cengizmax
Yeni Üye
- 1 Ağu 2019
- 7
A101 den satın almış olduğumuz Toshiba 43 inç Smart LED TV uydu yayınında bazı kanallarda renklerde oluşan yeşillenme sonucunda Vestel servis kaydı açtırdık. Servis TV aldı 3 4 gün sonra geri getirdi. panel hatası, sıvı teması kullanıcı hatası denilerek 3000 TL ücret talebinde bulundular. biz televizyon arızalarından canı yanan biri olarak cihazın tozunu dahi almıyoruz. her ne ise internet uygulamalarından ve tv menüsünde her şey olan renklerinde gösteriyordu servisin onarım yaptırma istemedik ve TV getirdiler. internet üzerinde idare edelim belli bir süre kullanalım daha sonra yaptıralım dedik eve gelen TV de internet bağlantısında da olduk. kablolu ve kablosuz bağlantıda internet de bağlanamıyorduk. Sorunun çözümü noktasında Vestel müşteri hizmetlerini atadık ve durumu izah ettik. Müşteri hizmetleri sorun bizden ise 120 servis ücreti alacaklarını ileterek tekrar servis kaydı oluşturdular. durumun gidişatını buradan paylaşmaya devam edeceğim. Şimdi siz değerli Tavsiye Form yönetici ve ustalarından bu durum ile ilgili değerlendirme ve başka ne gibi bir yol izlememe gerektiği konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum.
Son düzenleme: