victory' Alıntı:
mrb geçenlerde a101den regal CDR 1101 A+ modelindeki dondurucuyu aldık bu ürün nasıldır kronik sorunu varmıdır.
birde a101de çamasır makinası aldık bu üründe ücretsiz kurulum var kurulum yapılmadı seneye yapılacak
ondan sonra vs outletten buzdolabı aldık ondada ücretsiz kurulum var ve seneye kurulum yaptırcaz
birde a101 den aldıgımız bu derin dondurucuda ücretsiz kurulum yok cihaz açılmadı kullanılmıyor servis diğer ürünlerle beraber bu ürünlere montaja geldiğinde derin dondurucu kurulumu için sanırım ücret isteyecek.vestelden o kadar ürün aldık bu ürünüde ücretsiz kurulum yapılsın diye ne yapmak lazım
:
Selamlar,
Öncelikle yanlış anlamanızı istemem lakin forumda sürekli HAK vurgusu yaparız, bu anlamda tüketicilerimizin/üyelerimizin hakkını korumak adına büyük çaba sarf ettiğimiz aşikar.
Yalnız servislerin de hakları var onları da hak sahibine teslim etmek gerekir, dolayısı ile aşağıya vereceğim bilgiler de bu DOĞRU hareket anlayışı ile yazılmış yorumlardır lütfen şahsınız ile ilgili algılamayın.
VESTEL de Beyaz eşya ürünlerde çeyizlik süresi 5 yıldır. Elektronik ürünlerde ise 6 ay.
Yani faturanızı saklamak şartı ile, daha sonra ise montaj hizmetinizi Yetkili Servisten almak kaydı ile garanti sürenizi montaj tarihinden itibaren başlatma hakkınız mevcuttur.
Bu anlamda çamaşır makineniz için ücretsiz kurulum yapmaya gelen servis, faturanızı ibra ettiğinizde sisteme fatura tarihinizi işleyecek lakin garantinizi O GÜN başlatacaklar.
Derin dondurucu konusuna gelince, Servise ÜCRETLİ MONTAJ hizmeti istediğinizi belirtir, Gelen ekibin aynı fatura ile Dein dondurucu ürününüze de montaj yaptırtır, aynı sistem ile faturanızı sisteme işler ancak yine garantinizi O GÜN başlayacak şekilde sisteme işlerler.
Şimdi siz kendinizce HAK olarak görüp ''VESTEL den o kadar ürün aldık, bedava dolap montajı yapmadılar'' sitem kartınızı ortaya süreceksiniz lakin nasıl ki sizin adınıza HAK olanı koruyor isek, servisin hakkını da servise vermeniz gerektiğini burada yazmak durumundayız.
Bu durum servisin inisiyatifindedir, isterse ücretli montaj adı altında sisteme kayıt girer ücret almazlar, isterlerse ücret almak konusunda ısrar ederler bu sizin servis ile görüşmenizden sonra ortaya çıkacak bir durum maalesef. (Kaldı ki tüm bu bahse konu işlem, karşılıklı konuşmanız sonucu 20-30TL ye halledilebilecek bir konudur.)
Ürünlerde kayıtlara geçen kronik veya epidemik bir sorun görülmemektedir.