A101 Toshiba 43 inç Smart LED TV Sorunu

cengizmax Çevrimdışı

cengizmax

Yeni Üye
1 Ağu 2019
7
A101 den satın almış olduğumuz Toshiba 43 inç Smart LED TV uydu yayınında bazı kanallarda renklerde oluşan yeşillenme sonucunda Vestel servis kaydı açtırdık. Servis TV aldı 3 4 gün sonra geri getirdi. panel hatası, sıvı teması kullanıcı hatası denilerek 3000 TL ücret talebinde bulundular. biz televizyon arızalarından canı yanan biri olarak cihazın tozunu dahi almıyoruz. her ne ise internet uygulamalarından ve tv menüsünde her şey olan renklerinde gösteriyordu servisin onarım yaptırma istemedik ve TV getirdiler. internet üzerinde idare edelim belli bir süre kullanalım daha sonra yaptıralım dedik eve gelen TV de internet bağlantısında da olduk. kablolu ve kablosuz bağlantıda internet de bağlanamıyorduk. Sorunun çözümü noktasında Vestel müşteri hizmetlerini atadık ve durumu izah ettik. Müşteri hizmetleri sorun bizden ise 120 servis ücreti alacaklarını ileterek tekrar servis kaydı oluşturdular. durumun gidişatını buradan paylaşmaya devam edeceğim. Şimdi siz değerli Tavsiye Form yönetici ve ustalarından bu durum ile ilgili değerlendirme ve başka ne gibi bir yol izlememe gerektiği konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum.
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

maymunkral 

Aktif Üye
30 May 2018
358
41
Tüketici hakem heyetine başvurun. Onlar bilirkişi atayıp Tv yi inceleyerek sıvı teması olup olmadığını kontrol ediyorlar. Haklıysanız değişim talep edersiniz.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Tüketici Hakem Heyetine başvursun elbette ancak bu tarz durumlarda başvuru dilekçesine mutlaka ama mutlaka sıvı temasına dair KISA VİDEO ile ispat eklenmesi talep edilsin. Bunun basit bir örneğini size şu şekilde vereyim.

Şimdi diyelim ki ben size ispat olarak şu görseli yolladım ve dedim ki ''Bakın panelinizde sıvı teması olmıuş burası da yanmış'' (Bu foto kendi arşivimden benim aldığım delil nitelikli bir görüntü)

f15f77fecd9b1245e1.jpg


Siz nereden bileceksiniz bu görüntünün sizin televizyonun paneline ait olduğunu?

O nedenle servisler bana göre bu tarz tespitleri yaparken mutlaka kamera kaydı ve bu kamera kaydı ile destekleyebeilecekleri delil nitelikli unsurlara sahip olmalılar.

Birçok yetkili servis var, POM denen Panel Onarım merkezlerine ürün gönderiyor, POM diyor ki ''Sıvı teması'' ve böyle bir foto yolluyor.
Yahu yetkili servis kendisi dahi tereddüt ediyor bu bizim panel mi acaba diye, tüketici ne yapsın?

Konuya bakış açıları farklı olur. Teknik bakanlar başka, hukuki bakanlar başka yorumlar. Hukuk önünde örneğin bu dosya bana gelmiş olsa, yetkili servis beyanını ispat edemiyorsa tüketici lehine yazarım dosyayı ki telefon konularında defalarca tüketici telefonuna değişim yazmışımdır.

Buna örnek birkaç karar yazımı sizlere aşağıya ekleyeyim.

f3d0f01b8041e38330.jpg


f28827d486e1e3e10e.jpg


f4d4b5a111ae11fa91.jpg
 
cengizmax Çevrimdışı

cengizmax

Yeni Üye
1 Ağu 2019
7
Servis sonrasında eve bırakılan TV de internet kablolu ve kablosuz bağlantı yapılmadığı için servis çağırdığımı yukarıda yazmıştım. Bugün servisten geldiler. Sizin de tahmin edeceğiniz üzere servis bu defa İnternet servis sağlayıcıya topu attı. Evde internete telefonlar ile rahatlıkla bağlanıyoruz. Vestel servisine durumu izah etsek de para etmedi. her ne ise dediğiniz gibi tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım son durumu sizinle buradan yine paylaşacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt