Herkese selamlar. A101 internet mağazasından 1 Ocak 2021 tarihinde Hi-Level 50UHL650 marka televizyonu 2399 TL'ye indirimden sipariş verdim. Kredi kartına ödeme yansıdı. 12 gün sonunda şöyle bir sms geldi: sistemde yaşanan fiyatlandırma ile alakalı teknik bir aksaklık nedeniyle siparişiniz iptal edilecektir.
Nasıl bir yol izlemeliyim? Tüketici hakem heyetine böyle bir durumda başvurmalı mıyım? Başvuruda sunmam gereken kanıtlayıcı belgeler neler olmalı?
Açıkcası burdaki temel amacım satıcının/patronun zorbalığına karşı mücadele. Vatandaşı ezmeyi mağdur etmeyi kendilerine hak görüyorlar. Aldığım ürün indirime girerse indirim farkını talep edemiyorum, indirimden aldığım ürünü de kafasına göre bana satmaktan vazgeçebiliyor. Mücadele etmedikçe daha fazlasını istiyorlar. Benzer durum yaşayan var mı? Tüketici hakem heyetinden bir sonuç çıkıyor mu? Yoksa mahkemeye mi gitmek gerekiyor?
(Benzer konu varsa yönlendirirseniz de sevinirim)
Nasıl bir yol izlemeliyim? Tüketici hakem heyetine böyle bir durumda başvurmalı mıyım? Başvuruda sunmam gereken kanıtlayıcı belgeler neler olmalı?
Açıkcası burdaki temel amacım satıcının/patronun zorbalığına karşı mücadele. Vatandaşı ezmeyi mağdur etmeyi kendilerine hak görüyorlar. Aldığım ürün indirime girerse indirim farkını talep edemiyorum, indirimden aldığım ürünü de kafasına göre bana satmaktan vazgeçebiliyor. Mücadele etmedikçe daha fazlasını istiyorlar. Benzer durum yaşayan var mı? Tüketici hakem heyetinden bir sonuç çıkıyor mu? Yoksa mahkemeye mi gitmek gerekiyor?
(Benzer konu varsa yönlendirirseniz de sevinirim)