Merhabalar, 14.07.2024 gece 04:00 ve 07:00 arasında 8-10 defa kısa süreli elektrik kesildi geldi. Sabah buzdolabını kullandığımda yeterli soğutmadığını gördüm. Normal kendim yapabileceğim kontrolleri yapıp kapağının kapandığından emin olduktan sonra gün içerisinde test ettim, akşam hala sorun devam ettiği için Başkent elektrik 186 ile görüşerek hasar bildirimi yaptım. Bu sabah sorun daha kötü durumda olduğu için acil destek istemek için tekrar 186'yı aradım bana süreç inceleniyor olumlu veya olumsuz sonuçlandıktan sonra bilgi verilip olumlu ise 3 gün içerisinde ekspertiz geleceği söylendi. Az önce tekrar görüştüm ürünlerimin bozulduğunu atmak zorunda kaldığımı bir an önce sorunun çözülmesini istediğimi söyledim ama yine aynı şekilde beklemeniz gerekiyor diye dönüş aldım.
Bu sabah iç sıcaklık yüksek olduğu için uyarı veriyordu dolap, dolabı resetledim ve -27 / 1 derece olarak hızlı soğutma moduna aldım. Normal derecesi -18 / 4 olarak kullanıyordum. Fitilleri kaynar su ile ıslattığım bezi kullanarak sildim. Dolapta bi çalışma sesi var ek olarak telefonu video kaydı açık şekilde içine koyup kapağı kapattım fan açıyor.
Bu tip bir süreç yaşayan bilgisi olan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim gıdalarımız zaten bozuldu attık, şu an 30-35 derece sıcakta soğuk su dahi içemiyoruz.
Bu sabah iç sıcaklık yüksek olduğu için uyarı veriyordu dolap, dolabı resetledim ve -27 / 1 derece olarak hızlı soğutma moduna aldım. Normal derecesi -18 / 4 olarak kullanıyordum. Fitilleri kaynar su ile ıslattığım bezi kullanarak sildim. Dolapta bi çalışma sesi var ek olarak telefonu video kaydı açık şekilde içine koyup kapağı kapattım fan açıyor.
Bu tip bir süreç yaşayan bilgisi olan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim gıdalarımız zaten bozuldu attık, şu an 30-35 derece sıcakta soğuk su dahi içemiyoruz.