Ayıplı ürün için para iadesi

P Çevrimdışı

Promethe_us

Yeni Üye
13 Haz 2021
4
41
Herkese sağlıklı günler dilerim
18.05.2021 tarihinde aldığım 55"Oled 705 seri Philips televizyonum daha 1 ay geçtikten sonra dikey yeşil çizgi vermeye başladı. Haliyle servis kaydı açtırdım ve tv yi aldılar fakat ben ecvde yoktum eşim almış formu. Forma da tvde ve kasada kılcal çizikler mevcut yazılmış. Aradığımda olmayan şeyi niye yazıyorsunuz dedim. Abi o önemli değil ya formalite dendi. Bu ürün sanırım 6502 10. Maddeye göre ayıplı ürün statüsüne giriyor. Servise de ulaştığımda 1 haftadır merkezden mail bekliyoruz diyorlar.
Teknosa yı arayıp sözleşmeden çekilme hakkımı kullanacağım dediğimde servis raporu olmadan yapılamaz dendi. Sorum şu
Para iadesi için servis raporunu beklemek zorunda mıyım? Servis bana sormadan tamir ederse ki iletişim çok kötü yapabilirler, ne yapmalıyım. Teşekkür ederim. Sevgiler.

Adem Helvacı Adem Helvacı
 
P Çevrimdışı

Promethe_us

Yeni Üye
13 Haz 2021
4
41
Servise ulaşıp kesinlikle tamir istemiyorum diye belirtin. Dediğiniz gibi ürün ayıplı mal statüsüne giriyor. Para iadesi isteme hakkınız var.
Çok teşekkür ederim. Ulaşamıyorum bir türlü servise açmıyorlar. Saha elamanına mesaj attım tamir istemiyorum diye. En sonunda mekanlarına gideceğim artık başka çare kalmadı.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
TEKNOSA denen o illet yer afedersiniz ama EŞŞEK GİBİ tüketicinin seçimlik haklarına uymak zorunda. Yetkili servis raporuna mecbur değilsiniz.

Televizyonu geriye kabul etmeyin, servisin zaten tv yi SORUNDAN DOLAYI atölyeye aldığına dair elinizde belge de var.

6502 madde 11 kapsamında bu bir AYIPLI ÜRÜN dür ve seçimlik haklarınızı kullanabilme hakkı veriri size.

Teknosa bunu kolay yoldan yapıyorsa yapsın yapmıyorsa hakem heyetine gidin ve lütfen ÜRÜNÜN AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ seçeneğini tercih edin

ASLA ücret iadesi kabul etmeyiniz.
 
P Çevrimdışı

Promethe_us

Yeni Üye
13 Haz 2021
4
41
TEKNOSA denen o illet yer afedersiniz ama EŞŞEK GİBİ tüketicinin seçimlik haklarına uymak zorunda. Yetkili servis raporuna mecbur değilsiniz.

Televizyonu geriye kabul etmeyin, servisin zaten tv yi SORUNDAN DOLAYI atölyeye aldığına dair elinizde belge de var.

6502 madde 11 kapsamında bu bir AYIPLI ÜRÜN dür ve seçimlik haklarınızı kullanabilme hakkı veriri size.

Teknosa bunu kolay yoldan yapıyorsa yapsın yapmıyorsa hakem heyetine gidin ve lütfen ÜRÜNÜN AYIPSIZ MİSLİ İLE DEĞİŞİMİ seçeneğini tercih edin

ASLA ücret iadesi kabul etmeyiniz.
Adem Abi sağolasın. Çok özür dilerim bilmediğim için soruyorum: tv yi kabul etmeyin dediğin kısım servisten mi geri almayayım onlar mı iletiyor satıcıya yoksa firmaya ben mi servis raporuyla tv yi alıp gidiyorum orasını çözemedim.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
21,009
Adem Abi sağolasın. Çok özür dilerim bilmediğim için soruyorum: tv yi kabul etmeyin dediğin kısım servisten mi geri almayayım onlar mı iletiyor satıcıya yoksa firmaya ben mi servis raporuyla tv yi alıp gidiyorum orasını çözemedim.
Servisten almayın demek istemiş bence.
 
Geri
Üst Alt