BİM TLC Rezaleti

R Çevrimdışı

radko

Yeni Üye
7 Şub 2022
45
32
Ağustos ayında aldığım TLC 50p633 tv reflektörde gölgelenme ve çerçevedeki eğlik sebebinden değişim raporu çıktı fakat bu sonucu Bim takmıyor uygulamıyor nedeni tv aldığımda fiyat 9.299 tl'di şu an 10 bin tl bu sebebten sadece iade yapabilceklerini aradaki farkı ödeyip tekrar satın alabilceğini söylemekteler.
Sizlere tavsiyem Bim mağazalarından kesinlikle elektronik ürün almayın!

DA86EDFA-A9F4-4FFE-B57C-1536A2F6E1B4.jpg


B08727EB-BE13-485D-BBC9-AE995D668FD7.jpg
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Israrla iste ,sakın ücret iadesi alma ,gerekirse bilkoma başvur yazılı olarak ve bimin değiştirmediğini yazarak, fotoğraflar ile destekli bildir.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
R Çevrimdışı

radko

Yeni Üye
7 Şub 2022
45
32
Israrla iste ,sakın ücret iadesi alma ,gerekirse bilkoma başvur yazılı olarak ve bimin değiştirmediğini yazarak, fotoğraflar ile destekli bildir.
Hocam kaç gündür uğraştım bilkomla görüşüyorum bizle alakalı değil karışamayız dedi bim genel merkeze mail attım takan yok mağazadaki yöneticiler zaten red etti değişim iade hariç başka alternatif kalmadı ve iade ettim mecbur
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Hocam kaç gündür uğraştım bilkomla görüşüyorum bizle alakalı değil karışamayız dedi bim genel merkeze mail attım takan yok mağazadaki yöneticiler zaten red etti değişim iade hariç başka alternatif kalmadı ve iade ettim mecbur
Daha önceki yazışmalarımızın hepsinde belirttim, neden T.H.H. hakkınızı kullanmadınız?
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Hakem heyetine gittim ve sordum ortalama 3 ayda sonuçlanıcağını cevabını aldım ee zaten bu süreçte bimde o tv falan kalmaz para iadesi olurdu sonuçta.
Sonuç konusunda kesin birşey söylemem mümkün değil ancak;

1. TV stokta kalmazsa misli ile değişim (Eşdeğer, eşdeğer yoksa bir üst model)

2. Zorunlu para iadesinde bilirkişi ile değer tespiti ve güncek değer talebi

3.Seçimlik hak terimi Firma' nın değil Tüketicinin seçimlik hakları anlamına gelir. Ortada İade-Değişim Servis formu olduğu için seçmek sizin yerine getirmek
Firma' nın sorumluluğundadır.

Söz konusu olurdu. Bunlar mevzuat gereği olması gereken sonuçlardı. Ancak tabii ki tercih sizin. Her zaman söylediğim gibi. Q :ok
 
S Çevrimdışı

sadays

Aktif Üye
26 Eyl 2020
264
55
kardeş tvyi mağaza mı değiştirir yahuu ne sahtekarmış bu bilkom BİM teknosa vatan medimarkt gibi teknoloji mağazası değil ki bakkal yahu arada alıp satıyor sen kendi değiştireceğin ürünü neden BİM'e yönlendiriyorsun bence müşteri hizmetleri ile görüş bu işte bir tuhaflık var de mal sizin değil mi bim paralel ithalat mı yapıyor neden bimden değiştirecekmişim de gerekirse tüketici hakem heyetine götür olayı ben böyle komedi görmedim
 
Son düzenleme:
R Çevrimdışı

radko

Yeni Üye
7 Şub 2022
45
32
kardeş tvyi mağaza mı değiştirir yahuu ne sahtekarmış bu bilkom BİM teknosa vatan medimarkt gibi teknoloji mağazası değil ki bakkal yahu arada alıp satıyor sen kendi değiştireceğin ürünü neden BİM'e yönlendiriyorsun bence müşteri hizmetleri ile görüş bu işte bir tuhaflık var de mal sizin değil mi bim paralel ithalat mı yapıyor neden bimden değiştirecekmişim de gerekirse tüketici hakem heyetine götür olayı ben böyle komedi görmedim
Hocam vatandan aldığımız iphone bozuk çıkarsa apple değiştirmiyor ki raporla beraber vatan değiştiriyor aynı durum değil mi ?
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
kardeş tvyi mağaza mı değiştirir yahuu ne sahtekarmış bu bilkom BİM teknosa vatan medimarkt gibi teknoloji mağazası değil ki bakkal yahu arada alıp satıyor sen kendi değiştireceğin ürünü neden BİM'e yönlendiriyorsun bence müşteri hizmetleri ile görüş bu işte bir tuhaflık var de mal sizin değil mi bim paralel ithalat mı yapıyor neden bimden değiştirecekmişim de gerekirse tüketici hakem heyetine götür olayı ben böyle komedi görmedim
İyi de BİM deposunda illa ki vardır? Ayrıca satılmayan ürünler toplanır ve işlek şubelerde daha uyguna satışa sürülür.
 
Geri
Üst Alt