Awox 50str5100 android TV ile sınavım

B Çevrimdışı

bluemagic1903

Yeni Üye
3 Haz 2018
12
35
Merhaba

Arkadaşlar bu ürünü almıştım 1 ay olmadan bozuldu ve halen garanti de garanti cihazı yapıp gönderemiyor orda ki çalışanların da müşteri ile alakaları sıfır 29 gün olmuş 23 iş günü tam bir rezalet haldeyiz :)

Merhaba forum üyeleri

Sizlere başımda ki belayı hikaye tadıyla görsellerle anlatacağım..

04.12.2019 tarihinde N11 den bir Awox 50str5100 android TV siparis ettim. 06.12.2019 tarihinde geldi televizyon garantisi sisteme girildi neyse izlemeye başladık başarılı bir cihaz olmamasına rağmen ev kullanımı için işimi görecek gibiydi...

TV 29.12.2019 tarihinde sabah açmaya çalıştığımız da açılmadı garanti firması yılbaşını mazeret göstererek cihazı 02.01.2020 tarihinde benden aldı ve alış o alış :) 15 gün evde olmamama rağmen TV den hiç haber yoktu daha sonra benim aramalarım başladı garantiyi arıyorum sistem yok daha göndermedim diyor :) sanki benim sorunum keyifle bekletiyor amatör bir firma olduğunu anladım aslında ama yapacak birşey yoktu. 1 hafta daha bekledim yine ses yok bugün 30.01.2020 tarihi cihaz halen yok sözde son gündür akşam teslim edilecek anakart awox merkezden yetkili serviste birleştirip bana teslim edecek. İş günü olarak 23 gün olmuş hakem heyeti ile görüştüm başlatın işlemlerinizi gelin dediler toplam da da 29 gün oldu :) az önce yine aradim yapacak birşey diye bir cevap aldim. Harikasınız sizi ayakta alkışlıyorum dedim kapattim. Bu firma can holding m ne reklamıyla TV lerde boy gösteriyor almak isterseniz fabrikasını bi arayın muhattap var mı sizle ilgileniyorlar m bakın sorulara cevap vermiyorlar bile ben yandım siz yanmayın dertsiz başınıza dert isterseniz kesinlikle awox ama yok aman böyle iyiyim birde bunlar çıkmasın diyorsaniz size fikir vermek için yazdım bunları çevrenize de aldırmayın pişman olursunuz.

Saygılarımla

IMG-20200130-WA0027.jpg
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Kötü bir tecrübe olmuş. İşin içinden çıkamıyorsanız parayı iade edin bari. Hangi akılla müşterinin o kadar süre bekleyeceğini düşünmüşler ki?
Hani yedek parça tedarik problemi varsa bile (gümrükte bekleme vs.) bu AWOX'un sorunu olmalı.
Müşteriyi böyle bekletmesi onlara bir şey kazandırmadı gördükleri gibi.
Geçmiş olsun. :bilmiyom
 
B Çevrimdışı

bluemagic1903

Yeni Üye
3 Haz 2018
12
35
Çok samimi b tavsiye inanın benim ki uzak durun bu firmadan yetkilileri de sorumsuz firma da sorumsuz muhattap yok sadece satıcı firma ilgilendi şerit ticaret diye b firmadan almışım her koşulda sizin yaninizdayiz biz gerekirse hakem heyetinin sonucunu biz bekler sizi yine zorda bırakmayız diyebildi
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Çok samimi b tavsiye inanın benim ki uzak durun bu firmadan yetkilileri de sorumsuz firma da sorumsuz muhattap yok sadece satıcı firma ilgilendi şerit ticaret diye b firmadan almışım her koşulda sizin yaninizdayiz biz gerekirse hakem heyetinin sonucunu biz bekler sizi yine zorda bırakmayız diyebildi
En azından güvenilir bir satıcıya denk gelmişsiniz, o da iyi bir durum hocam.
AWOX ile sorun yaşayan ilk siz değilsiniz, samimiyetinize inanıyorum.
TKartaL tkartal üyemiz de kendileri ile sorun yaşamıştı.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Firma ile sorun yaşayan sadece müşteri değil ki.

Servisler de sorun yaşıyor.

Ben 2 hafta boyunca fabrikaya gitmesi gereken tv yi yollayamadım çünkü anlaşmalı kargo firması olan Yurtiçi kargo, çılgın perşembe ve hırçın cuma gibi satışların yarattığı yoğunluğu gerekçe göstererek ürünü almadı. Hergün yüzyüze baktığımız, her gün bana ürün getirip benden ürün alan kargo firmasına bu tv yi bir türlü teslim edemedim.

Awox arayıp haber veriyorum "Yok canım neden almasınlar" cevabı alıyorum.

Belgelerini buraya ekleyebilirim isterseniz, cebimden 63tl para ödedim ve mng kargo ile yolladım televizyonu.

Ne oldu biliyormusunuz?

Kutuyu açmadan teslim almayız demişler.

MNG de, böyle bir uygulamamız yok diye ürünü teslim etmemiş, tv olduğu gibi banangeri döndü ve bir 63tl daha ödedim mi?

Aradan 3 hafta geçti vatandaşın tv halen teslim edilmemiş, günler süren yazışmalar ve görüşmeler sonucu nihayet Yurtiçi kargonun gönlü oldu gelip aldılar ürünü

Peki vatandaşın çilesi bitti mi?

Bu gün merakımdan kontrol ettim, sadece bu vatandaş için 16 mail, 22 telefon görüşmesi olmuş.

Arkadaş Mars gezegenine mekik yollamıyoruz, altı üstü paneli bozuk tv yi (hem de montajda arızalı çıkan tv) tamir edip (vatandaşın onarımı kabul etmesi bile lütuf iken) yollayacaksın bu kadar.

Yani servis keyfinden bekletmiyor, vatandaş keyfinden çile çekmiyor, kargocular keyfinden almamazlık etmiyor, bütün iş Awox un iş ciddiyetine bağlı.
 
B Çevrimdışı

bluemagic1903

Yeni Üye
3 Haz 2018
12
35
Adem abi Ankara'daym ben hatırlarsın seninle görüşmüştük kayıt dışı konuşmalarımız olmuştu sen incelikleri anlatmıstin bu ürünün ilk garantiye gideceği zaman bana bende dedim ki gitsin bari diye düşündüm ama rezalet sonuç bu işte elimde şuan hakem heyetine gidip 3 ay bekleme seçeneği var yapar mıyım yaparım ama satıcı firma çok iyi ve ilgili gondermemi söyledi son şans onlara gönderip iade başlayacağım n11 den bakalm sonuç ne olacak lütfen senden de ricam cihaz inceliyorsunuz ya bu müşteri hizmetleri kısımlarini seni sevenlere takip edenlere ilet biz onlara değil sen ve senin gibi iyi insanlara tamah ediyoruz.. saygılar
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Çok samimi b tavsiye inanın benim ki uzak durun bu firmadan yetkilileri de sorumsuz firma da sorumsuz muhattap yok sadece satıcı firma ilgilendi şerit ticaret diye b firmadan almışım her koşulda sizin yaninizdayiz biz gerekirse hakem heyetinin sonucunu biz bekler sizi yine zorda bırakmayız diyebildi
Dün Gaziemir Metro markette bu tvden aldırmadım genç adama,satıcı da şaşıdı ,hatta forumu açıp sevgili TKartaL tkartal 'ın konusunu okuttum kısacık,alacak kişi ve satıcı inanamadı,"böylemi olmuş gerçekten" dediler ,tabii o kişide almadı tvyi. :ok

 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Firma ile sorun yaşayan sadece müşteri değil ki.

Servisler de sorun yaşıyor.

Ben 2 hafta boyunca fabrikaya gitmesi gereken tv yi yollayamadım çünkü anlaşmalı kargo firması olan Yurtiçi kargo, çılgın perşembe ve hırçın cuma gibi satışların yarattığı yoğunluğu gerekçe göstererek ürünü almadı. Hergün yüzyüze baktığımız, her gün bana ürün getirip benden ürün alan kargo firmasına bu tv yi bir türlü teslim edemedim.

Awox arayıp haber veriyorum "Yok canım neden almasınlar" cevabı alıyorum.

Belgelerini buraya ekleyebilirim isterseniz, cebimden 63tl para ödedim ve mng kargo ile yolladım televizyonu.

Ne oldu biliyormusunuz?

Kutuyu açmadan teslim almayız demişler.

MNG de, böyle bir uygulamamız yok diye ürünü teslim etmemiş, tv olduğu gibi banangeri döndü ve bir 63tl daha ödedim mi?

Aradan 3 hafta geçti vatandaşın tv halen teslim edilmemiş, günler süren yazışmalar ve görüşmeler sonucu nihayet Yurtiçi kargonun gönlü oldu gelip aldılar ürünü

Peki vatandaşın çilesi bitti mi?

Bu gün merakımdan kontrol ettim, sadece bu vatandaş için 16 mail, 22 telefon görüşmesi olmuş.

Arkadaş Mars gezegenine mekik yollamıyoruz, altı üstü paneli bozuk tv yi (hem de montajda arızalı çıkan tv) tamir edip (vatandaşın onarımı kabul etmesi bile lütuf iken) yollayacaksın bu kadar.

Yani servis keyfinden bekletmiyor, vatandaş keyfinden çile çekmiyor, kargocular keyfinden almamazlık etmiyor, bütün iş Awox un iş ciddiyetine bağlı.
Benim awox çilemin birde bu tip macerası var. Ben burda konu açıp çektiğim sıkıntıları yazarken yazmadıklarımda var tabiki... Mesela gönderipte geri gelen tvmin kargoda paneli kırılmıştı. Ve tekrar geri gitmişti. Sağlamı geldi bozuk çıktı vs. vs. deli olmamak elde değildi... Ve halada tam düzgün değil. Bazen ekran sağ tarafta dalgalanma mevcut...



Bir daha awox mu tövbe.....! Aklıma geldikçe çıldırıyorum...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dün Gaziemir Metro markette bu tvden aldırmadım genç adama,satıcı da şaşıdı ,hatta forumu açıp sevgili TKartaL tkartal 'ın konusunu okuttum kısacık,alacak kişi ve satıcı inanamadı,"böylemi olmuş gerçekten" dediler ,tabii o kişide almadı tvyi. :ok

İsabetli bir karar olmuş teraspy teraspy abicim....
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gerçekten yazık ya.. Şu çileye ızdırapa bakar mısın? Sizi çok iyi anlıyorum. Keşke önce fabrikayı arayıp görüşme sağlayıp kargoyu siz gönderseydiniz... İkincisi şikayet var. coma yazın durumu awoxtan sizi arıyorlar. En azından gözlerini korkutun.. Birde bu markanın yetkili servisinin eline düştümü vay halimize... Yine yazıyorum ben hayatımda böyle bir marka böyle bir hizmet görmedim. Ulen profesyonel olda ikinciyide seni tercih edelim. Satış sonrası sıfır..
 
Son düzenleme:
B Çevrimdışı

bluemagic1903

Yeni Üye
3 Haz 2018
12
35
Benim awox çilemin birde bu tip macerası var. Ben burda konu açıp çektiğim sıkıntıları yazarken yazmadıklarımda var tabiki... Mesela gönderipte geri gelen tvmin kargoda paneli kırılmıştı. Ve tekrar geri gitmişti. Sağlamı geldi bozuk çıktı vs. vs. deli olmamak elde değildi... Ve halada tam düzgün değil. Bazen ekran sağ tarafta dalgalanma mevcut...



Bir daha awox mu tövbe.....! Aklıma geldikçe çıldırıyorum...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İsabetli bir karar olmuş teraspy teraspy abicim....
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gerçekten yazık ya.. Şu çileye ızdırapa bakar mısın? Sizi çok iyi anlıyorum. Keşke önce fabrikayı arayıp görüşme sağlayıp kargoyu siz gönderseydiniz... İkincisi şikayet var. coma yazın durumu awoxtan sizi arıyorlar. En azından gözlerini korkutun.. Birde bu markanın yetkili servisinin eline düştümü vay halimize... Yine yazıyorum ben hayatımda böyle bir marka böyle bir hizmet görmedim. Ulen profesyonel olda ikinciyide seni tercih edelim. Satış sonrası sıfır..



Ahh ahh Şikayetvar falan umursamiyor adamlar diyorum ya 25 günlük cihaz bu müşteri memnuniyeti gozetmeleri lazimken ne hale getiriyorlar daha bende aldırmam ki herr yere erinmeden yazacağım.bu konuları yazıktır bizi bu hale dusuruyorsa başkasını dusurtmem diğer arkadaşın konusunu görmedim ben inan görsem dikkate alırdım araştırmak çok önemli bir şey..
 
S Çevrimdışı

selcukaygun

Yeni Üye
11 Kas 2019
7
33
Çok geçmiş olsun sayın B bluemagic1903 hocam. Bi tanıdığımda çok memnun awoxtan. Seninkinin modeli ile aynı. Ama diyorlar ya Allah elektronik alet şansı versin. Bende 3 yıldır Vestel 49UB8300 kullanıcısıyım. Görüntüsüne diyecek hiç birşeyim yok. Ama smart menüsü adamı çıldırtıyor. Çok yavaş. En nihayetinde dün 2. el bir alış veriş sitesinden tv yi sattım. Bugün Amazon üzerinden LG49UM7100 tvyi aldım. Şunu iyi anladım don alsam LG alırım. Pahalı ama hak ediyor. Saygılar.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,320
64
Çok geçmiş olsun sayın B bluemagic1903 hocam. Bi tanıdığımda çok memnun awoxtan. Seninkinin modeli ile aynı. Ama diyorlar ya Allah elektronik alet şansı versin. Bende 3 yıldır Vestel 49UB8300 kullanıcısıyım. Görüntüsüne diyecek hiç birşeyim yok. Ama smart menüsü adamı çıldırtıyor. Çok yavaş. En nihayetinde dün 2. el bir alış veriş sitesinden tv yi sattım. Bugün Amazon üzerinden LG49UM7100 tvyi aldım. Şunu iyi anladım don alsam LG alırım. Pahalı ama hak ediyor. Saygılar.
Konuda sözü geçen tvninde keşke sadece "smart"ı çıldırtsa ,sanırım herkes ona razı gelirdi :)
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Çok geçmiş olsun sayın B bluemagic1903 hocam. Bi tanıdığımda çok memnun awoxtan. Seninkinin modeli ile aynı. Ama diyorlar ya Allah elektronik alet şansı versin. Bende 3 yıldır Vestel 49UB8300 kullanıcısıyım. Görüntüsüne diyecek hiç birşeyim yok. Ama smart menüsü adamı çıldırtıyor. Çok yavaş. En nihayetinde dün 2. el bir alış veriş sitesinden tv yi sattım. Bugün Amazon üzerinden LG49UM7100 tvyi aldım. Şunu iyi anladım don alsam LG alırım. Pahalı ama hak ediyor. Saygılar.

Sizin hatanız Vestel'den smart performansı beklemek olmuş. :kiskis
 
K Çevrimdışı

kimkidük 

Aktif Üye
12 Eyl 2018
113
37
Benim awox çilemin birde bu tip macerası var. Ben burda konu açıp çektiğim sıkıntıları yazarken yazmadıklarımda var tabiki... Mesela gönderipte geri gelen tvmin kargoda paneli kırılmıştı. Ve tekrar geri gitmişti. Sağlamı geldi bozuk çıktı vs. vs. deli olmamak elde değildi... Ve halada tam düzgün değil. Bazen ekran sağ tarafta dalgalanma mevcut...



Bir daha awox mu tövbe.....! Aklıma geldikçe çıldırıyorum...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İsabetli bir karar olmuş teraspy teraspy abicim....
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gerçekten yazık ya.. Şu çileye ızdırapa bakar mısın? Sizi çok iyi anlıyorum. Keşke önce fabrikayı arayıp görüşme sağlayıp kargoyu siz gönderseydiniz... İkincisi şikayet var. coma yazın durumu awoxtan sizi arıyorlar. En azından gözlerini korkutun.. Birde bu markanın yetkili servisinin eline düştümü vay halimize... Yine yazıyorum ben hayatımda böyle bir marka böyle bir hizmet görmedim. Ulen profesyonel olda ikinciyide seni tercih edelim. Satış sonrası sıfır..

TKartaL tkartal sizin awox'la yaşadığınız sorun neydi hocam ? Forumda bulamadım.
 
Y Çevrimdışı

yalcinkaya040 

Aktif Üye
10 Ara 2019
74
44
markayi ve saticiyi kotulemek amacim degil ama başima geleni anlatayim istedim malum adana saticisindan bir 32 inc tv aldim.satin aldigim modelden farkli eski bir model gondermişler sineye cektim, duvara kurulum yaptirayim dedim aski aparatini monteledik tv yi kutudundan cikardik tv acilir acilmaz ekranin tam ortada yumurta buyuklugunde göruntu neredeyse hic yok gibi bir kararti gorunce iyade gectim ve iyadem kabul edildi. Sanirim tedarikci arkadas birşeylere sinirlendiğinde tvye kafa atıyor olmalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt