AWOX Servis Rezaleti | Tavsiye Forumu

AWOX Servis Rezaleti

m.menguc 

Bronz Üye
Katılım
23 Haz 2018
Mesajlar
432
Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşıma 1200-1300 liraya FullHD bir televizyon lazım oldu. Ben de sürekli forumu takip ettiğim için bu fiyat bandında görüntü kalitesi iyi olduğu belirtilen AWOX'un 43" olan modelini tavsiye ettim. Siparişini verdik ve televizyon geldi. Ertesi gün servis kuruluma geldi. Kurulum bittikten sonra televizyonu açtıklarında ekranın kırık olduğunu gördük. Servis değişim/iade için tutanak tutmaları gerektiğini söylemiş. Buraya kadar her şey normal ilerliyor. Daha sonra arkadaşımdan tutanak tutmak için 50 TL ücret istemişler. Hayatımda ilk defa böyle birşey duydum, şaşkınım. Dedik ki servis işgüzarlık yapıyor AWOX'u arayalım. Aradık, dediler ki ücret doğrudur. Televizyon bizden kaynaklanmayan sebeplerle kusurlu değişime veya iadeye gidecek ama bizim 50 TL'yi tokatlayacaklar arada. İyi ki hepsiburada.com gibi bir yerden aldık da sorunumuz çözüldü. Aradık hepsiburada'yı. Hepsiburada, televizyonu getiren kargo firmasına bilgi vermiş ve onlar da tutanak tuttular. O tutanak ile ürünü gönderdik. Zamanımız ziyan oldu ama en azından maddi olarak mağdur olmadık hepsiburada sayesinde. Tekrar AWOX almak da ne kadar mantıklı olur şuan bilemiyorum. Bu işi tüketici hakem heyetine götürsek 50 lirayı kurtarırız belki ama 50 liradan fazla zamanımız ziyan olur. Bu işlerin böyle olması gerekmiyor bence. Bu konuyu açma sebebim, bu markanın televizyonlarını alacak arkadaşların bu sorunla muhtemelen karşılaşabileceklerini bildiğim için ve başımıza geldiği için uyarmak. Alırken göz önünde bulundurunuz.



IMG-20181207-WA0002.jpg


IMG_20181207_230325.jpg
 
Son düzenleme:

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
15,336
Öncelikle geçmiş olsun. AWOX'da ücretsiz kurulum var mı bilmiyorum, belki kurulum hizmeti ücretlidir?
Hepsiburada sitesinde kurulum ücretine dair bir ibare var mıydı? :alala
 

Adem Helvacı 

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
17 Şub 2017
Mesajlar
19,779
Yaş
48
İlginç.

Teknik olarak aslında servis bir şekilde zaten kurulum hizmetini sunmuş oluyor. Yoksa nereden görecek kırık olduğunu. Yani evinize kadar gelmiş, ürünü kurmuş, enerjiyi vermiş. Ekran kırık çıkmasaydı ''Aha şu açma kapama tuşu, bu da kanal değiştirme'' diyecek ve gidecekti yani kurulum tamamlanmış olacaktı. Hizmet bir şekilde verilmiş, Kurum bunu KURULUM adı altında ödemek yerine HASAR TESPİT adı altında ödeyecek servise. Konu kargo firmasına ihale edilecekse sen yine tut raporunu, kes kargo firmasının carisinden olsun bitsin, neticede kurumsal anlaşmalar yapılırken tüm olasılık hesapları önceden sözleşmeye dahil ediliyor. Servis parasını kurumdan alır, raporunu tutar, kimse üzülmez mağdur olmaz.

AWOX henüz kurumsallaşma sürecini tamamlayamamış bir marka.

Ben düşünüyorum şimdi bundan sonraki süreçte beyaz eşyalar piyasaya sürüldüğünde ne olacak bu işin sonu?
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
15,336
İlginç.

Teknik olarak aslında servis bir şekilde zaten kurulum hizmetini sunmuş oluyor. Yoksa nereden görecek kırık olduğunu. Yani evinize kadar gelmiş, ürünü kurmuş, enerjiyi vermiş. Ekran kırık çıkmasaydı ''Aha şu açma kapama tuşu, bu da kanal değiştirme'' diyecek ve gidecekti yani kurulum tamamlanmış olacaktı. Hizmet bir şekilde verilmiş, Kurum bunu KURULUM adı altında ödemek yerine HASAR TESPİT adı altında ödeyecek servise. Konu kargo firmasına ihale edilecekse sen yine tut raporunu, kes kargo firmasının carisinden olsun bitsin, neticede kurumsal anlaşmalar yapılırken tüm olasılık hesapları önceden sözleşmeye dahil ediliyor. Servis parasını kurumdan alır, raporunu tutar, kimse üzülmez mağdur olmaz.

AWOX henüz kurumsallaşma sürecini tamamlayamamış bir marka.

Ben düşünüyorum şimdi bundan sonraki süreçte beyaz eşyalar piyasaya sürüldüğünde ne olacak bu işin sonu?

Bu kadar basit bir meseleyi çözmeleri gerekiyor.:bilmiyom
 

azrael85

Bronz Üye
Katılım
31 Ara 2017
Mesajlar
208
50 tl ücret istemeleri çok ayıp olmuş, ozaman awox firması bir miktar kırık ekranlı tv leri ucuza sürsün piyasaya, herkese rapor tutar ek gelir olmuş olur kendilerine
 

tkartal 

Platin Üye
Katılım
5 Şub 2018
Mesajlar
1,677
Yaş
41
Servislerin de bu markayla bir sıkıntısı var bence.. Hangi servisine sorsam bıraktık diyor. Mesela bulunduğum şehirdeki serviside bırakmış. Bıraktığını bilsem almazdımda.. Yani benim TV bozulsa 20 km aşımına uğradığından ücret ödeyeceğim. Ne saçma dimi.. E banane servisin yoksa.. Ki zaten araçla ben götürmüştüm. Paramla rezillik çektim...Ve sorunumda çözülmedi. Sözde cebimizi ve aynı zamanda yerli kazansın dedim. Sen profesyonel olmadıktan sonra marka olsan ne olur yerli olsan ne olur. Müşteri kaybedersin. Burada ve benzeri yerlerde memnuniyetsizliğin dile getirilir.
 

m.menguc 

Bronz Üye
Katılım
23 Haz 2018
Mesajlar
432
Yerel satıcıdan mı aldınız yoksa satıcı hepsiburada mıydı?
:hmm
Eren store diye alt bir satıcı. Ama satıcı AWOX'dan çok ilgilendi. Mağdur etmeyiz falan dediler. Kurulum zaten ücretsiz tutanağa nasıl para isterler dediler. Ama AWOX'u arayınca tutanağa para alıyoruz demeleri ekranın kırık çıkmasından daha çok şaşırttı beni.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İlginç.

Teknik olarak aslında servis bir şekilde zaten kurulum hizmetini sunmuş oluyor. Yoksa nereden görecek kırık olduğunu. Yani evinize kadar gelmiş, ürünü kurmuş, enerjiyi vermiş. Ekran kırık çıkmasaydı ''Aha şu açma kapama tuşu, bu da kanal değiştirme'' diyecek ve gidecekti yani kurulum tamamlanmış olacaktı. Hizmet bir şekilde verilmiş, Kurum bunu KURULUM adı altında ödemek yerine HASAR TESPİT adı altında ödeyecek servise. Konu kargo firmasına ihale edilecekse sen yine tut raporunu, kes kargo firmasının carisinden olsun bitsin, neticede kurumsal anlaşmalar yapılırken tüm olasılık hesapları önceden sözleşmeye dahil ediliyor. Servis parasını kurumdan alır, raporunu tutar, kimse üzülmez mağdur olmaz.

AWOX henüz kurumsallaşma sürecini tamamlayamamış bir marka.

Ben düşünüyorum şimdi bundan sonraki süreçte beyaz eşyalar piyasaya sürüldüğünde ne olacak bu işin sonu?

Hocam ben de şaşırdım. Kutu içerisinden askı aparatı ücretsiz çıkıyor. Onu da takmışlar yerine. Kurmuşlar etmişler. Ekran kırık çıkınca tutanak tutacağız demişler. 50 lira ücret talep etmişler. İşi geri kargo firmasıyla hallettik düşünün yani.
 

teraspy 

The Emmi
TFC Team
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
11,920
Yaş
61
Hımmm,AWOX kendi sitesindeki fiyatları da acaip uçuk,satış sitelerinde ise neredeyse yarı yarıya :hmm


avox.png




EK:
https://www.awox.com.tr/
Hani,"amma uydurmuşun" denmesin diye link ;)
 

TamirciÇırağı

Aktif Üye
Katılım
19 Eki 2018
Mesajlar
54
Yaş
27
Rapor için ücret çok mantıksız geldi bana Avox un biraz daha yol alması lazım servis konusunda
 

tkartal 

Platin Üye
Katılım
5 Şub 2018
Mesajlar
1,677
Yaş
41
Haier marka yeni ve piyasaya girmiş bir laptop almıştım. Yaklaşık on sene önce... Her eve laptop gibi de bir kampanyaları vardı. Uygun fiyatlı AMD işlemcili.. Neyse cihazda işlemcide yanılmıyorsam sivrisinek gibi ince tiz bir ses çıkıyordu. Servisi aradım dedim böyle böyle.. Mümkünse değişim talep ediyorum dedim. Tamam siz gönderin dediler. Gönderdim ve laptopu değiştirip gönderdiler. Valla helal olsun dedim. Müşteri memnuniyeti hassasiyeti çok önemli. Ki yaklaşık on yıl geçti ben bunu burada yazıyorum. Gerisini siz düşünün...
 

Adem Helvacı 

Everybody Dies
Yönetici
Administrator
Katılım
17 Şub 2017
Mesajlar
19,779
Yaş
48
Haier marka yeni ve piyasaya girmiş bir laptop almıştım. Yaklaşık on sene önce... Her eve laptop gibi de bir kampanyaları vardı. Uygun fiyatlı AMD işlemcili.. Neyse cihazda işlemcide yanılmıyorsam sivrisinek gibi ince tiz bir ses çıkıyordu. Servisi aradım dedim böyle böyle.. Mümkünse değişim talep ediyorum dedim. Tamam siz gönderin dediler. Gönderdim ve laptopu değiştirip gönderdiler. Valla helal olsun dedim. Müşteri memnuniyeti hassasiyeti çok önemli. Ki yaklaşık on yıl geçti ben bunu burada yazıyorum. Gerisini siz düşünün...


Şimdi bunları yazıyorum diye bana çok vırvır edenler var ama, beni az çok tanıdınız ve biliyorsunuz ki öyle markalardan kurumlardan vs çekincem yoktur. Her zaman yazdığım gibi en fazla ceza yazıp sözleşme feshederler o kadar, ama bu, benim yazdıklarımın ve burada bu kadar insanın belli başlı markalarla yaşadığı soruların GERÇEK olduğunu örtbas edemez.

Bakınız daha BUGÜN yaşadığım bir örnek.

X markasının Y model 2 ürünü arıza yapmış, sistemden yedek parça sipariş etmişim, siparişlerim iptal edilmiş ve bana mail atmışlar ''tedarik sorunu var, ürünleri bize yollayın''

Allah Allah yok artık, ürünlerde kıytırık şeyler, mağazayı aradım dedim ki ''bana ürünün faturası ve evraklarını yollayın bular fabrikaya gidecek''

Bakınız detay burada devreye giriyor.

Mağaza sahibi dahi dedi ki ''Adem abi böyle kıytrık şey için ürün fabrikaya mı gider Allah Aşkına, Bu insanlar o sorun çözülene kadar o kadar beklemek zorunda değil, Sen bana ürünleri yolla, Ben müşterime yenisini veririm, onları da toptancıya iade ederim''

Tamamdır kardeşim dedim ürünleri iade ettim, Mağaza vatandaşları aradı, kutusunda cillop gibi yeni ürünleri verdi, eskileri de kendi deposuna koydu, ben onları toptancı geldiğinde iade ederim dedi.


Yahu bunların birisi koskoca fabrika, Diğeri ise yerel bir mağaza.

Allah Aşkına siz söyleyin. Bunların hangisi profesyonel? Hangisinin vizyonu geniş? Hangisi Halkın yanında?

Bak gördün mü burada genelde kötülediğim satıcılardan örnek bir davranış bu.

Yani diyeceğim o ki Evet, AWOX markasının MARKA olmak anlamında daha katetmesi gereken milyonlarca kilometre var.

Başka bir X markadan da örnek verebilirim buna benzer bir saçmalık ama maalesef ülkemizde kurumsallaşamamış o kadar çok sözde marka var ki, hangi birisini yazayım veya anlatayım.

Bir gün bunların tamamını bir kitap halinde yayınlayacağım inşallah :)))
 

Benzer konular

Üst