Bir ürün incelemesi yaparken kendi düşüncelerimizi paylaşırız, banttan çıkan bir ürün için al dersen aynı forumumuzda olduğu gibi bir kişi çıkar ve senin videon ile aldım beş para etmez der.
Çünkü kullanıcıların zevki, ritüeli farklıdır. Sen incelersen bir tane bile ışık sızması çıkmaz. Al dersin birisine ışık sızması çıkar ve suçlu sen olursun.
Halbuki ürün yolda, montaj sırasında, veya parçasında sıkıntı olabilir. Bunları kimse göz önünde bulundurmaz. Direk adem abi sen söyledin ben aldım der.
Bir firma, binlerce ürün, yüzlerce servis, binlerce çalışan olarak düşünmez. Her teknisyenin yaptığını firma yapmış veya servis yapmış gibi değerlendirir.
Örnek vereyim, konusunda mevcut ama karıştırmamak için kısaca anlatayım kahve makinesi aldım Puzik ile bu konuda istişare yaparak çelik cezveli korkmaz kahve makinesi aldım, çoğu kişi memnun ken ben değilim neden mi 4 defa servise gitti, ve hepsi de kullanıcı hatası olarak değerlendirildi. Hemen basalım o zaman isyanı kim aldırdı lan bana bu cihazı ? Aynı makine yan komusumda var aramızda iyi sürekli gider geliriz anlatır anlatır bitiremez çok memnun.
Demem o ki, bir ürün için birini suçlamaya gerek yoktur. Al desede, alma desede. Sonuçta her türlü sorun veya memnuniyet ile karşılaşılabilecek bir durum mevcut
Çünkü kullanıcıların zevki, ritüeli farklıdır. Sen incelersen bir tane bile ışık sızması çıkmaz. Al dersin birisine ışık sızması çıkar ve suçlu sen olursun.
Halbuki ürün yolda, montaj sırasında, veya parçasında sıkıntı olabilir. Bunları kimse göz önünde bulundurmaz. Direk adem abi sen söyledin ben aldım der.
Bir firma, binlerce ürün, yüzlerce servis, binlerce çalışan olarak düşünmez. Her teknisyenin yaptığını firma yapmış veya servis yapmış gibi değerlendirir.
Örnek vereyim, konusunda mevcut ama karıştırmamak için kısaca anlatayım kahve makinesi aldım Puzik ile bu konuda istişare yaparak çelik cezveli korkmaz kahve makinesi aldım, çoğu kişi memnun ken ben değilim neden mi 4 defa servise gitti, ve hepsi de kullanıcı hatası olarak değerlendirildi. Hemen basalım o zaman isyanı kim aldırdı lan bana bu cihazı ? Aynı makine yan komusumda var aramızda iyi sürekli gider geliriz anlatır anlatır bitiremez çok memnun.
Demem o ki, bir ürün için birini suçlamaya gerek yoktur. Al desede, alma desede. Sonuçta her türlü sorun veya memnuniyet ile karşılaşılabilecek bir durum mevcut