ALLAH GÖRSÜN.
SORUM ŞUDUR: SONRADAN YAPILAN , GÜÇLÜ VAKUMLAMA İLE PERFORMANS KAYBI YAŞAR MIYIM?
ZAMAN AYIRIP OKUDUĞUNUZ VE DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
Bosch klima aldım. 12409 modeli. Kurulum yapmadan önce keşif vs hepsi yapıldı. Yeri kararlaştırdık. Klima geldi horoz lojistikten. Bir gün sonra servis gelip takacağız dedi. Telefonda kendilerine vakumlama kesin yapın diye tebliğ ettim!! yapmadan teslim almam dedim, tabi ki yapıyoruz dediler. Gelip kurulum yaparken, bende işin başında durmak için eve geldim.Tekrar vakumla yapacak mısınız dedim. Tekniker evet dedi. Dış üniteyi montaj yaparken, bende nalbura gidip 3*2.5. kablo aldım. Dışarıdan içeriye kabloyu versin, kalan elektriği ben kendim bağlarım dedim. Geldim ki eve klima çalışıyor. Montaj yapan tekniklere vakum yaptın mi diye sordum? Yapmadık abi , gerek yok, süpürme yaptık dedi. Bu yeni klima gerek yok. Süpürme ayni şey, bunların motorları uzun ömürlü vs vs söyleyip, yersen yoğurt içersen ayran dedi. Olay burada başladı. Ben bu şekilde teslim almam, sökün alin dedim. Servis tutanağı tutun dedim. Tekniker kabul etmedi. Neden vakumlama yapmadın, kaç kez tebliğ ettim dedim. Abi el alışkanlığı yanlışlıkla yaptım haklısın dedi. Hatasını kabul etti.
Haklı olmam uzun süreçte klimadan verim almamı durduracak, borunun içinde nem hava olacak dedim. Kabul etmiyorum almam , söküp atarim , servis tutanağı tutun , hatalı montaj diyin dedim. O sıra servis müdürü, satıcı vs. vs. telefonda konuştuk. Satıcıya göre ben haklıyım. Servis müdürü kullan memnun kalmazsan sökeriz dediler. Tabi ben çıldırdım. HAYATTA HİÇ SEVMEDİĞİM DURUM, MÜŞTERİ İKEN DEDİĞİMİN YAPILMAMASI, EŞEK YERİNE KOYULMAK. SERVİS MÜDÜRÜ, EN GÜÇLÜ VE ATÖLYEDEKİ DEVASA VAKUM. CİHAZINI GETİRDİ, EVDE 40 DK VAKUM YAPILDI. TABİ BEN TEKNİKERE BAYA KIZDIM. İNANIN ÜNİTE Ezilmiş olsa alırım, çiziğe yada sineğin bokuna takılmam. Ama dediğimi yapmak zorundasın!! Müşteri memnuniyeti var. Onu geçtim , kurulum kılavuzunda , vakumlama yapın diyor. Bakin kendi kılavuzlarında yazıyor. Fakat tekniker efendi 30 dk hızlı bitsin diye milleti eşek yerime koyuyor, cihazın ömrünü kısaltıyor. KİM BİLİR KAÇ KİŞİNİN GÜNDE HAKKINA GİRİYORLAR. Allah'tan hak mı bu şimdi ??????????
adamlar iki üç gün kullanın, beğenmezsiniz geri alalım diye , anlaşmaya vardılar, kısacası bana yanlış montaj yapılan cihazı iteklediler.
birde tekniker bana , arkadaşına gelen , çizik buzdolabını watsapptan gösteriyor, arkadaşına değiştirme dedim diyor. Yahu arkadaş o senin , arkadaşının kişisel tercihi? Bu benim kendi ürünüm kendi tercihim. Sen pilav seversin. Ben ağzıma sokmam ki, bu kılavuzda yapılması gereken ZORUNLU bir uygulama. TEKRAR DİYORUM KLAVUZDA ZO-RUN-LU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DÜZELTME : ufak bir düzeltmede gelsin, tekniker arkadaşın kişiliğine. emeğine yine saygı duyuyorum. oda insan sonuçta, hepimiz insanız hata yapabiliriz. ama yapılan hatayı kabul edip, verdiği zararı karşılamakta, hatanın bir nebze affedilmesine neden olur. karşı tarafın eşek miyim? ben bu kadar para verdim. cihazın anasını ağlattın psikolojisinden çıkmasına olanak verir. bakın kendim matbaacıyım. sineğin boku ile Uğraşıyorum. milletin egosu ile savaşıyorum. ben yada firmam böyle bir hata yapsak (çok özür dileyerek) bana monte ederler o klimayı. ağzımıza s... çarlar. yer gök inler. yahu biz kime parasıyla ve ciddi rakamlarla iş yaptırsak ürün alsak burnumuzdan geliyor. kardeşim bu klimayı böyle taktım elin süpürmeye gitti. bu benim sorunum değil. senin gün içinde yaşadıkların yada ailesel hayatın buda benim sorunum değil. sorunlarımız ortaksa, buyur klimanın 2 taksitini öde. yada kredi kartımı yada kredimi öde. yada çin'den alacağımız kadığın kaporasını çinli fabrikaya gönder..... herkes işini doğru yapmak zorunda. HALEN O KADAR SİNİRLİYİM Kİ, ŞEYTAN GİT EVE SÖK CAMDAN AT DİYOR. DÜNYANIN EN SAKİN ADAMINI BİLE SİNİR HASTASI ETTİNİZ. İNSANİ OLARAK HAKKIM HELAL OLSUN YİNE. AMA ALLAH'A HAVALE EDİYORUM. ALLAH GÖRSÜN.
SORUM ŞUDUR: SONRADAN YAPILAN , GÜÇLÜ VAKUMLAMA İLE PERFORMANS KAYBI YAŞAR MIYIM?
ZAMAN AYIRIP OKUDUĞUNUZ VE DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
Son düzenleme: