Merhabalar, arçelik buzdolabıyla son bir kaç ayda sorunlar yaşadım. Buzluk kısmında buzlanma oluyor. Servis çağırdım.
12 Nisan tarihinde onarım işlemi sağlandı servis fişine "frz tahliye kanalı tıkalı temizlenerek sorun giderildi" yazılmış.
1 ay sonra aynı sorun tekrarladı.
24 mayısta tekrar servis çağırdım. Onlar da onarım sağladı, diğer gelen arkadaşa sallayıp o ne derse tam tersini söyledi. Bir daha olmaz dedi ama servis fişine yanlış işlem girmiş bilerek servis fişine "set ayarı ayarlandı ayak ayarı yapıldı bilgi verildi" yazmışlar. Ben o an fark etmedim, zaten servis fişi sms olarak saatler sonra geliyor.
İkinci gelen arkadaşa sorun tekrarlanıyor, ürünü değiştireceğim deyince aynı sorunun tekrarlandığını kağıt üstünde göstermemek için bilerek farklı bir sorun yaşanmış gibi girmiş.
Üçüncü kez çağırdığım servis ilk gelen kişilerdi. Onarım istemiyorum değişim istiyorum deyince suratı düştü mırın kırın yapmaya başladı. Değişim yapamazsın falan deyip geçiştirdi.
Ben onarım istemeyip değişip istiyorum yazıp yollattım. Israrla hala sensörünü değiştirelim demeye başladı.
Arçelik müşteri hizmetlerinden ikinci ekibin servis fişini düzeltmesi için talep açtım.
3 kez aynı buzlanma sorununu yaşıyorum, gelen servis buzları sıcak suyla çözüp gitmekten başka bir şey yapmıyor. Son çare tüketici hakem heyetinin insafına kaldım.
12 Nisan tarihinde onarım işlemi sağlandı servis fişine "frz tahliye kanalı tıkalı temizlenerek sorun giderildi" yazılmış.
1 ay sonra aynı sorun tekrarladı.
24 mayısta tekrar servis çağırdım. Onlar da onarım sağladı, diğer gelen arkadaşa sallayıp o ne derse tam tersini söyledi. Bir daha olmaz dedi ama servis fişine yanlış işlem girmiş bilerek servis fişine "set ayarı ayarlandı ayak ayarı yapıldı bilgi verildi" yazmışlar. Ben o an fark etmedim, zaten servis fişi sms olarak saatler sonra geliyor.
İkinci gelen arkadaşa sorun tekrarlanıyor, ürünü değiştireceğim deyince aynı sorunun tekrarlandığını kağıt üstünde göstermemek için bilerek farklı bir sorun yaşanmış gibi girmiş.
Üçüncü kez çağırdığım servis ilk gelen kişilerdi. Onarım istemiyorum değişim istiyorum deyince suratı düştü mırın kırın yapmaya başladı. Değişim yapamazsın falan deyip geçiştirdi.
Ben onarım istemeyip değişip istiyorum yazıp yollattım. Israrla hala sensörünü değiştirelim demeye başladı.
Arçelik müşteri hizmetlerinden ikinci ekibin servis fişini düzeltmesi için talep açtım.
3 kez aynı buzlanma sorununu yaşıyorum, gelen servis buzları sıcak suyla çözüp gitmekten başka bir şey yapmıyor. Son çare tüketici hakem heyetinin insafına kaldım.