Sakarya'da elektrik aboneliği şahsıma olmayan ve kirada oturduğum bir kamu kuruluşunun lojmanında 14-15.06.2020 birbirine bağlayan gecesi yağmurlu ve şimşekli hava olayına bağlı elektrik gidip gelmesi ile oluşan yüksek gerilemle oluşan faz dalgalanmalarına bağlı olarak prize bağlı eklediğim tabloda bulunan elektronik eşyalarımda arıza oluşmuştur. Elektronik eşyaları arızalanan parça tamirine gelen yetkili teknik servislerce arıza nedeni aşırı faz dalgalanmasına bağlı olduğu tespit edilmilip raporlanmıştır. SEDAŞ (Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.) başvurdum. Yalnız SEDAŞ büyük bir vicdansızlık yaparak EPDK kendisinin lehine olabilecek maddeleri kullanarak ve şahsıma ait aboneliğin olmadığını çalıştığım kurum adına aboneliğin olduğunu bahane ederek mağduriyet giderilmesini ve zararın ödenmesini reddetterek çalıştığım kurumdan mağduriyetin giderilmesini istedi. Çalıştığım kurumda Tüketici hakem heyetine gitmem gerektiğini söyledi. Tüketici hakem heyetine başvurduğunda ise bireysel müşteri mağduriyetlerinin hizmet ve ürün alan kurumlarla ilgili sorunlarını çözmekle ilgilendiklerini, kurumların birbirleri ile ilgili sorunlarını kendi aralarında yazışmalarla veya hukuki boyutuyla halledip mağduriyetin ve zararın ödenmesi gerektiğini belirterek talebimi reddetti. Şu an mağduriyeti giderecek ve zararı ı ödeyecek muhattap bir kurum bulamıyorum. Yardımcı olabilecek ve yol gösterecek arkadaşların önerilerini bekliyorum.