Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Bu kadar mı düşmüş yahu bu firma?
4 Ekim ve 7 Ekim de iki ayrı kredi kartından aynı faturaya dair 2 kere tahsilat yapan bu açgözlü firmada bu sorunu çözebilecek adam akıllı muhatap dahi bulamıyoruz.
Bir haftadır bu konu ile uğraşıyor olmamıza rağmen bir arpa boyu yol alamadık ve sürecin başından beri 48 saat dedikleri süreyi bu gün sabah 09.58 de yaptığımız görüşme sonucu 15 güne çıkardıklarını da öğrendik güzel oldu.
Önemli bir para olmasa da, bir sonraki faturadan da mahsup etseler bizim için aslında sorun olmasa da, bir saat bile geç ödesen senden faiz kesen bu zihniyete neden ben bir ay boyunca paramı esir edeyim ki düşüncesi ile inat ettim paramı geri alana kadar da her yere yazmaya devam edeceğim.
Türk Telekom
Anladın sen onu..
Şu da şurada dursun
4 Ekim ve 7 Ekim de iki ayrı kredi kartından aynı faturaya dair 2 kere tahsilat yapan bu açgözlü firmada bu sorunu çözebilecek adam akıllı muhatap dahi bulamıyoruz.
Bir haftadır bu konu ile uğraşıyor olmamıza rağmen bir arpa boyu yol alamadık ve sürecin başından beri 48 saat dedikleri süreyi bu gün sabah 09.58 de yaptığımız görüşme sonucu 15 güne çıkardıklarını da öğrendik güzel oldu.
Önemli bir para olmasa da, bir sonraki faturadan da mahsup etseler bizim için aslında sorun olmasa da, bir saat bile geç ödesen senden faiz kesen bu zihniyete neden ben bir ay boyunca paramı esir edeyim ki düşüncesi ile inat ettim paramı geri alana kadar da her yere yazmaya devam edeceğim.
Türk Telekom
Anladın sen onu..
Şu da şurada dursun
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: