M
Çevrimdışı
m.menguc
Kayıtsız / Doğrulanmamış
Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşıma 1200-1300 liraya FullHD bir televizyon lazım oldu. Ben de sürekli forumu takip ettiğim için bu fiyat bandında görüntü kalitesi iyi olduğu belirtilen AWOX'un 43" olan modelini tavsiye ettim. Siparişini verdik ve televizyon geldi. Ertesi gün servis kuruluma geldi. Kurulum bittikten sonra televizyonu açtıklarında ekranın kırık olduğunu gördük. Servis değişim/iade için tutanak tutmaları gerektiğini söylemiş. Buraya kadar her şey normal ilerliyor. Daha sonra arkadaşımdan tutanak tutmak için 50 TL ücret istemişler. Hayatımda ilk defa böyle birşey duydum, şaşkınım. Dedik ki servis işgüzarlık yapıyor AWOX'u arayalım. Aradık, dediler ki ücret doğrudur. Televizyon bizden kaynaklanmayan sebeplerle kusurlu değişime veya iadeye gidecek ama bizim 50 TL'yi tokatlayacaklar arada. İyi ki hepsiburada.com gibi bir yerden aldık da sorunumuz çözüldü. Aradık hepsiburada'yı. Hepsiburada, televizyonu getiren kargo firmasına bilgi vermiş ve onlar da tutanak tuttular. O tutanak ile ürünü gönderdik. Zamanımız ziyan oldu ama en azından maddi olarak mağdur olmadık hepsiburada sayesinde. Tekrar AWOX almak da ne kadar mantıklı olur şuan bilemiyorum. Bu işi tüketici hakem heyetine götürsek 50 lirayı kurtarırız belki ama 50 liradan fazla zamanımız ziyan olur. Bu işlerin böyle olması gerekmiyor bence. Bu konuyu açma sebebim, bu markanın televizyonlarını alacak arkadaşların bu sorunla muhtemelen karşılaşabileceklerini bildiğim için ve başımıza geldiği için uyarmak. Alırken göz önünde bulundurunuz.
Moderatör tarafında düzenlendi: