H
Çevrimdışı
HalilCimen
Yeni Üye
- 6 Mar 2018
- 29
Merhaba arkadaşlar,
A101 firmasının 10 Ekim de yaptığı, belirli saatler arasında belirli ürünlerin 5 TL ye satılması kampanyasıyla ilgili bir sorun yaşıyorum. Adem abiye twitterdan da yazdım. Bu konuda sizce hakem heyetine başvursam ürünümü alabilir miyim? Açıkçası saat umrumda değil ama kampanya düzenledik diyerek milletin parasını alıp sonrada ürün yok demelerine sinir oluyorum.
Adem abiye yazdığım mesajları ve a101 firmasına yolladığım maili aşağıya ekliyorum.
A101 e gönderdiğim mail
Konu: FAZLA ÜCRET ÇEKİMİ VE SİPARİŞ GÖRÜNMEMESİ
10-10 Kampanyanız kapsamında Polosmart Sonic Yüz Temizleme Cihazı - Mavi satın aldım. Ürünün ücreti banka hesabımdan düştü fakat siparişlerim arasında görünmedi. Daha sonra tekrar sipariş verdim, ürünün ücreti yine banka hesabımdan düştü ve bir kaç dakika sonra siparişlerim arasında göründü.
Bu ürün için toplam 2 çekim yapıldı ve tek sipariş göründü.
Daha sonra akşam 17:00 da başlayan akıllı saat kampanyasında, Piranha 9919 Akıllı Saat - Siyah ürünü satın aldım. Ücreti hesabımdan çekildi siparişlerim arasına yine düşmedi. Daha sonra tekrar denedim, yine çekim gerçekleşti fakat siparişlerde görünmedi. En son üçüncü deneyişimde kampanya gereği 5 TL olması gerekirken hesabımdan 99,95 TL çekildi fakat yine sipariş görünmedi.
2 ürün için toplamda 5 adet çekim gerçekleştirildi hesabımdan fakat yalnızca 1 adet ürün siparişlerim arasına düştü. 4 adet 5 TL, 1 adet 99,95 TL olmak üzere 119,95 TL çekildi hesabımdan. Normalde toplam 10 tl çekim gerçekleşmesi gerekiyordu.
Daha sonra ertesi gün müşteri hizmetlerinizi aradım, bana tüm ürünlerimin stokta olmadığı için iptal edildiğini, paramın iade edileceğini söyledi. 1 adet siparişin onaylandığını görüyorum dediğimde hepsi iptal dedi. Fakat bugün yüz temizleme cihazının kargoya verildiğinin bilgisi geldi.
Ben saati satın aldığım zaman sadece beyaz olan saatin stoğu bitmişti. Kaldı ki zaten satın aldığım ürünün stoğu olmasa 1 saat boyunca tekrar tekrar satın almama izin vermez, beyaz saatte olduğu gibi tükendi yazardı. Ben kampanya kapsamında başarılı bir şekilde alışverişimi gerçekleştirdim. Ücretini de ödedim. Sitenizin teknik sorunu benim problemim değil.
Ürünlere ait ödemelerin ve fazladan yapılan çekimlerin dekontunu ekte gönderiyorum. Söz konusu alışverişime konu olan Piranha 9919 Akıllı Saat - Siyah saatin tarafıma gönderilmesini, ayrıca fazladan yapılan 3 adet çekime ait 109,95 TL ücretin hesabıma iadesini talep ediyorum.
Aksi taktirde kampanya ekran görüntüsü, satın alma ekran görüntüsü ve dekontlarla birlikte tüketici hakem heyetine başvurarak ürünümü alacağımı bilginize sunarım.
Bu da Adem abiye yazdığım mesaj. Durumu burada anlattığım için direk onu koyayım, tekrar anlatmayayım diye bu resmi ekliyorum.
A101 firmasının 10 Ekim de yaptığı, belirli saatler arasında belirli ürünlerin 5 TL ye satılması kampanyasıyla ilgili bir sorun yaşıyorum. Adem abiye twitterdan da yazdım. Bu konuda sizce hakem heyetine başvursam ürünümü alabilir miyim? Açıkçası saat umrumda değil ama kampanya düzenledik diyerek milletin parasını alıp sonrada ürün yok demelerine sinir oluyorum.
Adem abiye yazdığım mesajları ve a101 firmasına yolladığım maili aşağıya ekliyorum.
A101 e gönderdiğim mail
Konu: FAZLA ÜCRET ÇEKİMİ VE SİPARİŞ GÖRÜNMEMESİ
10-10 Kampanyanız kapsamında Polosmart Sonic Yüz Temizleme Cihazı - Mavi satın aldım. Ürünün ücreti banka hesabımdan düştü fakat siparişlerim arasında görünmedi. Daha sonra tekrar sipariş verdim, ürünün ücreti yine banka hesabımdan düştü ve bir kaç dakika sonra siparişlerim arasında göründü.
Bu ürün için toplam 2 çekim yapıldı ve tek sipariş göründü.
Daha sonra akşam 17:00 da başlayan akıllı saat kampanyasında, Piranha 9919 Akıllı Saat - Siyah ürünü satın aldım. Ücreti hesabımdan çekildi siparişlerim arasına yine düşmedi. Daha sonra tekrar denedim, yine çekim gerçekleşti fakat siparişlerde görünmedi. En son üçüncü deneyişimde kampanya gereği 5 TL olması gerekirken hesabımdan 99,95 TL çekildi fakat yine sipariş görünmedi.
2 ürün için toplamda 5 adet çekim gerçekleştirildi hesabımdan fakat yalnızca 1 adet ürün siparişlerim arasına düştü. 4 adet 5 TL, 1 adet 99,95 TL olmak üzere 119,95 TL çekildi hesabımdan. Normalde toplam 10 tl çekim gerçekleşmesi gerekiyordu.
Daha sonra ertesi gün müşteri hizmetlerinizi aradım, bana tüm ürünlerimin stokta olmadığı için iptal edildiğini, paramın iade edileceğini söyledi. 1 adet siparişin onaylandığını görüyorum dediğimde hepsi iptal dedi. Fakat bugün yüz temizleme cihazının kargoya verildiğinin bilgisi geldi.
Ben saati satın aldığım zaman sadece beyaz olan saatin stoğu bitmişti. Kaldı ki zaten satın aldığım ürünün stoğu olmasa 1 saat boyunca tekrar tekrar satın almama izin vermez, beyaz saatte olduğu gibi tükendi yazardı. Ben kampanya kapsamında başarılı bir şekilde alışverişimi gerçekleştirdim. Ücretini de ödedim. Sitenizin teknik sorunu benim problemim değil.
Ürünlere ait ödemelerin ve fazladan yapılan çekimlerin dekontunu ekte gönderiyorum. Söz konusu alışverişime konu olan Piranha 9919 Akıllı Saat - Siyah saatin tarafıma gönderilmesini, ayrıca fazladan yapılan 3 adet çekime ait 109,95 TL ücretin hesabıma iadesini talep ediyorum.
Aksi taktirde kampanya ekran görüntüsü, satın alma ekran görüntüsü ve dekontlarla birlikte tüketici hakem heyetine başvurarak ürünümü alacağımı bilginize sunarım.
Bu da Adem abiye yazdığım mesaj. Durumu burada anlattığım için direk onu koyayım, tekrar anlatmayayım diye bu resmi ekliyorum.