Beyaz eşya marka konusunda ne tavsiye edersiniz

A Çevrimdışı

Ali94

Yeni Üye
27 Ara 2023
1
30
Öncelikle Merhabalar değerli büyüklerim sevgili küçüklerim aranıza yeni katıldım
Buzdolabı-Çamaşır yıkama ve kurutma makinesi almayı düşünüyorum.
Marka model olarak ne tavsiye edersiniz.
tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
şimdiden teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
SenolEker Çevrimdışı

SenolEker 

Aktif Üye
31 Tem 2021
127
60
Bana da servis elemanı "Bunun miadı dolmuş" deyince alıcı gözle baktım ve iç cidarında çatlaklar, hatta bir tane kırık olduğunu gördüm. Bu yüzden buzdolabımı yenileyeyim dedim. Sizden ricam, özellikle satış sonrası hizmetler konusunda sorun yaşama ihtimali daha az olan ve ürünleri kabul edilebilir kalitede olan bir marka önerisinde bulunmanız. Model için yer kısıtlarım olduğundan fazla bir seçeneğim olmaz zaten.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,799
Bana da servis elemanı "Bunun miadı dolmuş" deyince alıcı gözle baktım ve iç cidarında çatlaklar, hatta bir tane kırık olduğunu gördüm. Bu yüzden buzdolabımı yenileyeyim dedim. Sizden ricam, özellikle satış sonrası hizmetler konusunda sorun yaşama ihtimali daha az olan ve ürünleri kabul edilebilir kalitede olan bir marka önerisinde bulunmanız. Model için yer kısıtlarım olduğundan fazla bir seçeneğim olmaz zaten.
Buzdolabında Samsung üretimleri severek kullanıyorum.

K serisini gözü kapali alabilirsiniz. Premium RS, Hi-end RF serisi.
 
SenolEker Çevrimdışı

SenolEker 

Aktif Üye
31 Tem 2021
127
60
Miele.
Liebheer.
Gaggenau.
Elektrolux.
Bunlar pahalı markalar sanırım. Çok fazla para vermek istemiyorum.

Buzdolabında Samsung üretimleri severek kullanıyorum.

K serisini gözü kapali alabilirsiniz. Premium RS, Hi-end RF serisi.
İnternetten bakıyorum, satın aldığımda kargo eve getirecekmiş (kapıya). Sonrasından ben sorumluyum. Halbuki beyaz eşyaları servis getirir ya da servis getirmese bile servis gelip ambalajı açtığında hasar tespit edilirse ben sorumlu olmam. Bu bana ters geldi. Magazadan nasıl fiyat çekerler acaba?
 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,799
Bunlar pahalı markalar sanırım. Çok fazla para vermek istemiyorum.


İnternetten bakıyorum, satın aldığımda kargo eve getirecekmiş (kapıya). Sonrasından ben sorumluyum. Halbuki beyaz eşyaları servis getirir ya da servis getirmese bile servis gelip ambalajı açtığında hasar tespit edilirse ben sorumlu olmam. Bu bana ters geldi. Magazadan nasıl fiyat çekerler acaba?
Gecen yıl başında Makroreyon üzerinden alışveriş yaptım.
Sağolsun firma oldukça ilgili fakat horoz biraz zorluk çıkardı. bina hakkina bilgisi olmadan bu cihaz binaya, asansöre sığmaz vinç kiralası demiş firmaya.
firmada beni aradı, bende bölge horoz lojistik gidip durumu izah ettim 1 kargo personeliyle dolabi yukarı çıkardık.
 
Pitbull Çevrimdışı

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,124
43
Bunlar pahalı markalar sanırım. Çok fazla para vermek istemiyorum.


İnternetten bakıyorum, satın aldığımda kargo eve getirecekmiş (kapıya). Sonrasından ben sorumluyum. Halbuki beyaz eşyaları servis getirir ya da servis getirmese bile servis gelip ambalajı açtığında hasar tespit edilirse ben sorumlu olmam. Bu bana ters geldi. Magazadan nasıl fiyat çekerler acaba?
Bu şekilde çalışan grundig oluyor. Grundig satıcısından alırsanız ürün servise geliyor adrese servis getirip montajı yapıyor.
 
SenolEker Çevrimdışı

SenolEker 

Aktif Üye
31 Tem 2021
127
60
Bu şekilde çalışan grundig oluyor. Grundig satıcısından alırsanız ürün servise geliyor adrese servis getirip montajı yapıyor.
Arçelik de böyle. Grundig'e de ARçelik bakıyor zaten.
Böyle olmayan bir beyaz eşyayı satın almayı çok riskli buluyorum. Çünkü bozuk kırık gelse sorumlusu sensin.

Samsung da "markalarımız" arasında görünüyor. Samsung buzdolabını da Arçelik aynı şekilde mi getiriyor acaba?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,799
Arçelik de böyle. Grundig'e de ARçelik bakıyor zaten.
Böyle olmayan bir beyaz eşyayı satın almayı çok riskli buluyorum. Çünkü bozuk kırık gelse sorumlusu sensin.

Samsung da "markalarımız" arasında görünüyor. Samsung buzdolabını da Arçelik aynı şekilde mi getiriyor acaba?
Online alışveriş siteleri üzerinden satın alırsanız servis getirmez. Vatan, Teknosa, Media Markt, Yetkili bayi üzerinden alırsanız servis getiriyor.
Media Markt tam emin değilim sanki kendi dağıtım hizmetleri vardı diye hatırlıyorum.
 
F Çevrimdışı

Fet1735

Süper Üye
25 Ağu 2018
780
Bunlar pahalı markalar sanırım. Çok fazla para vermek istemiyorum.


İnternetten bakıyorum, satın aldığımda kargo eve getirecekmiş (kapıya). Sonrasından ben sorumluyum. Halbuki beyaz eşyaları servis getirir ya da servis getirmese bile servis gelip ambalajı açtığında hasar tespit edilirse ben sorumlu olmam. Bu bana ters geldi. Magazadan nasıl fiyat çekerler acaba?
Minimum 30 yıl çalışır.
 
SenolEker Çevrimdışı

SenolEker 

Aktif Üye
31 Tem 2021
127
60
Bende.
Ölürsem oğlum kullanır.
Ülkemin %99'u cimri unutmuşum. 😂
Gerçek olaydır:
Bir pazaryeri sitesinde aynı ürünün hem 500 liraya hem 2500 liraya listelendiğini görünce önce satıcılardan birisi kazıkçı diye düşündüm ama sonra ikisinin de satıcısının aynı olduğunu gördüm. Merak edip satıcıyı aradım, bu ikisi arasındaki fark nedir diye sordum. Satıcı da "kimi müşteriler pahalı olanı alıyor. Eğer onu koymazsam o müşterileri kaçırırım, o yüzden onu da koydum. Aynı ürün" demişti. Demek ki o 2500 olanı %1'lik cimri olmayan kesim için koymuş. :sirit

Bu arada; "Planned obsolescence" diye bir şey var. Ama bu eski bir şey değil. Yeni icat oldu. Bunun anlamı şu:
Şu anda 30 yaşında X marka buzdolabı vardır. Ama bundan 30 sene sonra 60 yaşında olanı bulabileceğiniz halde 30 yaşında olanı bulamayacaksınız. Üstelik bunu yapmayan hiç bir marka yok. Buzdolabının ömrü, -yanlış bilmiyorsam- 10 yıldır.

Bir anımı daha yazayım dedim:
Çok eskiden, cep telefonları daha yeniyken bir telefon almak istedim. İki model var. Karşılaştırma yaptım, birisi faks gönderebiliyor, diğeri gönderemiyor. Tek fark bu. Ama cep telefonu ile faks gönderecek kimse muhtemelen yok. Bu yüzden (cimri de olduğumdan) faks gönderemeyeni istedim. Ama dam "yok" dedi. "Neden" dedim, "onu getirmiyoruz" dedi. "Neden getirmiyorsunuz" dedim, "Onu kimse almıyor" dedi. "Neden almıyor" dedim, "Çünkü o faks göndermiyor" dedi.
Bu da aslında %1'in cimri olduğunu göstermiyor mu?
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt