28.10.2021 tarihinde iPhone 11 Telefonum'da 2.kez oluşan piksel sorunsalı için mavibahçe troy servisine gittim cihazı Apple onarım merkezine göndereceğiz dediler ilk ekran değişimi belgesi.
2. kez piksel
Telefonu verdim çıktım oradan piksel hatasını araştırıyorum bir yandan avukata sormak istedim dedim böyle böyle 2. kez yapıyor sorunu dedi ki ürün ayıplı değişimi isteyebilirsin falan ben hemen troy servisine yazdım ama bunun mümkün olmadığını onarım merkezine ulaşamadıklarını söylediler
Zaten bir işimde kolaycık hemen olmaz sonra tanıdığım eskiden Apple de çalışan bir abim vardı onu aradım durumu anlattım dedi ki kolpa yapıyor onlar görüşebiliyorlar birazcık sert yaptım tamir istemiyorum değişim istiyorum diye tamir etmeden geri yolladılar 3 Kasım'da
Ben telefonu aldım fotoğraflarını falan çektim 4 Kasım'da tekrar değişimi için Troy'a başvurdum verdim telefonu birkaç gün geçti bana onarım olacak dediler onarım istiyordun istemiyordun derken tamam dedim olsun onarım kabul ettim.
Bir yandan da Apple ile görüşüyorum kıdemli departmanların yetkileri var o dese ki şu telefonu değiştireceğiz değişiyor ama hepsi öyle bir şey yok diyor neyse bana 7 Kasım'da telefonumun ekranında kılcal çizikler olduğu sebebiyle ki gerçekten görünmüyorlar.
Garanti dışı kaldığını ücretli ekran değişimi yapabileceğini içeren mail attılar sen 7.300 liraya telefon al telefonu satarken şöyle dayanıklı böyle dayanıklı diye satış yap sonra kılcal çiziği bahane et 30 liralık ekran camına muhtaçsa bu telefon onu bu telefonu satarken kutudan o kırılmaz cam da çıkacak o zaman Apple'ı arıyorum bak diyorum 2012 yılından beri ürünlerinizi kullanıyorum Apple buna bakmaz Apple her zaman müşterisini bulur cevap alıyorum canını yediğim müşteri temsilcisinden onu duyunca zaten ben kimle muhatap oluyorum kime ne anlatıyorum diyerek yüzüne kapattım telefonu troy servise gittim ne olacak bu durum diye ücretli değişimden başka şansız yok dedi dedim hukuksal haklarımı kullanacağım hiç sorun değil bizimde avukatlarımız var siz şikayetçi olun biz temyize göndeririz dedi burada sorun müşteri mağdur olmuş olmamış sıkıntı değil tabii caydırmaya çalışıyor biliyor tüketici hakem h. Uzun sürüyor size vereceğim parayı avukata veririm dedim avukata gittim dilekçe yazdırmaya inşallah kazanırım kısacası Apple belki kur farkı belki halkımızın art niyeti yüzünden eskisi gibi destek vermiyor senelerdir Apple kullanırım en ufak bir şeyde bile telefonum değişti onarım oldu böyle mağdur kaldık bekliyoruz sonucu.
2. kez piksel
Telefonu verdim çıktım oradan piksel hatasını araştırıyorum bir yandan avukata sormak istedim dedim böyle böyle 2. kez yapıyor sorunu dedi ki ürün ayıplı değişimi isteyebilirsin falan ben hemen troy servisine yazdım ama bunun mümkün olmadığını onarım merkezine ulaşamadıklarını söylediler
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Zaten bir işimde kolaycık hemen olmaz sonra tanıdığım eskiden Apple de çalışan bir abim vardı onu aradım durumu anlattım dedi ki kolpa yapıyor onlar görüşebiliyorlar birazcık sert yaptım tamir istemiyorum değişim istiyorum diye tamir etmeden geri yolladılar 3 Kasım'da
Ben telefonu aldım fotoğraflarını falan çektim 4 Kasım'da tekrar değişimi için Troy'a başvurdum verdim telefonu birkaç gün geçti bana onarım olacak dediler onarım istiyordun istemiyordun derken tamam dedim olsun onarım kabul ettim.
Bir yandan da Apple ile görüşüyorum kıdemli departmanların yetkileri var o dese ki şu telefonu değiştireceğiz değişiyor ama hepsi öyle bir şey yok diyor neyse bana 7 Kasım'da telefonumun ekranında kılcal çizikler olduğu sebebiyle ki gerçekten görünmüyorlar.
Garanti dışı kaldığını ücretli ekran değişimi yapabileceğini içeren mail attılar sen 7.300 liraya telefon al telefonu satarken şöyle dayanıklı böyle dayanıklı diye satış yap sonra kılcal çiziği bahane et 30 liralık ekran camına muhtaçsa bu telefon onu bu telefonu satarken kutudan o kırılmaz cam da çıkacak o zaman Apple'ı arıyorum bak diyorum 2012 yılından beri ürünlerinizi kullanıyorum Apple buna bakmaz Apple her zaman müşterisini bulur cevap alıyorum canını yediğim müşteri temsilcisinden onu duyunca zaten ben kimle muhatap oluyorum kime ne anlatıyorum diyerek yüzüne kapattım telefonu troy servise gittim ne olacak bu durum diye ücretli değişimden başka şansız yok dedi dedim hukuksal haklarımı kullanacağım hiç sorun değil bizimde avukatlarımız var siz şikayetçi olun biz temyize göndeririz dedi burada sorun müşteri mağdur olmuş olmamış sıkıntı değil tabii caydırmaya çalışıyor biliyor tüketici hakem h. Uzun sürüyor size vereceğim parayı avukata veririm dedim avukata gittim dilekçe yazdırmaya inşallah kazanırım kısacası Apple belki kur farkı belki halkımızın art niyeti yüzünden eskisi gibi destek vermiyor senelerdir Apple kullanırım en ufak bir şeyde bile telefonum değişti onarım oldu böyle mağdur kaldık bekliyoruz sonucu.
Son düzenleme: