P
Çevrimdışı
Promethe_us
Yeni Üye
- 13 Haz 2021
- 4
- 41
Herkese sağlıklı günler dilerim
18.05.2021 tarihinde aldığım 55"Oled 705 seri Philips televizyonum daha 1 ay geçtikten sonra dikey yeşil çizgi vermeye başladı. Haliyle servis kaydı açtırdım ve tv yi aldılar fakat ben ecvde yoktum eşim almış formu. Forma da tvde ve kasada kılcal çizikler mevcut yazılmış. Aradığımda olmayan şeyi niye yazıyorsunuz dedim. Abi o önemli değil ya formalite dendi. Bu ürün sanırım 6502 10. Maddeye göre ayıplı ürün statüsüne giriyor. Servise de ulaştığımda 1 haftadır merkezden mail bekliyoruz diyorlar.
Teknosa yı arayıp sözleşmeden çekilme hakkımı kullanacağım dediğimde servis raporu olmadan yapılamaz dendi. Sorum şu
Para iadesi için servis raporunu beklemek zorunda mıyım? Servis bana sormadan tamir ederse ki iletişim çok kötü yapabilirler, ne yapmalıyım. Teşekkür ederim. Sevgiler.
Adem Helvacı
18.05.2021 tarihinde aldığım 55"Oled 705 seri Philips televizyonum daha 1 ay geçtikten sonra dikey yeşil çizgi vermeye başladı. Haliyle servis kaydı açtırdım ve tv yi aldılar fakat ben ecvde yoktum eşim almış formu. Forma da tvde ve kasada kılcal çizikler mevcut yazılmış. Aradığımda olmayan şeyi niye yazıyorsunuz dedim. Abi o önemli değil ya formalite dendi. Bu ürün sanırım 6502 10. Maddeye göre ayıplı ürün statüsüne giriyor. Servise de ulaştığımda 1 haftadır merkezden mail bekliyoruz diyorlar.
Teknosa yı arayıp sözleşmeden çekilme hakkımı kullanacağım dediğimde servis raporu olmadan yapılamaz dendi. Sorum şu
Para iadesi için servis raporunu beklemek zorunda mıyım? Servis bana sormadan tamir ederse ki iletişim çok kötü yapabilirler, ne yapmalıyım. Teşekkür ederim. Sevgiler.
Adem Helvacı