*Sorun Çözülmüştür* ARIZALI LG BUZDOLABI

S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Sorun Çözülmüştür

MERHABA ARKADAŞLAR DAHA ÖNCEDE FORUMDA BİR SATICIDAN BUZDOLABI SATIN ALDIM ARIZASINI BİR TÜRLÜ GİDEREMEDİK SATICI ÜRÜNÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR PARAM BOŞA GİTTİ BANA KOLİ HASARLI SIFIR ÜRÜN DEDİ ÜRÜN GELDİ İKİNCİ EL VE ARIZALI BİR ÜRÜN ÇIKTI SERVİS DAHA ÖNCE ÇOK UĞRAŞMIŞ BELLİKİ HER TARAFINI KURCALAMIŞLAR AMA ARIZAYI GİDEREMEMİŞLER KABAK BAŞIMDA PATLADI BENDE BÖYLE SATICILARI TEŞHİR ETMEK İSTEDİM DİKKATLİ OLUN NE ALDIĞINIZI BİLİN İSTEDİM RESİMLERDE ARIZA KODU GÖRÜYORSUNUZ VE DOLABIDA GÖRÜYORSUNUZ


952a2d0b-0fd2-449d-a875-1b079b646ca7d9588d328222161c.jpg


fcf9a1cf-4e83-4776-ad1d-7c8fd0d10d1bbfd27cbc8201acf0.jpg


d4eed72e-3690-4913-a8c7-52be36ebd43ffa778a2a66f65817.jpg


9a074b98-3ecf-4de2-b721-580b8aa1328aaea57796ef184db5.jpg


9f159282-5b31-4e44-9a33-40613b8ecdd873d0122a1e22aa9a.jpg


b80596f6-f4c4-44ef-9bd4-df85f2f033cff35f7eb338a6d2d9.jpg



EKLEME: Ulusal Gumruk Market Yetkılısı Abdulkadir GÜL Beyin Yasanan Olay Hakkında Beyanatı.

''MERHABALAR ULUSAL GÜMRÜK MARKET YETKİLİSİ ABDULKADİR GÜL. ÖNCELİKLE KOLAY GELSİN SABRİ TURANIN TARAFIMIZA KARŞI HAKSIZ VE ÇİRKİN SÖZLER KARALAMA NİTELİĞİNDE PAYLAŞIMNDAN DOLAYI SİZLERE YAZIYORUM.BİZİM ÖNCELİKLE KİMSEYİ DOLANDIRMAK VE KANDIRMADIK GİBİ BİR MİSYONUMUZ YOK VATANDAŞLARIMIZA KALİTEYİ UYGUN FİYATLARA ALMALARI İÇİN HİZMET VERMEKTEYİZ. SABRİ TURAN BİZZAT KENDİSİ BURADAN GELİP CİHAZI BEGENEREK GÖRÜP TEST EDİLEREK ALMISTIR KENDİSİNE ÜRÜNÜN İL DISI GARANTİSİ OLMADIGINI SÖYLEMİŞTİK SADECE YETKİLİ SERVİS ÇAGIRACAĞI ZAMAN BİZİ ARAMASINI SÖYLEDİK ÇÜNKÜ BİZ TAMAMEN LG MARKA BEYAZ EŞYA SATMAKTAYIZ VE LG HASARLI TAŞIMA HASARLI VE TEŞHİR ÜRÜNLER ALDIGIMIZ İÇİN BÖYLE BİZ AYRICALIGIMIZ VAR SATIŞINI YAPMIŞ OLDUMUZ İLDEKİ O SERVİS İLE İLETİŞİME GEÇEREK DURUMU ANLATIP SORUNUN ÇÖZÜLÜP TARAFIMIZA DÖNÜŞ YAPMALARINI İSTEMEKTEYİZ LAKİN SABRİ TURAN BİZDEN HABERSİZ ÖNCE DISARDAN ÖZEL BİR SERVİS ÇAGIRMIŞTIR VE ORADA SORUN TAMAMEN ALAKASIZ PARÇALARIN VE ARIZA KODLARININ BİZE BİLDİRİLMESİNDEN DOLAYI KENDİSENE HANGİ SERVİSİ ARADIĞINI SORDUK DISARDAN ÖZEL SERVİS ÇAGIRDIĞINI YETKİLİSİ SERVİSİN BAŞKA BİR İLÇE DE OLDUGUNU VE BUNDAN DOLAYI YAKIN OLAN SERVİSİ ARADIGINI SÖYLEDİ BİZ BUNUN ÜZERİNE KENDİSİNE YETKİLİ SERVİSİ ARAMASI İÇİN YÖNLENDİRME YAPTIK DAHA SONRA GİDEN YETKİLİ SERVİS BİZE DAHA ÖNCE GELEN ÖZEL SERVİSİN ALAKASIZ YERLERİ KURCALADIĞINI VE YANLIŞ MUDAHALE ETTİĞİNİ BİLDİRDİ CİHAZI KONTROL EDİP DÖNÜŞ YAPACAKLARINI BİLDİRDİLERBİR GÜN SONRA SERVİSTEN ARADILAR VE CİHAZIN ANAKARTINDA SORUN OLABİLCEĞİNİ YADA FF HATASINDAN ŞÜPHELENDİKLERİNİ SÖYLEDİLER BİZE KARTI YOLLAYIP AYNISI YOLLAMAMIZI İSTEDİLER BİZDE SABRİ BEY E DURUMU ANLATTIK KENDİSİNE EN UFAK BİR SORUN ÇIKARMADIK SEN BOZDUYN YADA VOLTYAJ YÜKSEK GELDİ GİBİ BİRSEY SÖYLEMEDİK SİZDE İLETİŞİM NOSU VARDIR ALLAH RIZASI İÇİN YAZDIKALRIMI KENDİSİNE YOLLAYIN BENİ EN UFAK BİR SEKİLDE YALANLARSA BEN MAGAZACILIK VE TİCARETİ BIRAKIRIM OLAYA TEKRAR DÖNECEK OLURSAK SABRİ BEY BU ARADA BOŞ DURMADI BİR SERVİS DAHA ÇAGIRMIŞ ODA TABİ BAŞKA SORUNLAR VE ALAKASIZ İŞLEMLERDEN SÖZ ETMİŞ BİZDE KENDİSİNE YETKİLİ SERVİS GELDİ GEREĞİNİ YAPACAKTIR ZATEN YAPMASSA CİHAZI GERİ ALACAĞIMIZI SÖYLEMİŞTİK AMA O YETKİLİ SERVİSİN İŞİNE SÜREKLİ İTİRAZ EDİYORDU HEMEN OLSUN BİTSİN DİYE TAMAM DEDİK SÜRECİ ANLATTIK (ALMIŞ OLDUĞU DOLAP 880 LİTRE VE PİYASADA ÇOK AZ OLAN BİR CİHAZ BUNDAN ÖTÜRÜ PARÇASIN HEMEN GELMESİ ZAMAN ALIYOR)BU ARADA MARDİNDEKİ SERVİS BİZE KARTI YOLLADI BİZDE KARTI LG YETKİLİ SERVİSİ OLAN EVSER ELEKTRONİĞE GÖTÜRDÜK KARTTA SORUN OLMADIĞI VE FANLARDA YADA SENSÖRLERDE OLABİLİCEĞİ SÖYLENDİ BUNU ÜZERİNE İKİ SERVİS BİRBİRİNİ ARADI BİZ KARTI GERİ MARDİNE YOLLADIK VE TEKRAR KONTROL EDİLİP BİZE BİLGİ VERMESİNİ BEKLEDİK TABİ BU SÜREÇTE SABRİ BEY İLE SÜREKLİ İADE DEMEYE BAŞLAYINCA BİZ SERVİSİ BEKLEMEDİK İADE ETMESİNİ SÖYLEDİK BİZİ SİZE ŞKAYET ETTTİĞİNDEN DE DAHA YENİ HABERİMİZ OLDU ANLATTIKLARIMIZIN SONUNA KADAR ARKASINDAYIM KESİNLİKLE KANDIRMADIK DOLANDIRMADIK ALAVERA DALAVERACI DEĞİLİZ ALLAH ŞÜKÜR SİZE KONUNUN TEK TARAFLI ANLATIMLARI YAPILMIŞTIR BUNDAN DOLAYI KENDİMİZİ SAVUNMAK İSTEDİK SİZ SAYIN YETKİLİLER KONUNUN ARAŞTIRILMASINI İSTİYORUZ TEK TARAFLI OLMASI ADİL DEĞİLDİR TARAFIMIZA BİLGİ VERİLSEYDİ SİZLERİ SERVİSLER İLE GÖRÜŞTÜRÜP İŞİN ASLININ NE OLDUĞUNUDA BİLMENİZİ İSTERDİK ALMIŞ OLDUĞUDOLAP TEŞHİR BİR DOLAPTI KENDİSİ SİZE SIFIR DİYOR BÖYLE BİRSEY YOK BUNU DOGRULAMA ZORUNDA DIR BİZLERE İFTİRA ATIYOR VE SİZLERE DE YALAN BEYANLARDA BULUNUYOR
İYİ ÇALISMALAR KOLAY GELSİN.''
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,450
Tekrardan gecmis olsun Sabri Bey
Saticiyla aranizdaki problemi bu sekilde cozemeyeceginiz belli
Ayipli urun satisi nedeniyle
tuketici hakem heyetine basvuru yapin
Fazla vakit kaybetmeden.
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Tekrardan gecmis olsun Sabri Bey
Saticiyla aranizdaki problemi bu sekilde cozemeyeceginiz belli
Ayipli urun satisi nedeniyle
tuketici hakem heyetine basvuru yapin
Fazla vakit kaybetmeden.
tüketici hakem heyetinden bir sonuç çıkacağını sanmıyorum çıksada fatura yok ürün ikinci el çıksa bile satıcı o hakem heyeti kararını hiçe sayar
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Tüketici Hakem Heyetine Git
Elinde Makbuzla Başvuruyu yap birsey cıkmaz deme.
Birde Maliyeye sikayette bulun.
Faturasız mesafeli satış yaptığı için ordanda ceza yesin. :ok
TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNDEN DAHA ÖNCE GARANTİ BANKASINDAN KREDİ KART AİDATI ALMIŞTIM AMA BU HAKEM HEYETİNİN YAPACAK BİR İŞ DEĞİL ANCAK TÜKETİCİ MAHKEMESİ HALLEDER AMA FATURASIZ ÜRÜN GÖNDERDİĞİ ÇOK DOĞRU HİÇ AKLIMA GELMEDİ BU ONLİNE VERGİ DAİRESİNE ŞİKAYETTE BULUNDUM İNŞALLAH BİR SONUÇ ÇIKAR 2 AYDIR BENİ OYALIYORLAR YOK EFENDİM ARIZANIZI GİDERECEĞİZ YOK SERVİS ÇAĞIRIN NE MASRAFINIZ GİDERSE KARŞILAYACAĞIZ GİBİ BOŞ SÖYLEMLER SERVİS ÇAĞIRDIM KART YANMIŞ DEDİ HABER VERDİM KENDİLERİNE KARTI BİZE GÖNDERİN BİZ TAMİR EDECEĞİZ GÖNDERDİM KENDİLERİNE KARTINIZI BAŞKA DOLAPTA DENEDİK KARTINIZ SAĞLAMMIŞ DEDİLER BAŞKA DOLAP DEDİKLERİ ODA İKİNCİ EL TAMAM KARTIM SİZİN DOLABI ÇALIŞTIRIYORSA KARTIM SİZDE KALSIN DİĞER DOLABIN KARTINI GÖNDERİN BANA YOK EFENDİM OLMAZ GİBİ SÖYLEMLERDE BULUNDULAR O AN ANLADIM DOLANDIRILDIĞIMI..
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,450
Siz hakem heyetine basvurun
Sonuc alamazsaniz mahkemeye giderseniz
Zaten sizin kararli oldugunuzu fark ederse
Uzlasmaya calisacaktir.
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Siz hakem heyetine basvurun
Sonuc alamazsaniz mahkemeye giderseniz
Zaten sizin kararli oldugunuzu fark ederse
Uzlasmaya calisacaktir.
Dostum ürünü çöpe atacaktım bana verdiğin tavsiye sayesinde adamları tüketici mahkemesine gideceğimi belirttim ertesi gün geri vitese taktılar ürünü geri iade aldılar Kargo masrafım felan oldu ama sonuçta ürün ücretini 2650 tl iade aldım tşkler
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
2 aydır ömrümü yediler bu arızalı dolap için birdaha teşhirmi defoluymuş çizikliymiş töbe bir ben bir allah bilir ne çektim 2 aydır bu dolaptan sakın kimse defolu teşhir meşhur ürünü almasınlar mağazalarına gittim teşhir meşhir felan değil bildiğiniz 2 ci el işte ürünler daha önce tüketicinin arızalı diye bayiye iade ettikleri ürünler resmen tamir ettiklerini söylüyorlar ama başka yerden arıza veriyor ilaçları var o ilaçla ürünü temizliyorlar resmen fabrika ayarına geliyor ben ürünü iade ederken başka bir dolap vermeye çalıştılar dikkatim sonucu o dolabın kapı contası kapanmıyor kapı ile dolap arasında 1 cm boşluk vardı eee nede olsa ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermişya benimkiside öyle oldu ürünü almayacağımı belirttim paramı aldım ve toz oldum ordan...
 
S Çevrimdışı

sabri

Yeni Üye
27 Haz 2018
23
Hadi gözünüz aydın. Bakin umudunuz yoktu hakem heyeti konusunda lafini bile duyunca
Is cozuldu :kiskis

maliyeye sikayetiniz sonucu birde ordan ceza yerse islem tamam :ok
Yok abi ceza yemesin maliyeden günah sonuçta onlarda ekmek davası derdindeler keşke herkesin davası benimki gibi mutlu sonla bitse iyilik iyilik doğurur kötülük ise kötülük doğurur ceza felan yese emin ol başkalarından çıkarır o cezayı ama ceza yemezse belki başka birisinin işini hallederler ayrıca sahibinden.coma şikayet ermiştim mağazayı sahibinden yetkilileri onları aramış tüketici ile aranızdaki sorunu halletmezseniz kurumsal üyeliğinizi sileceğim demiş mağaza sahibinden.comdaki şikayetimi kaldırmam için iade etkili oldu bence sahibinden tüketici dostuymuş meğer tebrik ederim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hadi gözünüz aydın. Bakin umudunuz yoktu hakem heyeti konusunda lafini bile duyunca
Is cozuldu :kiskis

maliyeye sikayetiniz sonucu birde ordan ceza yerse islem tamam :ok
https://tavsiyeforumu.com/konu/ariz...-satici-ulusal-gumruk-market.1949/#post-40474
abicim merhaba bu paylaşımı silersen sevinirim mağaza sorunumu halleti paylaşımı silmem için aradı beni sileceğimi söyledim sonuçta sorunumu halletmiş kalkıp adamın ekmeğine mani olmayalım tşkler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ulusal gümrük marketle ilgili sorunum çözülmesine rağmen adminden ricada bulundum defalarca bu paylaşımı kaldırması için ama neden ısrarla silmediğini merak ediyorum açıkçası
 
Son düzenleme:
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,450
Sabri bey buraya konuyu siz kendi iradenizle actiniz.
Bizde size cozum icin gerekli yol ve yordamı soyledik.
Forumda yazilanlar google ust siralarda cikmaya baslayinca

Bu konu satici tarafinda rahatsiz olusturmaya basladigini
Aldığım geribildirimlerden anliyorum.

Ozel mesajla
Bu konunun silenmesini talep ettiniz
Bende size konu basligina ve icerige çözülmüştür ibaresini koymayi teklif ettim
nedeninide attığınız mesaja verdiğim cevapta acikladim.
Ozel mesajinizi lutfen okuyunuz.

Yazdiklarim sir degil sonucta.
Herkesin okuma adina buraya ekleyeyim

Google tarafından index edilmis bir konuyu sildigimizde olacak url hatalari sonrası
Neden Seo konusunda forumumuz darbe yesin.?

Forumdaki mesajlardan rahatsiz olan firma
ticari olarak kaygilanmakta
Bu ve buna benzer icerikli konu ve mesajlar goz onunden oldugu surece

Firmalari daha seffaf, iyi hizmet vermeye ve musteri odakli olmaya zorlamaz mi.?

Bu konunun silinmesin forumun gucunu kirmaktan baska birsey degil.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
Sabri bey buraya konuyu siz kendi iradenizle actiniz.
Bizde size cozum icin gerekli yol ve yordamı soyledik.
Forumda yazilanlar google ust siralarda cikmaya baslayinca

Bu konu satici tarafinda rahatsiz olusturmaya basladigini
Aldığım geribildirimlerden anliyorum.

Ozel mesajla
Bu konunun silenmesini talep ettiniz
Bende size konu basligina ve icerige çözülmüştür ibaresini koymayi teklif ettim
nedeninide attığınız mesaja verdiğim cevapta acikladim.
Ozel mesajinizi lutfen okuyunuz.

Yazdiklarim sir degil sonucta.
Herkesin okuma adina buraya ekleyeyim

Google tarafından index edilmis bir konuyu sildigimizde olacak url hatalari sonrası
Neden Seo konusunda forumumuz darbe yesin.?

Forumdaki mesajlardan rahatsiz olan firma
ticari olarak kaygilanmakta
Bu ve buna benzer icerikli konu ve mesajlar goz onunden oldugu surece

Firmalari daha seffaf, iyi hizmet vermeye ve musteri odakli olmaya zorlamaz mi.?

Bu konunun silinmesin forumun gucunu kirmaktan baska birsey degil.
Tamamen katılıyorum, doğru olan budur... Tebrikler.

Herkes, konu açarken, sorununu bildirirken, biraz daha sağ duyulu olmalı, biraz daha düşünerek, tartarak konu açmalı, kurduğu cümlelerin nerelere gidebileceğini düşünmeli...
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ben aslında silinmesi taraftarıydım lakin Ahmet kardeşimin yazdıklarını okuyunca mantıklı geldi.

Biz zaten burada ısrarla bunu başarmaya çalışmıyormuyuz arkadaşlar?

Amacımız kurumlara, markalara baskı kurup ''İşinizi adam gibi yapın yoksa ipliğinizi pazara öıkartırız'' Mesajı vermiyormuyuz?

Peki bu sayede defalarca bir çok üyemizin mağduriyetinin kurumlar ve markalar tarafından giderilmesine vesile olmadık mı?

O zaman markalar istediği gibi at oynatsın, alavere dalavere, şikayet olunca ''Çözeriz ama mesajı sildirirsen'' taktiği de aynı alicengizin bir parçası olmuyo rmu?

Her markada her firmada sorun olur binlerce kere yazdım bunu, Zaten bizim aradığımız arıza yapmayan bozulmayan ürün değil, bizim asıl derdimiz SORUN karşısında KURUM tavrı nedir asıl mevzu bu.

Bundan sonra forumda konu açacak arkadaşlar da ilk konuyu açarken abartıp bel altı cümleler kurmazlarsa sonrasında kurumlara markalara karşı mahcup da olmazla :ok

Bu konuda bir mağduriyet dile getirilmiş, Konu hit alınca firma sorunu çözmüş.

Önceki sorunda konu şikayet edilmiş ve firma nasıl kötülenmişse, sonraki durumda firma sorunu çözdüğü için teşekkür de edilir ancak ileride aynı alicengizlerin olmaması adına DEMOKLESİN KILICI gibi bu konu burada durur.

Artık benim de düşüncem, Konunun kalmasından yana :ok
 
M Çevrimdışı

mervesu24

Yeni Üye
22 Eki 2018
2
30
Ben aslında silinmesi taraftarıydım lakin Ahmet kardeşimin yazdıklarını okuyunca mantıklı geldi.

Biz zaten burada ısrarla bunu başarmaya çalışmıyormuyuz arkadaşlar?

Amacımız kurumlara, markalara baskı kurup ''İşinizi adam gibi yapın yoksa ipliğinizi pazara öıkartırız'' Mesajı vermiyormuyuz?

Peki bu sayede defalarca bir çok üyemizin mağduriyetinin kurumlar ve markalar tarafından giderilmesine vesile olmadık mı?

O zaman markalar istediği gibi at oynatsın, alavere dalavere, şikayet olunca ''Çözeriz ama mesajı sildirirsen'' taktiği de aynı alicengizin bir parçası olmuyo rmu?

Her markada her firmada sorun olur binlerce kere yazdım bunu, Zaten bizim aradığımız arıza yapmayan bozulmayan ürün değil, bizim asıl derdimiz SORUN karşısında KURUM tavrı nedir asıl mevzu bu.

Bundan sonra forumda konu açacak arkadaşlar da ilk konuyu açarken abartıp bel altı cümleler kurmazlarsa sonrasında kurumlara markalara karşı mahcup da olmazla :ok

Bu konuda bir mağduriyet dile getirilmiş, Konu hit alınca firma sorunu çözmüş.

Önceki sorunda konu şikayet edilmiş ve firma nasıl kötülenmişse, sonraki durumda firma sorunu çözdüğü için teşekkür de edilir ancak ileride aynı alicengizlerin olmaması adına DEMOKLESİN KILICI gibi bu konu burada durur.

Artık benim de düşüncem, Konunun kalmasından yana :ok
Merhaba, benim de başıma daha önce başka bir firmadan böyle bir olay geldi ama sizinki çok farklı siz 15000 tl değeri olan bir dolabı 2650 tl gibi bedava sayılabilecek bir paraya almışsınız hala deforme oldu,şu sorunu vardı diyorsunuz. Biz, eleştiri yaparken biraz da firmaları düşünmeliyiz sonuç olarak o insanlar da ekmeğini kazanma peşinde. Burada sorun hallolduysa halâ yazı kalsın vs. gibi cümleler hoş olmuyor. Benim başıma neler geldi, sorunum henüz çözülmedi. Siz şükredin bence :)
 
Geri
Üst Alt