benim mb130 kartlı regal tv de dana gibi kasıyor.
Geçen gün servis çağırdım gelen teknisyenler baktı baktı baktı baktı ve baktı. Şaşırdılar, tv nin sorunları anlattım söylediklerimden bir şey anlamıyor gibi bir yüz ifadesi takındıklarını fark ettim.
Biraz fotoğraf çektiler tv nin kasmasını videoya çektiler.
Eee sonuç ne olacak dedim.
Abi biz beyaz eşya bölümüne bakıyoruz, adrese yakın olduğumuz için sana uğradık, bu çektiğimiz videoları tv bölümüne bakan arkadaşa göstereceğiz, vestel genel merkezede göndereceğiz bu kasma videolarını deyip gittiler.
1 hafta sonra gelen netice; sizin internet bağlantınız yavaş, tv o yüzden kasıyor dendi...
Konu ile alakasız oldu yazdıklarım ama, kasma kelimesini görünce yazmadan duramadım.