'Amazon satıcısıdır güvenilirdir' ibaresinin bir hikayeden ibaret olduğunun kanıtı!

armax Çevrimdışı

armax 

Yeni Üye
28 Eyl 2022
17
Tencerenin yanında size hediye gönderilen bir ürün için para iadesi mi istediniz anlayamadım? Eğer öyleyse bence bunu buraya yazmasaydınız daha iyiydi😕 bedelini ödemediğiniz, size hediye olarak gönderilen bir ürünün parasını istemek ne bileyim bana pek bir etik gelmedi :hmmneyse iyi günlerde kullanın diyeyim...
Hediye sürpriz olarak (habersiz) geldiyse katılıyorum, müşteri ürünü alırken hediyeli bilincinde olarak satın aldıysa katılmıyorum.
 
Muhammet Sarıçam Çevrimdışı

Muhammet Sarıçam 

Süper Üye
20 May 2018
717
34
Tencerenin yanında size hediye gönderilen bir ürün için para iadesi mi istediniz anlayamadım? Eğer öyleyse bence bunu buraya yazmasaydınız daha iyiydi😕 bedelini ödemediğiniz, size hediye olarak gönderilen bir ürünün parasını istemek ne bileyim bana pek bir etik gelmedi :hmmneyse iyi günlerde kullanın diyeyim...
Kutu içinde hediye diye adlandırılıyor. Tüm sitelerde de aynı şekilde satılıyor. Ayrıca keyfi olarak verilen gönülden kopan bir hediye değildi. Zaten ben de para iadesi için yazmadım. Eksik parçayı gönderirler de görsel bütünlüğü bozulmaz diye yazdım. Onlar da ya komple iade edin yada para iadesi yapalım dediler. Koca tencere setini iade etmektense (cam kapaklı kırılma ihtimali var) teklifi kabul ettim. Amacım para koparmak değildi. Sonuçta pazarlamada vaad ettikleri bir ürün bu, açıklamalarda da reklam ediyorlar hediyeli diye. Sizin dediğiniz olay habersiz olarak gönderilen bir hediyede olur. Mesela kombi ile beraber kutu içinde hediye diye adlandırılan baca kırık gelse siz aman boşver zaten hediyeydi dermiydiniz?

D662F4B5-8DD9-4BBD-952E-7D7007B7C72D.jpg


Hediye sürpriz olarak (habersiz) geldiyse katılıyorum, müşteri ürünü alırken hediyeli bilincinde olarak satın aldıysa katılmıyorum.
Bu şekilde her yönüyle sorgulayıp da yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Tam olarak da dediğiniz gibi hediyeli diye geldi.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Evet şuna da katılıyorum: Diğer platformlarda başımıza gelenlerle kıyaslayınca bu vakada da amazon hala ilerde. Ne tüketici hakem heyetine gitme var ne uzatma var. Daha kötü şeyler görüp yaşayınca bu duruma seviniyorum malesef.
Evet, Amazon aslında müşteriden yana tavır alıyor ama insanlar yine de mağdur oluyor bunu ben de anlamıyorum.
 
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
956
40
Kutu içinde hediye diye adlandırılıyor. Tüm sitelerde de aynı şekilde satılıyor. Ayrıca keyfi olarak verilen gönülden kopan bir hediye değildi. Zaten ben de para iadesi için yazmadım. Eksik parçayı gönderirler de görsel bütünlüğü bozulmaz diye yazdım. Onlar da ya komple iade edin yada para iadesi yapalım dediler. Koca tencere setini iade etmektense (cam kapaklı kırılma ihtimali var) teklifi kabul ettim. Amacım para koparmak değildi. Sonuçta pazarlamada vaad ettikleri bir ürün bu, açıklamalarda da reklam ediyorlar hediyeli diye. Sizin dediğiniz olay habersiz olarak gönderilen bir hediyede olur. Mesela kombi ile beraber kutu içinde hediye diye adlandırılan baca kırık gelse siz aman boşver zaten hediyeydi dermiydiniz?

D662F4B5-8DD9-4BBD-952E-7D7007B7C72D.jpg



Bu şekilde her yönüyle sorgulayıp da yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Tam olarak da dediğiniz gibi hediyeli diye geldi.
Açıklama için teşekkürler, konu şimdi daha net anlaşıldı.. ilk mesajınız yanlış anlamaya müsaitti zaten. iyi günlerde kullanın.
 
M Çevrimdışı

Muaddib 

Yasaklı Üye
5 Eki 2022
15
38
Herkese merhabalar arkadaşlar. Forumda yeniyim. Bir sorunum var buraya yazayım dedim. Amazon satıcısı olmak üzere kendilerinden farklı tarihlerde iki adet cep telefonu aldım. Bunun dışında bir çok alışverişim de oldu. Ta ki baseus marka powerbank alana kadar. Cihazı 6 ay falan kullandım, telefonumu (iPhone se 2020) şarj etmemeye başladı. Durumu kendilerine bildirdim gönderin para iadesi yapalım dediler. Cihazı 07.09.2022 tarihinde teslim aldılar. İade ederken kendilerine benim powerbanka ihtiyacım var. Kredi kartıma iade etmeyin hediye çeki tanımlayın üstüne ekleyip yeni cihaz alacağım dedim kabul ettiler. Ara ara görüşmemizde sistemsel problem oldu, kartınızda sorun var gibi bahanelerle 27 eylüle kadar beklettiler. Bu arada hediye çeki istediğimi yeniledim. 27 eylüldeki görüşmemizde 100 tl yi hesabınıza hemen tanımlayalım 39 tlyi de 2 gün sonra gibi absürt bir cevap aldım. Zaten bu 20 günlük bekleme sürecimde 240 tl olan cihaz 400 küsür lira olmuştu. Temsilciye Amazon 139 lirayı bir seferde ödeyemiyorsa cihaz sizde kalsın, para iadesi de istemiyorum deyip hesabımı sildim. Yalnız bunlar ürünü alırken ne kargo ile ne de e-mail yoluyla faturayı göndermedikleri için elimde telefonların faturası yok. Aynı mail ve telefon numarası ile hesap açınca da eski hesap silindiği için yeni hesap veriyor. Kendilerine durumu bildirdim. Olur da yarın öbür gün telefonların imeisi falan klonlanırsa BTKya ispat için faturaları istedim. Verdikleri cevap da hesabınızı sildiğiniz için size kesinlikle faturalarınızı veremeyiz oldu. İleride telefonların başına bir şey gelse böyle ortada kaldım. Çözüme yönelik hiç bir önerileri yok. A Adem Helvacı başta olmak üzere bu faturaları almak için nasıl bir yol izleyeyim. İnsanlara tavsiye ettiğimiz Amazon un bu duruma gelmesi de üzücü. Şimdiden teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri