ACER Garanti Süreci Ve Değişim Hakkı

Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
974
Cihazım sanırım 3-4 aylık bir laptop. Garantili faturalı. Standart Bios güncellemesi sonrası açılmadı bilgisayar. USB ile kurtarma BIOS denemelerim başarısız olunca garantiye verdim.

1 Aralıkta kayıt oluşturdum. Yurtdışından Anakart beklemeye girmiş, anakart arızasıymış. Ne zaman geleceğine dair şüphelerim var. Sonuç olarak garanti kapsamında yapılacak bir işlem olduğu için cihaz değişiminin daha hızlı olacağını düşünüp değişim hakkımı sordum, yok cihazı elime alınca aldığım yere verecekmişim, onlar inceleme yapacak rapor çıkaraklarmış, ondan sonra da sadece para iadesi hakkım doğuyormuş.

Açıkçası servisin bu laubali tavrı beni çok irite etti. 10 Gündür takip numarasındaki işlemi güncellemediler. Arayınca öğrendim. Ne zaman anakart siparişi geçilmiş diyorum onu biz göremeyiz diyor. Bu sebeple ne yapmam gerektiğine dair bilgi almak istiyorum. Cihazım çok aciliyetli lazım bana. Bilgisayarımdan iş yapıyorum. Bir de garanti kapsamında değişecek anakartı ben değişim istedim diye kullanıcı hatasına çevirebilirler mi? Sonuçta ben şuan servisin garanti kapsamında anakart siparişi geçtiğini sadece arayarak öğrenebiliyorum.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,800
Tüketici hakem heyetine vereceğinizi söyleyin, 20 iş günü içerisinde tamir edilmek zorunda diye biliyorum. En fazla 30. Sota Sota
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,800
Servisin de bir eprom programlayıcısı yok muymuş yani, garip.
Merak ettiğim bir şey var, anakart değişimi kararından önce size bilgi verildi mi?
 
Geri
Üst Alt