Herkese selamlar arkadaşlar,
Amazondan 17 Haziran 2023 tarihinde Amazon Türkiye satışlı (3. parti bir satıcı değildi, satıcı direk Amazon.tr) bir adet Asus marka wifi/blutooth adaptör (ASUS PCE-AXE59BT AXE5400 WiFi 6E PCI-E adaptörü) aldım. Ürün geçtiğimiz haftalarda arıza yaptı ve çalışmaz hale geldi, Amazona durumu bildirdiğimde beni asus yetkili teknik servisine yönlendirdiler ve Asus, ürünü kendilerine göndermemi rica etti. Ürünü Asus'a gönderdikten sonra Asus tarafından arandım ve ürünün tamir olamayacak boyutta bozulduğunu tarafıma iade/değişim hakkının sağlandığını, konuyla ilgili kendilerinden tarafıma iletilen belge ile birlikte (belgeyi özel bilgileri silerek mesajın altında paylaşıyor olacağım arkadaşlar) Amazon'dan ürünün değişimini ya da iadesini talep edebileceğimi bildirdiler.
Bu bilgilendirmenin ardından Amazon ile telefon üzerinden görüşme sağladım, fakat Amazon ürünün şu an Amazon.tr stoklarında bulunmadığını belirtti, yalnızca para iadesi yapabileceklerini ilettiler. Malum arkadaşlar ülkemizde enflasyon var, ürünü ben 1789₺ gibi bir fiyattan almışken şu an aynı ürünün
Amazona ürünün stoğa gelmesini bekleyip bekleyemeyeceğimi sorduğumda ise, Asus tarafından tarafıma iletilen belgede 30gün içerisinde iade ve değişim alabileceğim yazdığı için, (bu arada ürün Asus'ta kaldı ve tarafıma tekrar gönderimi sağlanmadı) 30 günden fazla bir süre boyunca ürün Amazon stoklarına girmez ise ürün için bir daha asla değişim alamayacağımı bana söylediler.
Uzun zamandır yalnız ve yalnızca Amazon üzerinden sipariş veren birisi oldum, bu tarz konularda en çok Amazona güvenen birisiydim, yaşadığım bu son olay beni çok şaşırttı. Ben yasal hakkım olarak ürünün değişimini (gerekirse misliyle) talep ederken Amazon'un bunu sağlamıyor oluşu çok garibime gidiyor. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz arkadaşlar ?
Bundan önce Mediamarkt ile ilgili bir sorun yaşamıştım ve Adem bey'İn ve forumun katkılarıyla konu kısa zamanda çözülmüştü, o konuyla ilgili de yeniden öncelikle Adem bey'e ve foruma teşekkür ederim arkadaşlar O konunun linki (https://tavsiyeforumu.com/konu/sams...etmiyor-mediamarkt-cayma-hakkimi-yiyor.11835/)
Ekte Asus tarafından verilen değişim/iade belgesini, Amazon sipariş bilgilerini paylaşıyorum arkadaşlar, belgelerden özel bilgileri temizliyor olacağım.
Herkese saygılar ve sevgiler arkadaşlar (yine babamla birlikte aldığımız üründe başımıza geldi )
Ergün MISIRLI
Alper MISIRLI
Amazondan 17 Haziran 2023 tarihinde Amazon Türkiye satışlı (3. parti bir satıcı değildi, satıcı direk Amazon.tr) bir adet Asus marka wifi/blutooth adaptör (ASUS PCE-AXE59BT AXE5400 WiFi 6E PCI-E adaptörü) aldım. Ürün geçtiğimiz haftalarda arıza yaptı ve çalışmaz hale geldi, Amazona durumu bildirdiğimde beni asus yetkili teknik servisine yönlendirdiler ve Asus, ürünü kendilerine göndermemi rica etti. Ürünü Asus'a gönderdikten sonra Asus tarafından arandım ve ürünün tamir olamayacak boyutta bozulduğunu tarafıma iade/değişim hakkının sağlandığını, konuyla ilgili kendilerinden tarafıma iletilen belge ile birlikte (belgeyi özel bilgileri silerek mesajın altında paylaşıyor olacağım arkadaşlar) Amazon'dan ürünün değişimini ya da iadesini talep edebileceğimi bildirdiler.
Bu bilgilendirmenin ardından Amazon ile telefon üzerinden görüşme sağladım, fakat Amazon ürünün şu an Amazon.tr stoklarında bulunmadığını belirtti, yalnızca para iadesi yapabileceklerini ilettiler. Malum arkadaşlar ülkemizde enflasyon var, ürünü ben 1789₺ gibi bir fiyattan almışken şu an aynı ürünün
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
da fiyatı bugün itibariyle (21/09/2023) 2319₺ küsur gibi bir meblağya ulaşmış durumda. Türkiye üzerindeki elektronik marketlerinde ise bu fiyat daha da yükseliyor. Bu durumda Amazondan aradaki fiyat farkının tarafıma iletilmesi talebinde bulunduğumda da bunu bana sağlayamayacaklarını iletiyorlar. Muadili başka bir ürün alsam o konuda yardımcı olup olamayacaklarını sorduklarımda da ürünün tıpa tıp aynısı olmadığı konularda yardımcı olamayacaklarını ilettiler yine. Bu arada arkadaşlar, Amazon ile sağladığım tüm görüşmeler oldukça saygı çerçevesinde ve kibar biçimde gerçekleşti, arkadaşlar Amazon'un buna izin vermediğini konunun kendi ellerinde olmadığını ve aynı durumu kendileri yaşasalardı memnun kalmayacaklarını dile getirdiler, kendilerine ilgileri adına teşekkürlerimi sunuyorum.Amazona ürünün stoğa gelmesini bekleyip bekleyemeyeceğimi sorduğumda ise, Asus tarafından tarafıma iletilen belgede 30gün içerisinde iade ve değişim alabileceğim yazdığı için, (bu arada ürün Asus'ta kaldı ve tarafıma tekrar gönderimi sağlanmadı) 30 günden fazla bir süre boyunca ürün Amazon stoklarına girmez ise ürün için bir daha asla değişim alamayacağımı bana söylediler.
Uzun zamandır yalnız ve yalnızca Amazon üzerinden sipariş veren birisi oldum, bu tarz konularda en çok Amazona güvenen birisiydim, yaşadığım bu son olay beni çok şaşırttı. Ben yasal hakkım olarak ürünün değişimini (gerekirse misliyle) talep ederken Amazon'un bunu sağlamıyor oluşu çok garibime gidiyor. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz arkadaşlar ?
Bundan önce Mediamarkt ile ilgili bir sorun yaşamıştım ve Adem bey'İn ve forumun katkılarıyla konu kısa zamanda çözülmüştü, o konuyla ilgili de yeniden öncelikle Adem bey'e ve foruma teşekkür ederim arkadaşlar O konunun linki (https://tavsiyeforumu.com/konu/sams...etmiyor-mediamarkt-cayma-hakkimi-yiyor.11835/)
Ekte Asus tarafından verilen değişim/iade belgesini, Amazon sipariş bilgilerini paylaşıyorum arkadaşlar, belgelerden özel bilgileri temizliyor olacağım.
Herkese saygılar ve sevgiler arkadaşlar (yine babamla birlikte aldığımız üründe başımıza geldi )
Ergün MISIRLI
Alper MISIRLI
Son düzenleme: