Ankete Katılmanızı Rica Ederim Konu Önemli

Adem Helvacı ''Nordmende NM58351 TV alayım mı?'' Sorusuna ne cevap verir?

  • ''AL'' der

    Oy: 5 7.4%
  • ''ALMA'' der

    Oy: 14 20.6%
  • İhtiyaca Göre cevap verir

    Oy: 49 72.1%

  • Kullanılan toplam oy
    68
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Bir ürün incelemesi yaparken kendi düşüncelerimizi paylaşırız, banttan çıkan bir ürün için al dersen aynı forumumuzda olduğu gibi bir kişi çıkar ve senin videon ile aldım beş para etmez der.
Çünkü kullanıcıların zevki, ritüeli farklıdır. Sen incelersen bir tane bile ışık sızması çıkmaz. Al dersin birisine ışık sızması çıkar ve suçlu sen olursun.
Halbuki ürün yolda, montaj sırasında, veya parçasında sıkıntı olabilir. Bunları kimse göz önünde bulundurmaz. Direk adem abi sen söyledin ben aldım der.
Bir firma, binlerce ürün, yüzlerce servis, binlerce çalışan olarak düşünmez. Her teknisyenin yaptığını firma yapmış veya servis yapmış gibi değerlendirir.
Örnek vereyim, konusunda mevcut ama karıştırmamak için kısaca anlatayım kahve makinesi aldım Puzik Puzik ile bu konuda istişare yaparak çelik cezveli korkmaz kahve makinesi aldım, çoğu kişi memnun ken ben değilim neden mi 4 defa servise gitti, ve hepsi de kullanıcı hatası olarak değerlendirildi. Hemen basalım o zaman isyanı kim aldırdı lan bana bu cihazı ? 😂😂😂 Aynı makine yan komusumda var aramızda iyi sürekli gider geliriz anlatır anlatır bitiremez çok memnun.

Demem o ki, bir ürün için birini suçlamaya gerek yoktur. Al desede, alma desede. Sonuçta her türlü sorun veya memnuniyet ile karşılaşılabilecek bir durum mevcut 😁
 
İlteriş Yılmaz Çevrimdışı

İlteriş Yılmaz 

Süper Üye
18 Eyl 2020
698
Bir ürün incelemesi yaparken kendi düşüncelerimizi paylaşırız, banttan çıkan bir ürün için al dersen aynı forumumuzda olduğu gibi bir kişi çıkar ve senin videon ile aldım beş para etmez der.
Çünkü kullanıcıların zevki, ritüeli farklıdır. Sen incelersen bir tane bile ışık sızması çıkmaz. Al dersin birisine ışık sızması çıkar ve suçlu sen olursun.
Halbuki ürün yolda, montaj sırasında, veya parçasında sıkıntı olabilir. Bunları kimse göz önünde bulundurmaz. Direk adem abi sen söyledin ben aldım der.
Bir firma, binlerce ürün, yüzlerce servis, binlerce çalışan olarak düşünmez. Her teknisyenin yaptığını firma yapmış veya servis yapmış gibi değerlendirir.
Örnek vereyim, konusunda mevcut ama karıştırmamak için kısaca anlatayım kahve makinesi aldım Puzik Puzik ile bu konuda istişare yaparak çelik cezveli korkmaz kahve makinesi aldım, çoğu kişi memnun ken ben değilim neden mi 4 defa servise gitti, ve hepsi de kullanıcı hatası olarak değerlendirildi. Hemen basalım o zaman isyanı kim aldırdı lan bana bu cihazı ? 😂😂😂 Aynı makine yan komusumda var aramızda iyi sürekli gider geliriz anlatır anlatır bitiremez çok memnun.

Demem o ki, bir ürün için birini suçlamaya gerek yoktur. Al desede, alma desede. Sonuçta her türlü sorun veya memnuniyet ile karşılaşılabilecek bir durum mevcut 😁
Suçlu bulundu Puzik Puzik 😂😂😂😂
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
Bir ürün incelemesi yaparken kendi düşüncelerimizi paylaşırız, banttan çıkan bir ürün için al dersen aynı forumumuzda olduğu gibi bir kişi çıkar ve senin videon ile aldım beş para etmez der.
Çünkü kullanıcıların zevki, ritüeli farklıdır. Sen incelersen bir tane bile ışık sızması çıkmaz. Al dersin birisine ışık sızması çıkar ve suçlu sen olursun.
Halbuki ürün yolda, montaj sırasında, veya parçasında sıkıntı olabilir. Bunları kimse göz önünde bulundurmaz. Direk adem abi sen söyledin ben aldım der.
Bir firma, binlerce ürün, yüzlerce servis, binlerce çalışan olarak düşünmez. Her teknisyenin yaptığını firma yapmış veya servis yapmış gibi değerlendirir.
Örnek vereyim, konusunda mevcut ama karıştırmamak için kısaca anlatayım kahve makinesi aldım Puzik Puzik ile bu konuda istişare yaparak çelik cezveli korkmaz kahve makinesi aldım, çoğu kişi memnun ken ben değilim neden mi 4 defa servise gitti, ve hepsi de kullanıcı hatası olarak değerlendirildi. Hemen basalım o zaman isyanı kim aldırdı lan bana bu cihazı ? 😂😂😂 Aynı makine yan komusumda var aramızda iyi sürekli gider geliriz anlatır anlatır bitiremez çok memnun.

Demem o ki, bir ürün için birini suçlamaya gerek yoktur. Al desede, alma desede. Sonuçta her türlü sorun veya memnuniyet ile karşılaşılabilecek bir durum mevcut 😁
Valla bizim makinelerde hiç problem olmadı halen ciddi şanssızmışsınız üzüldüm :( İnsanlar bunu anlamayıp suçu hemen yıkacak yer arıyorlar, bir konuda yazan arkadaş üzerine o satırları yazdım.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
Arızalı zamanlar hariç :hihi
Şaka bi yana puzik güzel adamdır, memnun kalmış önermiş. Gidip yarın ben de alabilirim mesela ofise. İnceleriz belki 😄
Amanın siz almayın kötü çıkarsa YouTube ta ifşa edersiniz beni :) F fikoloji beni reklam etmedi en azından 😂 Bizim 2 annede var gerçekten hiç sorunsuz güzel kahve yapıyorlar. Antalya’da şuan airbnb yazlık kirasındayım Arçelik Kahvekolik su tanklı modeli var. Bu cihaz ciddi daha güzel kahve yapıyor ve cezvesinin elektrik bağlantısı olmadığı için temizliği çok kolay. Fiyat farkı illaki çoktur :)
 
İlteriş Yılmaz Çevrimdışı

İlteriş Yılmaz 

Süper Üye
18 Eyl 2020
698
Amanın siz almayın kötü çıkarsa YouTube ta ifşa edersiniz beni :) F fikoloji beni reklam etmedi en azından 😂 Bizim 2 annede var gerçekten hiç sorunsuz güzel kahve yapıyorlar. Antalya’da şuan airbnb yazlık kirasındayım Arçelik Kahvekolik su tanklı modeli var. Bu cihaz ciddi daha güzel kahve yapıyor ve cezvesinin elektrik bağlantısı olmadığı için temizliği çok kolay. Fiyat farkı illaki çoktur :)
Ben tavsiyeyi aldım bi kere, siparişi verip göreceğiz. Olumsuz bir durumda vay haline. :hihi
Antalya'ya gelmişsin hadi biraz daha ilerisi Fethiye. Gel çay var, kahve var. :hihi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt