D
Çevrimdışı
dgncnyldrm58
Yeni Üye
- 1 Şub 2022
- 8
- 30
Merhaba arkadaşlar. Acer nitro 5 an517-41 laptop aldım. 1x16 Ram ile geliyor. Bende 16gb Ram siparişi verdim. Ram yükseltmesini kendim yapmak istiyorum.
Acer ile iletişime geçtiğimde arka kapağı açtığınız anda ürününüz garanti dışı kalacağını, Ram yükseltmek istemeniz halinde servisimiz getirmeniz gerektiğini, Servis sürecimizin en fazla 20 iş gününde tamamlanacağı bilgisi verildi.
Sizce böyle bir garanti kapsamı dışı kalması söz konusu olur mu? Daha önce monster notebook kullandım böyle bir sorun çıkarmamışlardı. Ne yapmalıyım? Acer servis kalitesine güvenmiyorum.internette pek çok şikayet var. İlerleyen süreçte karşıma böyle bir sıkıntı ile çıkarlarsa yasal haklarımı kullanmam halinde garanti kapsamında işlem yaptırabilir miyim?
Acer ile iletişime geçtiğimde arka kapağı açtığınız anda ürününüz garanti dışı kalacağını, Ram yükseltmek istemeniz halinde servisimiz getirmeniz gerektiğini, Servis sürecimizin en fazla 20 iş gününde tamamlanacağı bilgisi verildi.
Sizce böyle bir garanti kapsamı dışı kalması söz konusu olur mu? Daha önce monster notebook kullandım böyle bir sorun çıkarmamışlardı. Ne yapmalıyım? Acer servis kalitesine güvenmiyorum.internette pek çok şikayet var. İlerleyen süreçte karşıma böyle bir sıkıntı ile çıkarlarsa yasal haklarımı kullanmam halinde garanti kapsamında işlem yaptırabilir miyim?