O
Çevrimdışı
ozantdogan
Yeni Üye
- 5 Şub 2022
- 6
- 32
Merhabalar
Aoc marka monitörümde 2.ci bölgede led sönmesinden dolayı ürünümü 23.12.2021 tarihinde incehesap 'a gönderdim aldığım yer olduğu için. Oradan Türkiyedeki yetkili servis Tecproya yönderildi. Servis panelin arızalı olduğunu panelin yenisi ile değiştirimesi gerektiği için aoc europadan panel talebinde bulundu. 20 iş günü geçmesine rağmen ürün tedarik edilemediğinden otomatik olarak değişimi için onaya düştü sistemsel olarak bende ürünün birebir değişmesini istediğimi tecproya belirttim zaten. Onay süresi 2 hafta geçtikten yani 20 iş gününün üzerinden yaklaşık 8-9 iş günü geçtikten sonra zor bir şekilde geldi. Aynı süreçte incehesap'a bu konuda ne yapabileceklerini sordum ve bana ürüne müdail ürün sunuyorlar ancak benim monitörü aldığım zaman 2 bin TL den aldığım için bana bu fiyat üzerinden değişim yapıp üzerine ek para istemektedir. Ben konuyu Aoc üzerinden çözmeme rağmen hiç bir şekilde yetkili servis Tecpro müdail ürün sunmuyor aynı üründe piyasada olmadığından dolayı direkt olarak iadesini kesiyor ancak ben o zamanki aldığım fiyata bu özelliklerde mönitör alamayacağımdan dolayı parayı kabul etmeyip ürünün aynı özellikler veya üst modeliyle değişmesini istiyorum ancak tecpro buna çok fazla yanaşmadığından bende birşey yapamıyorum bu konuda nasıl bir yol izlemem lazım yardımlarınızı bekliyorum şimdiden ilgilenen herkese çok teşekkür ederim. ( Ürün linkini bırakıyorum yasak mı bilmiyorum ama yasaksa lütfen kusuruma bakmayın.
Aoc marka monitörümde 2.ci bölgede led sönmesinden dolayı ürünümü 23.12.2021 tarihinde incehesap 'a gönderdim aldığım yer olduğu için. Oradan Türkiyedeki yetkili servis Tecproya yönderildi. Servis panelin arızalı olduğunu panelin yenisi ile değiştirimesi gerektiği için aoc europadan panel talebinde bulundu. 20 iş günü geçmesine rağmen ürün tedarik edilemediğinden otomatik olarak değişimi için onaya düştü sistemsel olarak bende ürünün birebir değişmesini istediğimi tecproya belirttim zaten. Onay süresi 2 hafta geçtikten yani 20 iş gününün üzerinden yaklaşık 8-9 iş günü geçtikten sonra zor bir şekilde geldi. Aynı süreçte incehesap'a bu konuda ne yapabileceklerini sordum ve bana ürüne müdail ürün sunuyorlar ancak benim monitörü aldığım zaman 2 bin TL den aldığım için bana bu fiyat üzerinden değişim yapıp üzerine ek para istemektedir. Ben konuyu Aoc üzerinden çözmeme rağmen hiç bir şekilde yetkili servis Tecpro müdail ürün sunmuyor aynı üründe piyasada olmadığından dolayı direkt olarak iadesini kesiyor ancak ben o zamanki aldığım fiyata bu özelliklerde mönitör alamayacağımdan dolayı parayı kabul etmeyip ürünün aynı özellikler veya üst modeliyle değişmesini istiyorum ancak tecpro buna çok fazla yanaşmadığından bende birşey yapamıyorum bu konuda nasıl bir yol izlemem lazım yardımlarınızı bekliyorum şimdiden ilgilenen herkese çok teşekkür ederim. ( Ürün linkini bırakıyorum yasak mı bilmiyorum ama yasaksa lütfen kusuruma bakmayın.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
)