Bilgisayara uzaktan bağlanamama sorunu

N Çevrimdışı

Nickneyime 

Aktif Üye
30 Nis 2020
81
32
Bir arkadaşımın benim bilgisayarıma uzaktan bağlanması gerekti. Önce anydesk üzerinden denedik fakat bağlandıktan 4-5 saniye sonra bağlantı kopuyor. Sonra teamviewer denedik bana 10 basamaklı bir id veriyor arkadaştaki id ise 9 basamaklı ve bağlanmak istediğinde id süresi dolmuş gibi bir hata veriyor hiç bağlanmıyor. Teamviewerı silip tekrar yükledim fakat hep aynı id veriyor ve düzelmedi. Daha sonra chrome remote ve ultra view denedik onlar da anydeskte olduğu gibi bağlandıktan birkaç saniye sonra atıyor. Yardımcı olabilecek varsa çok mutlu olurum.
 
Ömer Çolak Çevrimdışı

Ömer Çolak 

Süper Üye
17 Tem 2021
1,051
29
Tahminimce ağ kaynaklı. Şirket bilgisayarıysa ve iyi programlanmamış cihazdan internete çıkış veriliyorsa o udp paketlerini saldırgan olarak tanımlayıp koparıyordur bağlantıyı. Çözüm önerim yok maalesef ama mümkün olursa iki bilgisayarı da mobil ağdan internete açıp öyle anydesk kullanın.

Ben anydesk tercih ediyorum ama TeamViewer de olabilir.

Aslında daha da iyisi uzak masaüstüdür, sadece tcp izni verilebilir fakat konfigüre etmesi zor ve bağlananın yaptıkları izlenemiyor oluyor.
 
N Çevrimdışı

Nickneyime 

Aktif Üye
30 Nis 2020
81
32
Yanlış Teamviewer'ı yüklemiş olabilir misiniz?
DNS veya VPN kullanıyor musunuz?
İnternet hızınız ne durumda?
Kendi sitesinden indirdim hem client hem de quick support denedik ikisinde de olmadı. Dns otomatik vpn kullanmıyorum

Tahminimce ağ kaynaklı. Şirket bilgisayarıysa ve iyi programlanmamış cihazdan internete çıkış veriliyorsa o udp paketlerini saldırgan olarak tanımlayıp koparıyordur bağlantıyı. Çözüm önerim yok maalesef ama mümkün olursa iki bilgisayarı da mobil ağdan internete açıp öyle anydesk kullanın.

Ben anydesk tercih ediyorum ama TeamViewer de olabilir.

Aslında daha da iyisi uzak masaüstüdür, sadece tcp izni verilebilir fakat konfigüre etmesi zor ve bağlananın yaptıkları izlenemiyor oluyor.
Şirket bilgisayarı değil kendi kişisel bilgisayarım. Mobil ağ fikri mantıklı bir deneyim.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Kendi sitesinden indirdim hem client hem de quick support denedik ikisinde de olmadı. Dns otomatik vpn kullanmıyorum


Şirket bilgisayarı değil kendi kişisel bilgisayarım. Mobil ağ fikri mantıklı bir deneyim.
Bilgisayarı virüsler için tarayın, belki engelleyen bir şey vardır.
Bir de aygıt yöneticisinden, ağ kartınızın ayarlarına bakın.
Ya da sürücülerine.

Güvenlik duvarında Teamviewer'a izin verilmiş mi?
Orası belki de kapalı.
 
Geri
Üst Alt