Sorun Çözülmüştür
MERHABA ARKADAŞLAR DAHA ÖNCEDE FORUMDA BİR SATICIDAN BUZDOLABI SATIN ALDIM ARIZASINI BİR TÜRLÜ GİDEREMEDİK SATICI ÜRÜNÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR PARAM BOŞA GİTTİ BANA KOLİ HASARLI SIFIR ÜRÜN DEDİ ÜRÜN GELDİ İKİNCİ EL VE ARIZALI BİR ÜRÜN ÇIKTI SERVİS DAHA ÖNCE ÇOK UĞRAŞMIŞ BELLİKİ HER TARAFINI KURCALAMIŞLAR AMA ARIZAYI GİDEREMEMİŞLER KABAK BAŞIMDA PATLADI BENDE BÖYLE SATICILARI TEŞHİR ETMEK İSTEDİM DİKKATLİ OLUN NE ALDIĞINIZI BİLİN İSTEDİM RESİMLERDE ARIZA KODU GÖRÜYORSUNUZ VE DOLABIDA GÖRÜYORSUNUZ
EKLEME: Ulusal Gumruk Market Yetkılısı Abdulkadir GÜL Beyin Yasanan Olay Hakkında Beyanatı.
''MERHABALAR ULUSAL GÜMRÜK MARKET YETKİLİSİ ABDULKADİR GÜL. ÖNCELİKLE KOLAY GELSİN SABRİ TURANIN TARAFIMIZA KARŞI HAKSIZ VE ÇİRKİN SÖZLER KARALAMA NİTELİĞİNDE PAYLAŞIMNDAN DOLAYI SİZLERE YAZIYORUM.BİZİM ÖNCELİKLE KİMSEYİ DOLANDIRMAK VE KANDIRMADIK GİBİ BİR MİSYONUMUZ YOK VATANDAŞLARIMIZA KALİTEYİ UYGUN FİYATLARA ALMALARI İÇİN HİZMET VERMEKTEYİZ. SABRİ TURAN BİZZAT KENDİSİ BURADAN GELİP CİHAZI BEGENEREK GÖRÜP TEST EDİLEREK ALMISTIR KENDİSİNE ÜRÜNÜN İL DISI GARANTİSİ OLMADIGINI SÖYLEMİŞTİK SADECE YETKİLİ SERVİS ÇAGIRACAĞI ZAMAN BİZİ ARAMASINI SÖYLEDİK ÇÜNKÜ BİZ TAMAMEN LG MARKA BEYAZ EŞYA SATMAKTAYIZ VE LG HASARLI TAŞIMA HASARLI VE TEŞHİR ÜRÜNLER ALDIGIMIZ İÇİN BÖYLE BİZ AYRICALIGIMIZ VAR SATIŞINI YAPMIŞ OLDUMUZ İLDEKİ O SERVİS İLE İLETİŞİME GEÇEREK DURUMU ANLATIP SORUNUN ÇÖZÜLÜP TARAFIMIZA DÖNÜŞ YAPMALARINI İSTEMEKTEYİZ LAKİN SABRİ TURAN BİZDEN HABERSİZ ÖNCE DISARDAN ÖZEL BİR SERVİS ÇAGIRMIŞTIR VE ORADA SORUN TAMAMEN ALAKASIZ PARÇALARIN VE ARIZA KODLARININ BİZE BİLDİRİLMESİNDEN DOLAYI KENDİSENE HANGİ SERVİSİ ARADIĞINI SORDUK DISARDAN ÖZEL SERVİS ÇAGIRDIĞINI YETKİLİSİ SERVİSİN BAŞKA BİR İLÇE DE OLDUGUNU VE BUNDAN DOLAYI YAKIN OLAN SERVİSİ ARADIGINI SÖYLEDİ BİZ BUNUN ÜZERİNE KENDİSİNE YETKİLİ SERVİSİ ARAMASI İÇİN YÖNLENDİRME YAPTIK DAHA SONRA GİDEN YETKİLİ SERVİS BİZE DAHA ÖNCE GELEN ÖZEL SERVİSİN ALAKASIZ YERLERİ KURCALADIĞINI VE YANLIŞ MUDAHALE ETTİĞİNİ BİLDİRDİ CİHAZI KONTROL EDİP DÖNÜŞ YAPACAKLARINI BİLDİRDİLERBİR GÜN SONRA SERVİSTEN ARADILAR VE CİHAZIN ANAKARTINDA SORUN OLABİLCEĞİNİ YADA FF HATASINDAN ŞÜPHELENDİKLERİNİ SÖYLEDİLER BİZE KARTI YOLLAYIP AYNISI YOLLAMAMIZI İSTEDİLER BİZDE SABRİ BEY E DURUMU ANLATTIK KENDİSİNE EN UFAK BİR SORUN ÇIKARMADIK SEN BOZDUYN YADA VOLTYAJ YÜKSEK GELDİ GİBİ BİRSEY SÖYLEMEDİK SİZDE İLETİŞİM NOSU VARDIR ALLAH RIZASI İÇİN YAZDIKALRIMI KENDİSİNE YOLLAYIN BENİ EN UFAK BİR SEKİLDE YALANLARSA BEN MAGAZACILIK VE TİCARETİ BIRAKIRIM OLAYA TEKRAR DÖNECEK OLURSAK SABRİ BEY BU ARADA BOŞ DURMADI BİR SERVİS DAHA ÇAGIRMIŞ ODA TABİ BAŞKA SORUNLAR VE ALAKASIZ İŞLEMLERDEN SÖZ ETMİŞ BİZDE KENDİSİNE YETKİLİ SERVİS GELDİ GEREĞİNİ YAPACAKTIR ZATEN YAPMASSA CİHAZI GERİ ALACAĞIMIZI SÖYLEMİŞTİK AMA O YETKİLİ SERVİSİN İŞİNE SÜREKLİ İTİRAZ EDİYORDU HEMEN OLSUN BİTSİN DİYE TAMAM DEDİK SÜRECİ ANLATTIK (ALMIŞ OLDUĞU DOLAP 880 LİTRE VE PİYASADA ÇOK AZ OLAN BİR CİHAZ BUNDAN ÖTÜRÜ PARÇASIN HEMEN GELMESİ ZAMAN ALIYOR)BU ARADA MARDİNDEKİ SERVİS BİZE KARTI YOLLADI BİZDE KARTI LG YETKİLİ SERVİSİ OLAN EVSER ELEKTRONİĞE GÖTÜRDÜK KARTTA SORUN OLMADIĞI VE FANLARDA YADA SENSÖRLERDE OLABİLİCEĞİ SÖYLENDİ BUNU ÜZERİNE İKİ SERVİS BİRBİRİNİ ARADI BİZ KARTI GERİ MARDİNE YOLLADIK VE TEKRAR KONTROL EDİLİP BİZE BİLGİ VERMESİNİ BEKLEDİK TABİ BU SÜREÇTE SABRİ BEY İLE SÜREKLİ İADE DEMEYE BAŞLAYINCA BİZ SERVİSİ BEKLEMEDİK İADE ETMESİNİ SÖYLEDİK BİZİ SİZE ŞKAYET ETTTİĞİNDEN DE DAHA YENİ HABERİMİZ OLDU ANLATTIKLARIMIZIN SONUNA KADAR ARKASINDAYIM KESİNLİKLE KANDIRMADIK DOLANDIRMADIK ALAVERA DALAVERACI DEĞİLİZ ALLAH ŞÜKÜR SİZE KONUNUN TEK TARAFLI ANLATIMLARI YAPILMIŞTIR BUNDAN DOLAYI KENDİMİZİ SAVUNMAK İSTEDİK SİZ SAYIN YETKİLİLER KONUNUN ARAŞTIRILMASINI İSTİYORUZ TEK TARAFLI OLMASI ADİL DEĞİLDİR TARAFIMIZA BİLGİ VERİLSEYDİ SİZLERİ SERVİSLER İLE GÖRÜŞTÜRÜP İŞİN ASLININ NE OLDUĞUNUDA BİLMENİZİ İSTERDİK ALMIŞ OLDUĞUDOLAP TEŞHİR BİR DOLAPTI KENDİSİ SİZE SIFIR DİYOR BÖYLE BİRSEY YOK BUNU DOGRULAMA ZORUNDA DIR BİZLERE İFTİRA ATIYOR VE SİZLERE DE YALAN BEYANLARDA BULUNUYOR
İYİ ÇALISMALAR KOLAY GELSİN.''
MERHABA ARKADAŞLAR DAHA ÖNCEDE FORUMDA BİR SATICIDAN BUZDOLABI SATIN ALDIM ARIZASINI BİR TÜRLÜ GİDEREMEDİK SATICI ÜRÜNÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR PARAM BOŞA GİTTİ BANA KOLİ HASARLI SIFIR ÜRÜN DEDİ ÜRÜN GELDİ İKİNCİ EL VE ARIZALI BİR ÜRÜN ÇIKTI SERVİS DAHA ÖNCE ÇOK UĞRAŞMIŞ BELLİKİ HER TARAFINI KURCALAMIŞLAR AMA ARIZAYI GİDEREMEMİŞLER KABAK BAŞIMDA PATLADI BENDE BÖYLE SATICILARI TEŞHİR ETMEK İSTEDİM DİKKATLİ OLUN NE ALDIĞINIZI BİLİN İSTEDİM RESİMLERDE ARIZA KODU GÖRÜYORSUNUZ VE DOLABIDA GÖRÜYORSUNUZ
EKLEME: Ulusal Gumruk Market Yetkılısı Abdulkadir GÜL Beyin Yasanan Olay Hakkında Beyanatı.
''MERHABALAR ULUSAL GÜMRÜK MARKET YETKİLİSİ ABDULKADİR GÜL. ÖNCELİKLE KOLAY GELSİN SABRİ TURANIN TARAFIMIZA KARŞI HAKSIZ VE ÇİRKİN SÖZLER KARALAMA NİTELİĞİNDE PAYLAŞIMNDAN DOLAYI SİZLERE YAZIYORUM.BİZİM ÖNCELİKLE KİMSEYİ DOLANDIRMAK VE KANDIRMADIK GİBİ BİR MİSYONUMUZ YOK VATANDAŞLARIMIZA KALİTEYİ UYGUN FİYATLARA ALMALARI İÇİN HİZMET VERMEKTEYİZ. SABRİ TURAN BİZZAT KENDİSİ BURADAN GELİP CİHAZI BEGENEREK GÖRÜP TEST EDİLEREK ALMISTIR KENDİSİNE ÜRÜNÜN İL DISI GARANTİSİ OLMADIGINI SÖYLEMİŞTİK SADECE YETKİLİ SERVİS ÇAGIRACAĞI ZAMAN BİZİ ARAMASINI SÖYLEDİK ÇÜNKÜ BİZ TAMAMEN LG MARKA BEYAZ EŞYA SATMAKTAYIZ VE LG HASARLI TAŞIMA HASARLI VE TEŞHİR ÜRÜNLER ALDIGIMIZ İÇİN BÖYLE BİZ AYRICALIGIMIZ VAR SATIŞINI YAPMIŞ OLDUMUZ İLDEKİ O SERVİS İLE İLETİŞİME GEÇEREK DURUMU ANLATIP SORUNUN ÇÖZÜLÜP TARAFIMIZA DÖNÜŞ YAPMALARINI İSTEMEKTEYİZ LAKİN SABRİ TURAN BİZDEN HABERSİZ ÖNCE DISARDAN ÖZEL BİR SERVİS ÇAGIRMIŞTIR VE ORADA SORUN TAMAMEN ALAKASIZ PARÇALARIN VE ARIZA KODLARININ BİZE BİLDİRİLMESİNDEN DOLAYI KENDİSENE HANGİ SERVİSİ ARADIĞINI SORDUK DISARDAN ÖZEL SERVİS ÇAGIRDIĞINI YETKİLİSİ SERVİSİN BAŞKA BİR İLÇE DE OLDUGUNU VE BUNDAN DOLAYI YAKIN OLAN SERVİSİ ARADIGINI SÖYLEDİ BİZ BUNUN ÜZERİNE KENDİSİNE YETKİLİ SERVİSİ ARAMASI İÇİN YÖNLENDİRME YAPTIK DAHA SONRA GİDEN YETKİLİ SERVİS BİZE DAHA ÖNCE GELEN ÖZEL SERVİSİN ALAKASIZ YERLERİ KURCALADIĞINI VE YANLIŞ MUDAHALE ETTİĞİNİ BİLDİRDİ CİHAZI KONTROL EDİP DÖNÜŞ YAPACAKLARINI BİLDİRDİLERBİR GÜN SONRA SERVİSTEN ARADILAR VE CİHAZIN ANAKARTINDA SORUN OLABİLCEĞİNİ YADA FF HATASINDAN ŞÜPHELENDİKLERİNİ SÖYLEDİLER BİZE KARTI YOLLAYIP AYNISI YOLLAMAMIZI İSTEDİLER BİZDE SABRİ BEY E DURUMU ANLATTIK KENDİSİNE EN UFAK BİR SORUN ÇIKARMADIK SEN BOZDUYN YADA VOLTYAJ YÜKSEK GELDİ GİBİ BİRSEY SÖYLEMEDİK SİZDE İLETİŞİM NOSU VARDIR ALLAH RIZASI İÇİN YAZDIKALRIMI KENDİSİNE YOLLAYIN BENİ EN UFAK BİR SEKİLDE YALANLARSA BEN MAGAZACILIK VE TİCARETİ BIRAKIRIM OLAYA TEKRAR DÖNECEK OLURSAK SABRİ BEY BU ARADA BOŞ DURMADI BİR SERVİS DAHA ÇAGIRMIŞ ODA TABİ BAŞKA SORUNLAR VE ALAKASIZ İŞLEMLERDEN SÖZ ETMİŞ BİZDE KENDİSİNE YETKİLİ SERVİS GELDİ GEREĞİNİ YAPACAKTIR ZATEN YAPMASSA CİHAZI GERİ ALACAĞIMIZI SÖYLEMİŞTİK AMA O YETKİLİ SERVİSİN İŞİNE SÜREKLİ İTİRAZ EDİYORDU HEMEN OLSUN BİTSİN DİYE TAMAM DEDİK SÜRECİ ANLATTIK (ALMIŞ OLDUĞU DOLAP 880 LİTRE VE PİYASADA ÇOK AZ OLAN BİR CİHAZ BUNDAN ÖTÜRÜ PARÇASIN HEMEN GELMESİ ZAMAN ALIYOR)BU ARADA MARDİNDEKİ SERVİS BİZE KARTI YOLLADI BİZDE KARTI LG YETKİLİ SERVİSİ OLAN EVSER ELEKTRONİĞE GÖTÜRDÜK KARTTA SORUN OLMADIĞI VE FANLARDA YADA SENSÖRLERDE OLABİLİCEĞİ SÖYLENDİ BUNU ÜZERİNE İKİ SERVİS BİRBİRİNİ ARADI BİZ KARTI GERİ MARDİNE YOLLADIK VE TEKRAR KONTROL EDİLİP BİZE BİLGİ VERMESİNİ BEKLEDİK TABİ BU SÜREÇTE SABRİ BEY İLE SÜREKLİ İADE DEMEYE BAŞLAYINCA BİZ SERVİSİ BEKLEMEDİK İADE ETMESİNİ SÖYLEDİK BİZİ SİZE ŞKAYET ETTTİĞİNDEN DE DAHA YENİ HABERİMİZ OLDU ANLATTIKLARIMIZIN SONUNA KADAR ARKASINDAYIM KESİNLİKLE KANDIRMADIK DOLANDIRMADIK ALAVERA DALAVERACI DEĞİLİZ ALLAH ŞÜKÜR SİZE KONUNUN TEK TARAFLI ANLATIMLARI YAPILMIŞTIR BUNDAN DOLAYI KENDİMİZİ SAVUNMAK İSTEDİK SİZ SAYIN YETKİLİLER KONUNUN ARAŞTIRILMASINI İSTİYORUZ TEK TARAFLI OLMASI ADİL DEĞİLDİR TARAFIMIZA BİLGİ VERİLSEYDİ SİZLERİ SERVİSLER İLE GÖRÜŞTÜRÜP İŞİN ASLININ NE OLDUĞUNUDA BİLMENİZİ İSTERDİK ALMIŞ OLDUĞUDOLAP TEŞHİR BİR DOLAPTI KENDİSİ SİZE SIFIR DİYOR BÖYLE BİRSEY YOK BUNU DOGRULAMA ZORUNDA DIR BİZLERE İFTİRA ATIYOR VE SİZLERE DE YALAN BEYANLARDA BULUNUYOR
İYİ ÇALISMALAR KOLAY GELSİN.''