Awox Müşterileri Neden Kaliteli Hizmet Alamazlar? (Ankete Katılın Lütfen)

AWOX Markasına Güvenir misiniz?


  • Kullanılan toplam oy
    40
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Aslında bu konunun amacı tamamen anket açmak amaçlıdır.

Aşağıdaki linkte bulunan videoda bahsi geçen AWOX MARKASINA GÜVENİRMİSİNİZ sorusunun cevabını merak ettiğimizden dolayı anket açma gerekliliği doğmuştur.

Videoda ince detaylar ve ülkemizdeki yetkili servislik işleyişine dair ciddi gerçek bilgiler bulunmaktadır.

 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Vay beeee, Topluluk sekmesinde 300 kişi oy kullanmış, güvenilirlik oranı %10

Gerçeklerle yüzleşmeden nasıl bu ülkenin markası olacak bu firmalar anlamak mümkün değil.


awx.jpg
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Bedava verseler eve ocağa sokmam. Dertsiz başını derde sokarsın. Gün sayarsın, uykuların kaçar, sabır testine tabi olursun, paranla rezil olursun, keşkelerin olur, pişmanlıkların olur vs. vs. vs.
Güven mi? Hangi güven? Seninle dalga geçen üçkağıtçı bir awoxa mı güven? Bunlara insanlık dahi yapılmaz. Neyse....
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben arkadaştan araç alıp tvyi 21 kmlik servise götürdüğümü biliyorum. Yok neymiş 20 km sonrası ücretliymiş. Fakat fabrikayla bir şekil konuşursanız o zaman ücret almıyor. Servis geliyor.
O an imkanım olsaydı. Balyozla kırıp videoya çekecektim.
 
Son düzenleme:
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
Garanti kapsamını umursamayan, tüketici hakem heyetinin kararını dahi hiçe sayan bir işletmenin faaliyetlerine de nasıl müsaade ederler onu da anlamış değilim...

TV arızalı servis vasıtasıyla fabrikaya gidiyor. Fabrika beni arıyor. Elimizde panel yok size bayiden TV gönderelim diyor. Yoksa banane muadili bir TV gönder bana.. Tamam dedim. Üstte verim. Sıfır anlaşalım. Gönderin dedim. Ona da devasa bir fiyat çıkardılar. Ulan bu adam mağdur suçlu sensin zaten orta yolu bulup müşterini memnun etsene !?
Bendeki salaklık bunlara iyilik yapılmaz yazmamın sebebi bayiden TV kabul ettim. O kadarda konuştum. Bakın tvde şu olmasın bu olmasın diye.. Gelen TV'yi görseydiniz keşke.. Bozuldu yine gitti fabrikaya.. Orda benden giden tvnin anakartı başka panel vs. derleyip TV yapıp gönderdiler tekrar bana..

Bumudur üretim anlayışı? Bu mudur GÜVEN?

Bu yazdıklarım ikinci aşama olan sıkıntılar..
Birinci aşama olan 21 km. mevzusu..
Üçüncü aşama ise şuanki mevcut sıkıntı.. Ve süreç mahkemede...
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,455
50
maalesef usta bu led barlardan bulunmuyor servisde günlerce beklemiş. müşteri almış gelmiş. söktük vestel 32'' publik kasa ledlerinden uydurduk. aslında uydurma işi hiç sevmem başka bir tamirciye gitse bunu kim yaptı ahmet usta yav böyle işmi olur kardeşim ledin orjinali takılır böyle uyduruk iş olmaz diyerekten hayıflanır .aslında müşteri cihazı tamir olmuyor diye seg alıyor kanal ayarı için servise geliyor yardımcı oluyoruz.bizide led bar değiştirirken görüyor .engelli çocuğu kullanıyormuş led arıza yapmış sürüncemede kalınca başka tv almış .rica etti durumu anlattı getir bakalım dedik elimizdeki ledleride güç kartı çalıştırınca uydurma işi yaptık led mercekler karışılamadı mecburen maket bıçağıyla işlem yaptık. vatandaşın işini gördük. müşterinin hayır duasını aldık .cihazı alıp kapıdan çıkarken tekrar arıza yaparsa yine sana getiririm diyerekten çıktı.:hihi
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Garanti kapsamını umursamayan, tüketici hakem heyetinin kararını dahi hiçe sayan bir işletmenin faaliyetlerine de nasıl müsaade ederler onu da anlamış değilim...

TV arızalı servis vasıtasıyla fabrikaya gidiyor. Fabrika beni arıyor. Elimizde panel yok size bayiden TV gönderelim diyor. Yoksa banane muadili bir TV gönder bana.. Tamam dedim. Üstte verim. Sıfır anlaşalım. Gönderin dedim. Ona da devasa bir fiyat çıkardılar. Ulan bu adam mağdur suçlu sensin zaten orta yolu bulup müşterini memnun etsene !?
Bendeki salaklık bunlara iyilik yapılmaz yazmamın sebebi bayiden TV kabul ettim. O kadarda konuştum. Bakın tvde şu olmasın bu olmasın diye.. Gelen TV'yi görseydiniz keşke.. Bozuldu yine gitti fabrikaya.. Orda benden giden tvnin anakartı başka panel vs. derleyip TV yapıp gönderdiler tekrar bana..

Bumudur üretim anlayışı? Bu mudur GÜVEN?

Bu yazdıklarım ikinci aşama olan sıkıntılar..
Birinci aşama olan 21 km. mevzusu..
Üçüncü aşama ise şuanki mevcut sıkıntı.. Ve süreç mahkemede...


''Hakem Heyeti Kararlarını Uygulamıyorlar'' Söylemimdeki dayanak noktalarından birisi sizdiniz zaten.
Diğeri de benim yetki alanımdaki bölgede olan bir kardeşimizdi.

Hatta kendisi de BAYMAK Yetkili servisiydi çocuğun.

SIFIR satın alınmış ve 4 gün sonra arıza yapmış bir tv fabrikaya 4 kere gitti, toplamda 7 ay gibi bir süre sorun çözülmedi.

Ne 20 gün azami tamir süresi tanıyorlar ne de seçimlik hakları. Şikayet dilekçesini kendi ellerimle yazdım. Heyetten haklı çıktı, kararı karşı taraf uygulamayınca biz de Avukat arkadaş aracılığı ile konuyu icra müdürlüğü kanalından ilerletme kararı aldık.

Aklıma geldi yarın arayıp sorayım ne olmuş diye.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
maalesef usta bu led barlardan bulunmuyor servisde günlerce beklemiş. müşteri almış gelmiş. söktük vestel 32'' publik kasa ledlerinden uydurduk. aslında uydurma işi hiç sevmem başka bir tamirciye gitse bunu kim yaptı ahmet usta yav böyle işmi olur kardeşim ledin orjinali takılır böyle uyduruk iş olmaz diyerekten hayıflanır .aslında müşteri cihazı tamir olmuyor diye seg alıyor kanal ayarı için servise geliyor yardımcı oluyoruz.bizide led bar değiştirirken görüyor .engelli çocuğu kullanıyormuş led arıza yapmış sürüncemede kalınca başka tv almış .rica etti durumu anlattı getir bakalım dedik elimizdeki ledleride güç kartı çalıştırınca uydurma işi yaptık led mercekler karışılamadı mecburen maket bıçağıyla işlem yaptık. vatandaşın işini gördük. müşterinin hayır duasını aldık .cihazı alıp kapıdan çıkarken tekrar arıza yaparsa yine sana getiririm diyerekten çıktı.:hihi
Ellerin dert görmesin güzel ustam.

Bunu var ya anlatsam ''İftira atıyor'' derler benim için ancak bakın kutuyu gözünüzün önünde açtım video kaydı ile.

Peki neden yaptım bunu? Başıma geleceği bildiğim için..
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
''Hakem Heyeti Kararlarını Uygulamıyorlar'' Söylemimdeki dayanak noktalarından birisi sizdiniz zaten.
Diğeri de benim yetki alanımdaki bölgede olan bir kardeşimizdi.

Hatta kendisi de BAYMAK Yetkili servisiydi çocuğun.

SIFIR satın alınmış ve 4 gün sonra arıza yapmış bir tv fabrikaya 4 kere gitti, toplamda 7 ay gibi bir süre sorun çözülmedi.

Ne 20 gün azami tamir süresi tanıyorlar ne de seçimlik hakları. Şikayet dilekçesini kendi ellerimle yazdım. Heyetten haklı çıktı, kararı karşı taraf uygulamayınca biz de Avukat arkadaş aracılığı ile konuyu icra müdürlüğü kanalından ilerletme kararı aldık.

Aklıma geldi yarın arayıp sorayım ne olmuş diye.
Merak ettiğim konu eğer heyetten haklı çıkarsam, karşı taraf uygulamazsa avukat mı tutucam? Ve avukat icra ile faturadaki ücreti mi talep edecek? Yada nasıl oluyor? Ben değişim için mahkemeye verdim!
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Faturadaki ücretin benim için bir önemi yok ama.. Ki zaten ücret iadesi istemiyorum. O zamanki ücretle şimdiki bir değil..
Yani karşı taraf karara uymazsa. Bende avukat tutmazsam olay bitecek öyle mi?
Hayır kendiniz icra dairesinde dosya oluşturup kararın cebri icra ile uygulanmasını sağlayabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
bydublor Çevrimdışı

bydublor 

Aktif Üye
10 Ara 2017
242
Aslinda bende awox un ilk cikardigi cakma 4k 65" cihazi var. Bir kere cihaz kafayi yedi :) ne yaptimsa kendim çözüm bulamadim. Sonra servislik oldum yalan yok 2 gune geldiler 65 inc tvyi aldilar goturduler 1 hafta sonra da getirdiler. Garantiden ankart degisti dendi ama sanmiyorum servis menusunden veya yazilim atilinca duzelebilecek bir sorundu ancak ne servisler ne musteri hizmetleri sattiklari urunlerin teknik donanimlari ile alakali yeterli bilgi sahibi. Bu cihazi almadan once tv ile alakalı fabrikadaki usta ile bile gorustum tv satisa cikmis adanlar teknik ozelliklerini bilmiyordu. Ama bizim ulkemizde maalesef her malin bir alicisi var. Sunu unutmamak lazim ki artik tüketici sadece ürün satin almiyor ayni zamanda urunle beraber garantisi dahilinde hizmette satin aliyor ve ne kadar kaliteli düzgün hizmet o kadar guven
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Aslinda bende awox un ilk cikardigi cakma 4k 65" cihazi var. Bir kere cihaz kafayi yedi :) ne yaptimsa kendim çözüm bulamadim. Sonra servislik oldum yalan yok 2 gune geldiler 65 inc tvyi aldilar goturduler 1 hafta sonra da getirdiler. Garantiden ankart degisti dendi ama sanmiyorum servis menusunden veya yazilim atilinca duzelebilecek bir sorundu ancak ne servisler ne musteri hizmetleri sattiklari urunlerin teknik donanimlari ile alakali yeterli bilgi sahibi. Bu cihazi almadan once tv ile alakalı fabrikadaki usta ile bile gorustum tv satisa cikmis adanlar teknik ozelliklerini bilmiyordu. Ama bizim ulkemizde maalesef her malin bir alicisi var. Sunu unutmamak lazim ki artik tüketici sadece ürün satin almiyor ayni zamanda urunle beraber garantisi dahilinde hizmette satin aliyor ve ne kadar kaliteli düzgün hizmet o kadar guven
Kesinlikle haklısın kardeşim o nedenle zaten yasada bunun adına MAL VE HİZMET diye geçer :ok

On numara tespit.
 
Geri
Üst Alt