65UD8900 Kablosuz ve Kablolu Bağlantıda Yaşadığım Sorunlar

KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
Merhaba arkadaşlar.
Başlıkta belirttiğim 65UD8900 model televizyonum var.
İnternet bağlantısı ile ilgili sorunlar yaşıyorum.
1. Sorun: Kablosuz bağlantı sorunu.
Ağ/İnternet Ayarları menüsünden kablosuz erişimi seçeneği bazen görünüyor bazen görünmüyor. Göründüğü zaman kendi kendine defalarca ağa bağlanıp düşüyor, bağlantı kurulması mümkün olmuyor. Çoğu zaman kablosuz seçeneği yok oluyor ve kendi kendine devre dışı seçeneğine geçiş yapıyor ve o şekilde kalıyor.
2. Sorun: Kablolu bağlantı sorunu.
TV ile modem yanyana, kullanılan kablo 1 metre. İnternet Turkcell 100mbit fiber.
TV'yi açıp youtube, netflix vs. sorunsuz izliyoruz, sonra TV'yi kapatıp tekrar açtığımızda internete bağlı değil uyarısı veriyor ve TV'nin fişini çekip tekrar takmadan düzelmiyor. Belki başka cihazlarla ip çakışıyordur diye düşünerek Ağ/İnternet ayarlarından sabit ip verdim fakat sorun düzelmedi. Bu sorun her zaman olmuyor. Bazen aylarca hiç olmuyor bazen de üç dört gün arka arkaya oluyor.
Yaşadığım sorunlar bunlar arkadaşlar. Bu sorunları nasıl çözebiliriz, çözüm önerilerinizi bekliyorum.
TV'nin özelliklerini gösteren ekran görüntülerini ekliyorum.
Saygılar.



IMG_20200229_191853.jpg
IMG_20200229_194446.jpg
IMG_20200229_192103.jpg
IMG_20200229_192038.jpg
IMG_20200229_192032.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Options 3 de gördüğün gibi wifi none diyor. Wifi kartı gözükmüyor. Garantisi devam ediyorsa servis çağırıp bu resmi gösterip wifi kestiğini belirtebilirsiniz.
Kablolu da bunu yapması ilginç ama denememe rağmen ben hala ip ile alakalı sorun olduğundan şüphe ediyorum.
Bu tarz arızalar genelde modem uyuşmazlığı gibi sebeplerden de yapabiliyor. Tabi bu bir ihtimal.
 
KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
F fikoloji Cevap için teşekkürler.
Garantisi devam ediyor, bugün arayacağım servisini, gelip baksınlar bakalım. Aslında kablosuz bağlantı olmaması çok dert değli benim için çünkü kabloyla bağladım hep, modem hemen yanında zaten ama madem özelliği var neden düzgün çalışmıyor. Şimdi modemin yerini değiştirdim kablo TV'ye yetişmeyince wifi bağlayım madem deyince bununla karşı karşıya kaldık.

Option 3'te görünen wifi none demesi o an kartla bağlantısının kesildiğini gösteriyor sanırım. Hasbelkader wifi ağa bağlanınca da şu şekilde davranıyor. Video ile kaydettim.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yazmayı unutmuşum modem Huawei HG253S modeli. 7-8 senedir sorunsuz kullanıyorum.

XWlzPj.jpg
 
Son düzenleme:
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
kırmızı tuşla kayıtlı wifileri silip tekrar denermisin.
evet wifi kartını okumayınca none yapar
 
KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
Aslında bu wifi sıkıntısını farkedince tv'yi komple fabrika ayarlarına döndürmüştüm yine düzelmedi.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Aslında bu wifi sıkıntısını farkedince tv'yi komple fabrika ayarlarına döndürmüştüm yine düzelmedi.
bu yazılımsal bi arıza değil, daha doğrusu bazı yazılım verisyonlarında hata olabiliyordu ama stabil sürüm olan 3.62.35 yüklü, en günceli 3.62.50 dir deneyebilirisniz.
Wifi - ana kart arası kablosu kaynaklı sorundan genelde bu sorunu yapabiliyor.
 
KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
F fikoloji Hocam tespitiniz çok doğru. Sanki kablo flex temassızlığı sonucu böyle sürekli sık kopma yapıyor gibi geliyor bana. Artık servis gelip bakınca ne diyecekler şu an onu merak ediyorum ?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
gelişmeler hakkında sizden bilgi bekleyeceğim.
aslında flex değil ama bulunca atacağım :ok
 
KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
Dün yetkili servisten aradılar. Kablosuzdaki sorunu tarif ettiğimde doğrudan F fikoloji hocamın söylediğini söyledi. Wifi kablosundan kaynaklandığını, sipariş geçtiğini gelince değiştireceklerini söyledi. Kabloludaki sıkıntıyla alakalı, modemden tv'ye gelen ethernet kablosu çok uzunsa ondan olabilir, modem kaynaklı olabilir dedi. Kablo 1 metre, modemle tv yanyana o ihtimal dışı. Modemden kaynaklanıyorsa nasıl bir ayar/düzenleme ile bunu çözeceğiz onu da bilmiyorum.
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Dün yetkili servisten aradılar. Kablosuzdaki sorunu tarif ettiğimde doğrudan F fikoloji hocamın söylediğini söyledi. Wifi kablosundan kaynaklandığını, sipariş geçtiğini gelince değiştireceklerini söyledi. Kabloludaki sıkıntıyla alakalı, modemden tv'ye gelen ethernet kablosu çok uzunsa ondan olabilir, modem kaynaklı olabilir dedi. Kablo 1 metre, modemle tv yanyana o ihtimal dışı. Modemden kaynaklanıyorsa nasıl bir ayar/düzenleme ile bunu çözeceğiz onu da bilmiyorum.
bi kablosuza baksınlar sonrası içinde bakınırız :)
 
KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
Şu an zaten TV'yi kapatınca prizdeki ana çıkıştan da kapatarak tüm gücü kesiyorum. Dolayısıyla kabloludaki sıkıntıyı da böyle çözmüş oldum kendimce ama yine de prizdeki anahtarla uğraşmadan sadece kumandadan çözebilirsek daha iyi olur tabi ?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
Şu an zaten TV'yi kapatınca prizdeki ana çıkıştan da kapatarak tüm gücü kesiyorum. Dolayısıyla kabloludaki sıkıntıyı da böyle çözmüş oldum kendimce ama yine de prizdeki anahtarla uğraşmadan sadece kumandadan çözebilirsek daha iyi olur tabi ?
onun için güncelleme denenebilir.
 
KN958 Çevrimdışı

KN958

Yeni Üye
13 Kas 2018
34
36
F fikoloji Hocam daha önceki mesajınızda bahsettiğiniz 3.62.50 kodlu güncel sürümü nasıl yükleyebilirim? Bu yazılım yükseltme olayı garantinin bozulmasına filan sebep olur mu acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt