memcho
Yeni Üye
- 24 May 2018
- 21
- 40
Merhaba herkese. Bim den aldığım halihazırda forumda konusu da bulunan 50" JVC televizyonumu islenme-tozlanma sebebi ile servise vereyim dedim. Merkez numarayı aradım onlarda kayıt açıp ilçemdeki anlaştıkları özel servise iş emri gönderdiler büyük ihtimalle. Arkadaş geldi durumu aynen anlattım. " İslenme sorununun giderilmesini bir de hava kanallarına filtre uygulanmasını" söyledim. Arkadaş tamam dedi ve tv yi kutusuyla birlikte aldı. Kumandayı almadı. 2 gün sonra aynı servisten başka bir eleman sadece kumandayı almak için geldi. Ondan bir gün sonra da tv sera bantla sarılı olarak kutusuz ve kumandasız geldi olaya bak. Kutu kumanda nerde dedik haberim yok dedi arkadaş. Ama servisteyse 2 saat içinde size gönderteyim dedi. 2 saat sonra kutu ve kumandayı aldık. Yaptığım kontrollerde sadece bir yer hariç paneli temizlemişler ama filtre uygulamamışlar. En son kumandayı getiren arkadaşa tvye ne yapıldı diye sordum telefondan sisteme girerek sadece panel tozu temizlenmiş dedi. Filtre uygulaması diye birşey yok. Dedi. Sorum şu sanki öyle bir uygulama yapılıyor gibi bir yazı okumuştum burada. Malum Vestel kısa mesaj olarak bir anket gönderiyor düşük not verseniz de hemen arıyor. Şimdi ben kaç puan vereyim filtre uygulaması normalde yapılan birşeyse yapmadılarsa bunu belirtmek istiyorum vestele.